tja... wie weetquote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
Dick Laurent is dead.quote:
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
Ik ben absoluut niet ontzettend knap maar geen last van een tekort in wat dan ook. je instelling is net zo belangrijk. Jij vindt die mensen misschien arrogant maar hoe mensen zich naar jou opstellen heeft vooral een hoop met jezelf te maken. Jouw houding roept gewoon weerzin op.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wta tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wle belangrijk.
zou jij dan een oppervlakkige relatie willen waarin het alleen om uiterlijk draait? ik denk het niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:quote:
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Goeie verklaringquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
Zoals eerder gezegd, soort zoekt soort. En dat geld dus niet alleen voor lelijke mensen, maar ook voor oppervlakkige, arrogante types.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
ik ben zelf ook niet zo knap.quote:
Het heeft waarschijnlijk met dat ding in z'n kruis te makenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!![]()
Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????
Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker![]()
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet![]()
oh well.... that's life
Uiterlijk / uitstraling is in eerste instantie belangrijk omdat dat het enige is waar je bij een eerste ontmoeting op af gaat. Nu is het niet zo dat je persé knap moet zijn, maar je moet er op z'n minst verzorgd uit zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |