abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72834711
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker

maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
  donderdag 17 september 2009 @ 11:52:55 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72834833
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 september 2009 @ 11:54:19 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72834875
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wta tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wle belangrijk.
Ik ben absoluut niet ontzettend knap maar geen last van een tekort in wat dan ook. je instelling is net zo belangrijk. Jij vindt die mensen misschien arrogant maar hoe mensen zich naar jou opstellen heeft vooral een hoop met jezelf te maken. Jouw houding roept gewoon weerzin op.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72871871
quote:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
zou jij dan een oppervlakkige relatie willen waarin het alleen om uiterlijk draait? ik denk het niet...

je bent wel erg onzeker gast, probeer daar aan te werken, maakt je een stuk aantrekkelijker
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:49 #230
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72876446
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Tvp, geen mensen met ervaring?
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:

Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.

misschien was ie op zn hoofd gevallen
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72876560
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:

[..]

Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:

Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.

misschien was ie op zn hoofd gevallen

Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:30 #232
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72876948
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
Goeie verklaring Dat is dus 1 mogelijk antwoord voor de vraag van TS. Mensen die het licht nog niet gezien hebben daten lelijke mensen.

Dus die jongen van de OP moet ofwel op zoek naar een breezer of een ander ledig hoofd of of of! Hij meet zich de kunsten van Cyrano de Bergerac aan
pi_72877587
Ik zie zat lelijke mensen die trouwen, samenwonen, daten, etc. Volgens mij is uiterlijk geen grote handicap bij het vinden van een partner .
pi_72878198
quote:
Zoals eerder gezegd, soort zoekt soort. En dat geld dus niet alleen voor lelijke mensen, maar ook voor oppervlakkige, arrogante types.
pi_72890896
mijn huisgenootje valt op lelijke mannen

al vanaf haar pubertijd, ze mogen nieg perfect zijn.
zo was ze verliefd op een dikke zwetende jongen met slechte tanden

en zo had ze nog een hele reeks van die gevallen.

en zijzelf...ze is onlangs terecht gevraagd voor een fotoshoot, ze is puur genot om naar te kijken.

en haar innerlijk is ook nog eens perfect
eigenlijk is ze de droom van veel mannen (alleen doet ze geen anale sex volgensmij )
pi_72891033
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Tvp, geen mensen met ervaring?
ik ben zelf ook niet zo knap.
maar mijn 3 serieuze relaties waren stuk voor stuk bloedmooie meiden.
en ook nu voor een avondje zoen ik geregeld hele mooie dames (ook wel eens lelijke).

geen idee waarom vrouwen voor me vallen, heb wel een goed figuur maar verder niet echt bijzonder
pi_72893579
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!

Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????

Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet

oh well.... that's life
Het heeft waarschijnlijk met dat ding in z'n kruis te maken
Beneath the gold, bitter steel
pi_72893583
quote:
Uiterlijk / uitstraling is in eerste instantie belangrijk omdat dat het enige is waar je bij een eerste ontmoeting op af gaat. Nu is het niet zo dat je persé knap moet zijn, maar je moet er op z'n minst verzorgd uit zien.

Vervolgens is (in een gezonde relatie) toch echt het innerlijk van de persoon hetgeen wat de doorslag geeft of de relatie kans van slagen heeft.
pi_72893840
wat wel een afknapper is als dames te dik zijn.
dat vind ik echt ranzig en ik zal dus ook nooit een relatie met een dik persoon hebben.
dik zijn is in 99% van de gevallen een keuze en dan prefereer ik toch liever een ondernemende dame die aan haar figuur werkt en lekker actief is.

een meisje met een mooi figuur en een lelijk hoofd is nog wel goed te doen.
ken er eentje die heeft echt een killerlichaam

eens een keer weer bellen, nu kan het weer
  zaterdag 19 september 2009 @ 05:10:10 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72898333
Ik zie dat mindere kanten van een mooie meid of jongen aan de lopende band worden rechtggebreid door partner/vriend/vriendin en anderen. Als een persoon dus esthetisch mooi is ken je hem/haar ook mooiere eigenschappen toe. is dat niet waar? En deze misplaatste ideeen van mooiere eigenschappen tellen blijkbaar zwaarder dan de gegronde negatieve kanten bij een persoon. En dat door een esthetisch mooi uiterlijk! Ik merk ook dat niemand hier een uitzondering in is. Dat toebedelen van mooiere eigenschappen dan werkelijk het geval kan zijn dat gaat onbewust en dat doet iedereen.

