abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72926302
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef Waaghals het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar het overdreven belang dat Schenkstroop er aan hecht is typerend voor iemand die de oorzaak van zijn persoonlijke situatie liever daar zoekt dan bij zijn eigen onaantrekkelijke persoonlijkheid.
Ik zou onaantrekkelijke persoonlijkheid vervangen door onaantrekkelijke instelling.
pi_72926402
gisteren dus iets onbegrijpelijks gezien.

een moddervet wijf met 3 onderkinnen die ontzettend chagie was en de hele tijd moeilijk lag te zeiken.
ik was der zo zat dat ik na een uur echt weg moest.
en die had dus een zeer goed uitziende kerel
  zondag 20 september 2009 @ 11:11:33 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72926675
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'

Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.

ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 20-09-2009 11:17:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72927473
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'

Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.

ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Nee Schenkstroop, niet uiterlijk maar uitstraling bepaalt veel. En dat zijn twee verschillende dingen.
  zondag 20 september 2009 @ 11:57:59 #255
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72927843
-edit- onduidelijke comment

[ Bericht 55% gewijzigd door Schenkstroop op 20-09-2009 12:04:05 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72927960
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
. Als ik elke dag positieve feedback krijg van mensen doordat ze me nakijken, dan leef ik vanzelf ook wel op hoor.
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.
quote:
Nu moet ik een geweldig persoon worden terwijl ik niets heb. Er is weinig om mee te beginnen.
Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.
pi_72928113
Volgens mij verwacht dat je van het voorbijlopen van om het even welke vrouw de vuurwerk er vanaf moet spatten. De meeste mensen ontmoeten een partner in hun nabije omgeving, waar ze veel met elkaar in contact komen (werk, sport, hobbymatig). In zo'n context biedt een goed uitelijk geen voordeel meer.
  zondag 20 september 2009 @ 12:08:34 #258
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72928125
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zeker

quote:
Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?

Lelijkerd + lachen is kansloze dweeb
Mooie jongen + lachen is SUPER
pi_72928283
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zeker

[..]

Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?

Lelijkerd + lachen is kansloze dweeb
Mooie jongen + lachen is SUPER
Laat ook maar.

Schenkstroop, je hebt helemaal gelijk. Je bent kansloos bij de vrouwen en zult altijd alleen door het leven gaan.
Je ziet iedereen om je heen gelukkig worden en jij staat overal alleen bij.
Dus kijk ze vooral niet aan maar passeer ze met gebogen hoofd opdat zij niet jouw gezicht hoeven te aanschouwen.
pi_72928315
Schenkstroop, uit je woorden leid ik af dat je eigenlijk alleen maar observeert. Uit je observaties trek je conclusies die je projecteert op je eigen persoon. Maar wat heb jij concreet al gedaan om te krijgen wat je wilt hebben? Met andere woorden: berust je frustratie op fantasie of op feitelijke gebeurtenissen?
  zondag 20 september 2009 @ 12:17:16 #261
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72928341
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch?
Zo lang je je blijft focussen op dat je lelijk bent ga je hoe dan ook nooit een vriendin krijgen. Als je niet zo knap bent zul je niet heel snel een fotomodel aan de haak slaan, maar er zijn genoeg meiden die zelf ook niet super knap zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72928390
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat heb jij concreet al gedaan om te krijgen wat je wilt hebben?
Huiltopics openen en zinnige opmerkingen negeren.
  zondag 20 september 2009 @ 12:34:49 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72928917
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij verwacht dat je van het voorbijlopen van om het even welke vrouw de vuurwerk er vanaf moet spatten. De meeste mensen ontmoeten een partner in hun nabije omgeving, waar ze veel met elkaar in contact komen (werk, sport, hobbymatig). In zo'n context biedt een goed uitelijk geen voordeel meer.
Ten eerste zie ik persoonlijk niks in een langdurige relatie, simpelweg omdat ik geen enkele ervaring heb. Jezelf storten in zoiets zwaars en moeilijks waar de doorgewinterde latter nog voor naar therapie moet gaan omdat hij/zij het allemaal niet snapt. is vast en zeker te hoog gegrepen voor mij. En ik wil het ook niet. En eigenlijk is het een sadistische val om mij daar geforceerd in te praten enkelt omdat het allemaal moreel juister klinkt. Daar heb ik niets aan. Ik vind niet dat je dat van mij kan vragen. En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?

Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Noem me maar wat je wilt, dat het fout is om naar uiterlijk te kijken bla bla, ik zou persoonlijk niet blijer worden. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?

Om bovenstaande te halen moet je zelf dan ook knap/mooi zijn. Als je dat bent dan slaag je makkelijk en is fok ook niet meer nodig. Geen zelfzuchtige topics meer over hoe slecht bedeeld je bent terwijl je thuiszit. Maar zon en veeeel mooie vrouwen en sex dat je zelfvertrouwen en houding ook weer ten goede komt. Wat weer resulteert in nog meer mooie tijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 20-09-2009 12:42:01 ]
pi_72929471
Volgens mij heb jij gewoon een beetje teveel zelfmedelijden. Dat is ook niet bepaald aantrekkelijk.
  zondag 20 september 2009 @ 12:57:55 #265
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_72929690
Schenkstroop

Hij wil al zeventien jaar fotomodellen neuken, maar is te lelijk Jullie zeggen dat het aan z'n zelfvertrouwen ligt
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_72932584
Schenkstroop is een M_Schtoppel in spé.
  zondag 20 september 2009 @ 14:32:59 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72932733
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 20 september 2009 @ 14:50:18 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72933319
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
Volgens is de enige die een issue heeft met het uiterlijk van Schenkstroop hij zelf.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72935527
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ten eerste
En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?

Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?

Om bovenstaande te halen moet je zelf dan ook knap/mooi zijn.
Jouw enige optie in dit leven zal zijn is dat je voor eeuwig alleen blijft. Tering he, wat lul je toch hoop bullshit met je sociaal-maatschappelijke idealen.
pi_72935610
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:

Uiterlijk (maar meer nog de uitstraling) is alleen in eerste instantie van belang. Daarna (dus op het eind) telt echt het karakter van iemand. (uitzonderingen daargelaten)
pi_72935826
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Noem me maar wat je wilt, dat het fout is om naar uiterlijk te kijken bla bla, ik zou persoonlijk niet blijer worden. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?

Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.
pi_72936360
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
Het probleem is dat hij dat vooral zelf doet
  zondag 20 september 2009 @ 16:36:30 #273
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_72937412
Ik word ook zo vaak leuk gevonden maar dat interesseert me geen barst. Omdat ik mezelf lelijk vind, geloof ik er niks van. En ik ben ook niet zo ´n meid die naar mannen omkijkt (ik ben niet gevoelig voor de mannen die ik tegenkom ).

Ik zeg het wel als ik mijn soortgenoten mooi vind.
  zondag 20 september 2009 @ 16:43:16 #274
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_72937652
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.
bron?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 20 september 2009 @ 16:49:05 #275
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72937878
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef Bonzai. het volgende:

[..]