abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70299247
Laatst vroeg een kennis mij hoe hij een bepaald meisje moest versieren. Hij had haar vorig weekend op een feestje leren kennen en haar nummer gevraagd, en deze had zij gegeven. Hij heeft haar in de tussentijd wat smsjes gestuurd, maar zij reageerde ietwat kortaf vertelde hij me. Nu ziet hij haar komend weekend weer omdat ze bij een groep mensne hoort waar hij mee omgaat, en hij hoopt dat het alsnog wat word. Ik heb er echter weinig vertrouwen in als ik haar reactie zo hoor. Er is namelijk ook nog een probleem... die jongen is gewoon echt niet knap. Niet alleen kampt hij met overgewicht, maar hij heeft ook een bepaalde afwijking waardoor zijn lichaamshouding niet hetzelfde is als die van een normaal mens. Ik mag hem erg graag, maar als ik realistisch ben zou ik hem nooit en te nimmer als potentieel datemateriaal kunnen beschouwen. Mijn vriendinnen, die hem een keer ontmoetten, denken daar hetzelfde over.
Ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen. Ik kan wel beginnen over verhalen dat het om het innerlijk draait, maar in de praktijk zal dat gewoon niet werken. Op feestjes word je gewoon niet verliefd op iemands innerlijk lijkt me...

Mijn vraag is dus... hoe krijgen mensen wiens uiterlijk hen helemaal niet meezit tóch een partner?
pi_70299294
Hehe vraag ik me ook af. tvp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:46:07 #3
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70299334
Door ook een lelijke partner te zoeken.

PS: check eens dat "jij en je verkering-topic" hier, mooi voorbeeld !
She might forget you, her pussy wont.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:47:10 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70299379
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:43 schreef Kralicek het volgende:
.
Mijn vraag is dus... hoe krijgen mensen wiens uiterlijk hen helemaal niet meezit tóch een partner?
Door aandacht te schenken aan onzekere mensen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:47:11 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_70299380
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef svefn het volgende:
Hehe vraag ik me ook af. tvp
al jaren inderdaad
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Donald Duck held dinsdag 23 juni 2009 @ 19:47:13 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70299383
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:47:15 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70299384
Gewoon een lelijke partner nemen. Dat is het gemakkelijkste.
The End Times are wild
pi_70299392
Geld en macht compenseren een hoop
pi_70299407
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
pi_70299409
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70299421
Sad but true: soort zoekt soort.
pi_70299442
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:51:20 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70299533
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Tja, maar als hij zelf ook niet zo mooi is en dat niet kan compenseren door humor, karakter, geld of wat dan ook dan zal hij toch water bij de wijn moeten doen. Hij verwacht van de tegenpartij toch ook dat er wat consessies gedaan worden?

Overigens is het zeker voor een man niet noodzakelijk knap te zijn om een knappe vriendin te krijgen. Maar je moet ook weer niet écht lelijk zijn natuurlijk.
The End Times are wild
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:51:58 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70299550
Tvp, geen mensen met ervaring?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:52:19 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70299558
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

maar dan geen kinderen nemen. Zulke genen mogen niet worden doorgegeven, dat is biologische kindermishandeling
Het is niet zo dat knappe mensen knappe kinderen krijgen en lelijke mensen lelijke kinderen. Zo simpel is het ook weer niet.
The End Times are wild
pi_70299676
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat dus . Niet iedereen heeft uiterlijk op de eerste plaats staan .
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:55:59 #17
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70299696
Ik ken maar weinig echt lelijke mensen. Wel een hoop die gewoon niet bijzonder knap zijn en een kleine groep mensen die echt mooi zijn. Tussen echt mooi en echt lelijk zit een heel groot grijs gebied dat we '(wel) leuk om te zien' noemen en de meeste mensen vinden elkaar in dat gebied.
Resistance is futile
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:58:42 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70299790
Het is wel enigzins relatief. Toen ik een jaar of 24 was vond ik in een volle discotheek hooguit 2 dames de moeite waard. De rest zag ik niet eens staan. Alles moest bijna perfect zijn.

Als ik nu een tent binnenloop vind ik misschien wel 75% van alle vrouwen tussen de 18 en de 28 oprecht aantrekkelijk. Je normen zijn ook flexibel.
The End Times are wild
pi_70300014
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]

Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:04:43 #20
167595 mirved
Infobesitas
pi_70300026
Allereerst dat overgewicht kan hij zelf iets aan doen (als het geen ziekte is) Als hij ervoor zorgt dat hij op alle punten die hij wel kan beïnvloedde goed scoort dan is dat al een begin. Ten tweede (en nu weet ik zeker dat een hoop vrouwen gaan zeggen dat het niet waar is) maar vrouwen letten minder op uiterlijk dan mannen. Als je op een vrouw de indruk kan maken dat je leuk in de omgang bent, mysterieus, haar kan beschermen, goed vader figuur etc. Dan zal het uiterlijk minder meetellen. Alleen in dit geval krijg ik het idee dat we echt spreken over iemand met een afwijking wat wel een erg negatief punt is (Onderbewust zoekt een vrouw naar een geschikte partner waarmee zij gezonde kinderen kan produceren, iets als een afwijking is dus een groot nadeel).

