Ik zou onaantrekkelijke persoonlijkheid vervangen door onaantrekkelijke instelling.quote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef Waaghals het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar het overdreven belang dat Schenkstroop er aan hecht is typerend voor iemand die de oorzaak van zijn persoonlijke situatie liever daar zoekt dan bij zijn eigen onaantrekkelijke persoonlijkheid.
Nee Schenkstroop, niet uiterlijk maar uitstraling bepaalt veel. En dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
. Als ik elke dag positieve feedback krijg van mensen doordat ze me nakijken, dan leef ik vanzelf ook wel op hoor.
Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.quote:Nu moet ik een geweldig persoon worden terwijl ik niets heb. Er is weinig om mee te beginnen.
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zekerquote:Op zondag 20 september 2009 12:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.![]()
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?quote:Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.
Laat ook maar.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zeker![]()
[..]
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?
Lelijkerd + lachen is kansloze dweeb
Mooie jongen + lachen is SUPER
Zo lang je je blijft focussen op dat je lelijk bent ga je hoe dan ook nooit een vriendin krijgen. Als je niet zo knap bent zul je niet heel snel een fotomodel aan de haak slaan, maar er zijn genoeg meiden die zelf ook niet super knap zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch?
Huiltopics openen en zinnige opmerkingen negeren.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat heb jij concreet al gedaan om te krijgen wat je wilt hebben?
Ten eerste zie ik persoonlijk niks in een langdurige relatie, simpelweg omdat ik geen enkele ervaring heb. Jezelf storten in zoiets zwaars en moeilijks waar de doorgewinterde latter nog voor naar therapie moet gaan omdat hij/zij het allemaal niet snapt. is vast en zeker te hoog gegrepen voor mij. En ik wil het ook niet. En eigenlijk is het een sadistische val om mij daar geforceerd in te praten enkelt omdat het allemaal moreel juister klinkt. Daar heb ik niets aan. Ik vind niet dat je dat van mij kan vragen. En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij verwacht dat je van het voorbijlopen van om het even welke vrouw de vuurwerk er vanaf moet spatten. De meeste mensen ontmoeten een partner in hun nabije omgeving, waar ze veel met elkaar in contact komen (werk, sport, hobbymatig). In zo'n context biedt een goed uitelijk geen voordeel meer.
Volgens is de enige die een issue heeft met het uiterlijk van Schenkstroop hij zelf.quote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
Jouw enige optie in dit leven zal zijn is dat je voor eeuwig alleen blijft. Tering he, wat lul je toch hoop bullshit met je sociaal-maatschappelijke idealen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten eerste
En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Om bovenstaande te halen moet je zelf dan ook knap/mooi zijn.
Uiterlijk (maar meer nog de uitstraling) is alleen in eerste instantie van belang. Daarna (dus op het eind) telt echt het karakter van iemand. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Noem me maar wat je wilt, dat het fout is om naar uiterlijk te kijken bla bla, ik zou persoonlijk niet blijer worden. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Het probleem is dat hij dat vooral zelf doetquote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
bron?quote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.
Klopt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |