abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:18:00 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70423160
Ja hij lijkt op die cultleider uit 'The 4400' en op david de rothschild (genetisch gemanipuleerde ubermensch dat ook nogeens niks tekort kwam door zijn super rijke familie). Die type dus. In een pak of als hippie zien zij er goed uit. Hij is echt niet lellijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:20:15 #212
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70423209
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72822905
Ik schets een situatie.

jongen, Vind zichzelf vrij saai/ is niet echt happy met zijn leven / vind zichzelf ook niet bepaald knap. / heeft geen overgewicht maar wel een buikje, mist wat spieren etc. genetisch niet de beste lichaamsbouw dus, rookt niet, drinkt niet, etc. heeft wat last van acne, heeft nooit een vriendin gehad, en helemaal geen ervaringen hiermee. heeft wel vrienden en ook vriendinnen maar niet zo bijzonder gek veel. dus mega sociaal is die ook niet. hij is wat saai, best voorspelbaar maar kan soms toch wel grappig zijn. en dat weet die zelf ook wel, ondanks dat die een behoorlijk negatief zelfbeeld heeft.

Nu heeft hij een meisje ontmoet, dat meisje vind hem aardig, en geeft wel veel om hem, hij is smoorverliefd en vind haar het mooiste meisje ter wereld. hij liep wat te hard van stapel en de relatie werd wat minder. zei geeft wel veel om hem maar is niet verliefd. hij is echter na een half jaar nog net zo smoor als de eerste minuut.

zei is ook vrij knap, maar ze heeft een soort van syndroom waardoor ze iets wat sneller moe is, iets meer moeite met concentratie heeft etc. maar dat maakt hem niet zoveel uit. hij is immers smoor verliefd.

probleem: het meisje woont in noorwegen, hij in nederland.

Wat kan hij nou doen om ervoor te zorgen dat:
1. het meisje toch ook hardstikke verliefd op hem word?
2. dat hij zich op een of andere wijze toch aantrekkelijk maakt voor het meisje?

het meisje vind hem niet zo bijzonder lelijk ofzo, gewoon het type normaal eigenlijk, ze vind dat de acne bij de leeftijd hoort en verder kan het haar zover ik weet niet zoveel schelen, hij zit er echter meer mee en vind zichzelf zover ik op afstand kan bepalen niet goed genoeg voor haar.

enige adviesen?
pi_72823306
Spieren missen en een buikje hebbben is relatief makkelijk te veranderen door te sporten en je voeding wat aan te passen. Maar je kan iemand niet verliefd laten worden op je, dat is gewoon niet hoe het werkt. Succes
  woensdag 16 september 2009 @ 22:49:52 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72824016
Forget it. Je heb aangegeven haar leuk te vinden, zij ziet je gewoon als goeie penpal.

Wat advieZen betreft: zorg in de eerste plaats dat je blijer met jezelf bent. Als je buikje een issue is: ga meer sporten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 23:27:35 #216
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72825576
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!

Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????

Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet

oh well.... that's life
pi_72826443
zal wel aan je instelling liggen
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 00:39:21 #218
Dick Laurent Is Dead
pi_72827825
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
tja... wie weet
pi_72827914
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

tja... wie weet
Dick Laurent is dead.

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 00:45:55 #220
Dick Laurent Is Dead
pi_72827958
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dick Laurent is dead.

muhahahahaha
  donderdag 17 september 2009 @ 00:53:07 #221
270419 -HERA-
Yeah,But,No,But,Yeah,But
pi_72828108
Ik heb toch soms hele knappe mensen gezien met een vreselijk lelijke partner dus dat zegt niets.
Iemand kan toch een bepaalde charme hebben=
En uiterlijk is niet alles, iedereen takelt af
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 17 september 2009 @ 04:47:56 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72829068
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Schenkstroop op 17-09-2009 10:50:38 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72832038
Stop eens met dat focussen op uiterlijk schenkstroop. Dat is namelijk niet hetgeen wat jou zo ontiegelijk onaantrekkelijk en lelijk maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:53:01 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72833043

Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een persoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve wijf ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 17-09-2009 11:03:33 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 10:59:24 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72833214
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:

Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72834711
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker

maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
  donderdag 17 september 2009 @ 11:52:55 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72834833
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:54:19 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72834875
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wta tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wle belangrijk.
Ik ben absoluut niet ontzettend knap maar geen last van een tekort in wat dan ook. je instelling is net zo belangrijk. Jij vindt die mensen misschien arrogant maar hoe mensen zich naar jou opstellen heeft vooral een hoop met jezelf te maken. Jouw houding roept gewoon weerzin op.
pi_72871871
quote:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
zou jij dan een oppervlakkige relatie willen waarin het alleen om uiterlijk draait? ik denk het niet...

je bent wel erg onzeker gast, probeer daar aan te werken, maakt je een stuk aantrekkelijker
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:49 #230
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72876446
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Tvp, geen mensen met ervaring?
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:

Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.

misschien was ie op zn hoofd gevallen
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72876560
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:

[..]

Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:

Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.

misschien was ie op zn hoofd gevallen

Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:30 #232
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72876948
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
Goeie verklaring Dat is dus 1 mogelijk antwoord voor de vraag van TS. Mensen die het licht nog niet gezien hebben daten lelijke mensen.

Dus die jongen van de OP moet ofwel op zoek naar een breezer of een ander ledig hoofd of of of! Hij meet zich de kunsten van Cyrano de Bergerac aan
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72877587
Ik zie zat lelijke mensen die trouwen, samenwonen, daten, etc. Volgens mij is uiterlijk geen grote handicap bij het vinden van een partner .
pi_72878198
quote:
Zoals eerder gezegd, soort zoekt soort. En dat geld dus niet alleen voor lelijke mensen, maar ook voor oppervlakkige, arrogante types.
pi_72890896
mijn huisgenootje valt op lelijke mannen

al vanaf haar pubertijd, ze mogen nieg perfect zijn.
zo was ze verliefd op een dikke zwetende jongen met slechte tanden

en zo had ze nog een hele reeks van die gevallen.

en zijzelf...ze is onlangs terecht gevraagd voor een fotoshoot, ze is puur genot om naar te kijken.

en haar innerlijk is ook nog eens perfect
eigenlijk is ze de droom van veel mannen (alleen doet ze geen anale sex volgensmij )
pi_72891033
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Tvp, geen mensen met ervaring?
ik ben zelf ook niet zo knap.
maar mijn 3 serieuze relaties waren stuk voor stuk bloedmooie meiden.
en ook nu voor een avondje zoen ik geregeld hele mooie dames (ook wel eens lelijke).

geen idee waarom vrouwen voor me vallen, heb wel een goed figuur maar verder niet echt bijzonder
pi_72893579
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!

Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????

Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet

oh well.... that's life
Het heeft waarschijnlijk met dat ding in z'n kruis te maken
Beneath the gold, bitter steel
pi_72893583
quote:
Uiterlijk / uitstraling is in eerste instantie belangrijk omdat dat het enige is waar je bij een eerste ontmoeting op af gaat. Nu is het niet zo dat je persé knap moet zijn, maar je moet er op z'n minst verzorgd uit zien.

Vervolgens is (in een gezonde relatie) toch echt het innerlijk van de persoon hetgeen wat de doorslag geeft of de relatie kans van slagen heeft.
pi_72893840
wat wel een afknapper is als dames te dik zijn.
dat vind ik echt ranzig en ik zal dus ook nooit een relatie met een dik persoon hebben.
dik zijn is in 99% van de gevallen een keuze en dan prefereer ik toch liever een ondernemende dame die aan haar figuur werkt en lekker actief is.

een meisje met een mooi figuur en een lelijk hoofd is nog wel goed te doen.
ken er eentje die heeft echt een killerlichaam

eens een keer weer bellen, nu kan het weer
  zaterdag 19 september 2009 @ 05:10:10 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72898333
Ik zie dat mindere kanten van een mooie meid of jongen aan de lopende band worden rechtggebreid door partner/vriend/vriendin en anderen. Als een persoon dus esthetisch mooi is ken je hem/haar ook mooiere eigenschappen toe. is dat niet waar? En deze misplaatste ideeen van mooiere eigenschappen tellen blijkbaar zwaarder dan de gegronde negatieve kanten bij een persoon. En dat door een esthetisch mooi uiterlijk! Ik merk ook dat niemand hier een uitzondering in is. Dat toebedelen van mooiere eigenschappen dan werkelijk het geval kan zijn dat gaat onbewust en dat doet iedereen.

Ik zie ook hoe minder bedeelde mensen hun beste beentje altijd voorzetten maar nooit verder komen dan de status 'aardig'. En deze status van 'aardig' is naast dat je er niks mee opschiet ook nog een hele fragiele.

Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Schenkstroop op 19-09-2009 05:26:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')