Soms zie je een lelijke gast met een knappe vriendin en dan denk je "hoe krijgt hij het voor elkaar" Vaak kan geld een rol spelen. Maar dit hoeft zeker niet het geval te zijn als deze persoon humor heeft, interessant is, avontuurlijk, uitdagend etc. Ik ken persoonlijk iemand met een groeistoornis die in een rolstoel zit en toch een leuke vriendin heeft alleen omdat hij gewoon zo'n geweldig persoon is. Ondanks dat alles in zijn leven veel zwaarder voor hem is, is hij altijd positief, vrolijk en staat hij voor je klaar. Alles is te bereiken als je maar hard genoeg er voor werkt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:08:38 #21
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_70300169
Op ieder potje past een deksel!!

Enne ik denk dat je vriend met lichamelijke beperking (om het zo maar te noemen) weinig kans maakt als ik jou zo moet geloven.
Waarschijnlijk zit hij al in de friendzone en is hij 'verliefd' geworden om het feit dat hij is een x een telnr heeft gescoord!!

Hij kan beter veel geld gaan verdienen dan komen er vanzelf allerlei 'mooie' vrouwen op af, nou ja op zijn geld dan.
pi_70300198
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]

Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.
pi_70300500
Op ieder potje past een dekseltje

Hij moet geen 1e klas model willen natuurlijk. Je moet weten waar je kansen liggen.
Aan de andere kant, aantrekkingskracht valt niet te meten, je wordt verliefd op iemand of niet. Er zijn geen regels. Het hangt er van af hoe oppervlakking die meid is. Is het een blonde bimbo die op zoek is naar een gladde player? Vergeet het dan maar, maar dan ben je beter af zonder haar eerlijk gezegd.

Heeft ze wat meer diepgang, dan maakt ie wat meer kans > mensen kunnen in de uitzondering wel op innerlijk alleen vallen. De wereld is niet zo zwart-wit mensen..

Ik vind 't tof dattie het toch probeerd dat is nog eens karakter tonen....woest aantrekkelijk
pi_70301479
Aantrekkingskracht is meer dan uiterlijk, de kans is er altijd dat een bloedmooie vrouw een zwak heeft voor hoe hij eruit ziet en wat voor een uitstraling hij heeft, en als hij ook nog eens een persoonlijkheid heeft waar ze een zwak voor heeft dan zit hij helemaal gebakken.
Het is alleen zo vervelend dat mensen een bepaald beeld hebben bij wat knap en lelijk is zodat de mensen sterk beinvloed worden door dat ideaalbeeld wat je overal terugvind.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:45:58 #25
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70301774
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Eww wie is dát
Een held

Hij kwam het eerst in de publieke belangstelling met 'Moneytron', een beursbeleggingsbedrijf dat schijnbaar eindeloze winsten kon aanbieden. Van Rossem had een systeem ontwikkeld waarmee hij de beurshandel kon voorspellen en het kapitalistisch systeem te snel af was. Zijn sympathie voor de theorieën van Karl Marx weerhielden hem niet te beleggen voor de rijksten van België en ver daar buiten en om zelf een kapitaal van zo'n 800 miljoen dollar te vergaren.
Dankzij de vermeende onfeilbaarheid van het Moneytronsysteem, maar vooral door Van Rossems gevoel voor show, kwamen steeds grotere bedragen in zijn richting. De miljarden die hem werden toevertrouwd, verdwenen onder andere naar Zwitserse bankrekeningen en in het criminele circuit. Zo handelde hij onder meer in gedupliceerde aandelen, volgens Van Rossem een manier om het systeem 'naar de kloten te helpen'.
De fiscus en het gerecht waren echter niet blind voor zijn praktijken. Hij stapte met zijn libertijnse partij ROSSEM in de Belgische politiek en behaalde vier zetels bij de verkiezingen van 1991, drie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers en één in de Senaat; Van Rossem nam zelf in de Kamer zitting. In navolging van Julien Lahaut, die in 1950 de beëdiging van Koning Boudewijn verstoorde, riep Van Rossem in 1993 'Vive la République Europe! Vive Julien Lahaut!' bij de beëdiging van Koning Albert II. Hij werd hiervoor door toenmalig senaatsvoorzitter Frank Swaelen in volgende strenge bewoording berispt: Mijnheer, uw gedrag is onwaardig en schandalig, en het hele land zal u veroordelen!

Wat een koning
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:48:19 #26
222384 Bonzai.
pi_70301898
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef eleusis het volgende:

[..]

Drie lelijke wijven Maar hoe zijn ze aan die kerel gekomen?
Humor om mee te lachen
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:51:54 #27
222384 Bonzai.
pi_70302049
Ik heb wel eens gehoord dat het innerlijke het belangrijkst is, en dat het uiterlijk slechts bijzaak is. Klopt dat? En hoe zien jullie dat persoonlijk? Laat dit het topic van de ultieme waarheid zijn.

Maak tevens van de gelegenheid gebruik om mij te feliciteren met dit originele topic.
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:52:50 #28
222384 Bonzai.
pi_70302089
Het innerlijke is inderdaad het belangrijkst. Ik zou nooit voor mensen met een slecht karakter kunnen vallen.
waarin de stenen rusten,
pi_70302201
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het innerlijke het belangrijkst is, en dat het uiterlijk slechts bijzaak is. Klopt dat? En hoe zien jullie dat persoonlijk? Laat dit het topic van de ultieme waarheid zijn.

Maak tevens van de gelegenheid gebruik om mij te feliciteren met dit originele topic.
Waarom open je hem dan.

OT:
Innerlijk boeit me geen reet als het uiterlijk me al niet aan staat.
Is dat goedgekeurd dan is het innerlijk natuurlijk hetgene waar je diepgang treft in de relatie.
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:55:09 #30
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_70302213
Mannen willen een lieve vrouw.
Vrouwen willen een klootzak als ik.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')