Ik zie ook hoe minder bedeelde mensen hun beste beentje altijd voorzetten maar nooit verder komen dan de status 'aardig'. En deze status van 'aardig' is naast dat je er niks mee opschiet ook nog een hele fragiele.

Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Schenkstroop op 19-09-2009 05:26:28 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72898368
Echt,vergeleken met Schenkstroop is echt iedereen zelfverzekerd. Tering,je zal zo zijn.
pi_72898618
Er is z'on datingsite waar je elkaar eerst leert kennen door te chatten zonder dat je elkaar ziet. Maar zelfs dat gaat bij Schenkstroop niet werken ben ik bang.

En waarschijnlijk ben ik volgens Schenkstroop' zijn normen teringarrogant, omdat ik niet z'on ontzettende huilie ben als hij.
pi_72898628
Schenkstroop, je leidt aan tunnelvisie. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat blijkt uit je woorden. Mogelijk is die tunnelvisie ontstaan door nare ervaringen in je leven. Voor jou is jouw wereldbeeld heel reëel geworden. Het uiterlijk speelt zeker een rol in de wereld van mensen, maar jouw beeld is zwart/wit terwijl in werkelijkheid er een groot grijs vlak bestaat.
pi_72898877
verzorgd eruit zien wil ook nog wel eens helpen. Knappe mensen die de nacht hebben doorgehaald zijn ook niet meer zo knap de volgende ochtend als je gewoon schoon bent en fris ruikt scheelt dat al een hoop
want ongezonde mensen zijn vaak gewoon niet aantrekkelijk, te dik, te dun, te bleek (nooit buiten komen) of een slechte huid, vaak kan je daaraan al merken hoe iemand leeft of eet, mensen die slecht eten krijgen ook een lelijke huid... mensen die bijvoorbeeld heel de dag achter hun computer doorbrengen hebben vaak een bleke huid en van die ingezakte schouders.... is vaak ook niet erg sexy ofzo

dus eigelijk beetje gezond eten en vrolijk zijn, dan trek je denk ik de meeste mensen aan, want verder kun je je uiterlijk toch niet veranderen, tenzij je geld heb voor cosmetische ingrepen, maar of dat nou zo mooi is?
  zondag 20 september 2009 @ 10:02:02 #245
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72925501
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:41 schreef servus_universitas het volgende:
Schenkstroop, je leidt aan tunnelvisie. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat blijkt uit je woorden. Mogelijk is die tunnelvisie ontstaan door nare ervaringen in je leven. Voor jou is jouw wereldbeeld heel reëel geworden. Het uiterlijk speelt zeker een rol in de wereld van mensen, maar jouw beeld is zwart/wit terwijl in werkelijkheid er een groot grijs vlak bestaat.
Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebied

De boventoon van fok gaat over grote tieten en sixpacks. Iedereen wil een triootje. Waar vriendjes en vriendinnetjes nooit jaloers zijn, waar er nooit smsjes van de partner worden bekeken en waar de lucht altijd blauw is.
  zondag 20 september 2009 @ 10:11:00 #246
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72925617
Ik hoor het wel als iemand de oplossing heeft he
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72925657
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef Elfy het volgende:

[..]

Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebied

De boventoon van fok gaat over grote tieten en sixpacks. Iedereen wil een triootje. Waar vriendjes en vriendinnetjes nooit jaloers zijn, waar er nooit smsjes van de partner worden bekeken en waar de lucht altijd blauw is.
True that. Er zijn hier wel relativerende personages (waartoe ik mij in alle bescheidenheid ook reken), maar het merendeel presenteert een tamelijk eenzijdige wereld. Voor de nuchtere lieden onder ons een weinig betekenisvolle aangelegenheid van kijken, grinniken en weer doorlopen, maar voor degenen die geestelijk niet geheel in balans zijn spijtig genoeg een aanmoediging van hun zorgen.
  zondag 20 september 2009 @ 10:18:27 #248
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72925700
Degenen met tunnelvisie betichten anderen van het hebben van tunnelvisie..
pi_72925848
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Degenen met tunnelvisie betichten anderen van het hebben van tunnelvisie..
Gast, mijn post was goed bedoeld. Ik beticht je nergens van, ik draag iets aan wat mogelijk het probleem kan zijn. Beetje jammer weer dit...
  zondag 20 september 2009 @ 10:31:07 #250
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72925914
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar het overdreven belang dat Schenkstroop er aan hecht is typerend voor iemand die de oorzaak van zijn persoonlijke situatie liever daar zoekt dan bij zijn eigen onaantrekkelijke persoonlijkheid.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')