SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door aandacht te schenken aan onzekere mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:43 schreef Kralicek het volgende:
.
Mijn vraag is dus... hoe krijgen mensen wiens uiterlijk hen helemaal niet meezit tóch een partner?
al jaren inderdaadquote:
Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
Tja, maar als hij zelf ook niet zo mooi is en dat niet kan compenseren door humor, karakter, geld of wat dan ook dan zal hij toch water bij de wijn moeten doen. Hij verwacht van de tegenpartij toch ook dat er wat consessies gedaan worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Het is niet zo dat knappe mensen knappe kinderen krijgen en lelijke mensen lelijke kinderen. Zo simpel is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar dan geen kinderen nemen. Zulke genen mogen niet worden doorgegeven, dat is biologische kindermishandeling
Dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren
[..]
Dat dus. Niet iedereen heeft uiterlijk op de eerste plaats staan
.
Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren
[..]
Dat dus. Niet iedereen heeft uiterlijk op de eerste plaats staan
.
Een heldquote:
Humor om mee te lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Drie lelijke wijvenMaar hoe zijn ze aan die kerel gekomen?
Waarom open je hem dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het innerlijke het belangrijkst is, en dat het uiterlijk slechts bijzaak is. Klopt dat? En hoe zien jullie dat persoonlijk? Laat dit het topic van de ultieme waarheid zijn.
Maak tevens van de gelegenheid gebruik om mij te feliciteren met dit originele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |