Ik verwacht dat je nu een hoop PM's krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Aishlin het volgende:
De vraag is misschien goed bedoeld vanuit jouw oogpunt, maar eigenlijk is het behoorlijk lullig. Er zijn namelijk ook zat meiden (zoals ik) die uiterlijk helemaal niet belangrijk vinden... Maar onzekerheid is veel vervelender, dus als jij er nu wat van gaat zeggen tegen hem, wordt hij waarschijnlijk alleen maar onzekerder, en met onzekerheid is het denk ik veel moelijker om een relatie te krijgen.
Ben vooral benieuwd naar d'r foto.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef mirved het volgende:
Ik verwacht dat je nu een hoop PM's krijgt
Het gaat hier om een dik (lelijk) persoon iets wilt beginnen met een knap persoon. Dat een dik iemand een ander dik iemand kan vinden is niet meer dan logisch en wordt hier niet betwist.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef AquaMined het volgende:
Ik vind het een beetje een dom idee dat dikke mensen uberhaupt nooit de liefde zullen vinden. Hoe beperkt kan je denken? Nee, niet iedereen hoeft dikkerds mooi te vinden - maar dikke mensen hebben ook een liefdesleven (en, omg, schokkend, een seksleven). En soms is hun partner dik en soms ook niet. Kan allemaal. Het is toch wel heel raar om te denken dat in deze wereld alleen mooie mensen liefde krijgen/geven en seks hebben - als dat zou was zou het menselijk ras snel uitsterven, want we zijn allemaal nogal verschillend en dat súpermooie is eerder een afwijking dan het gemiddelde.
Je zal in de eerste plaats op het uiterlijk tot iemand zijn aangetrokken, dat is waar - maar wie zegt er wát dat uiterlijk is? Lijkt me nogal saai als dat voor iedereen hetzelfde is.
Je moet het niet zo in extremen trekken. De meeste gewone leuke meiden vallen op gewone leuke jongens. Eentej met wie ze gewoon leuk kan praten, en d'r niet meteen helemaal plat gaat SMSen na een keer zoenen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Toch wel ontopic: hoe uit zich die vervelende onzekerheid bij jongens dan in de ogen van meisjes. wat maakt de onzekerheid zo naar voor jullie? Moet een jongen toch wel een uitsraling hebben alsof ie de terminator is?
Nou zou bedoelde ik het niet echt, maar als je onzeker bent dan durf je dus minder snel op iemand af te stappen, en dan is het dus moeilijker een relatie te krijgen, dat was meer mijn punt. Bovendien voelt het voor jezelf ook veel fijner om tevreden te zijn met jezelf, en ik spreek uit ervaring want ik heb een behoorlijk minderwaardigheidscomplex gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Toch wel ontopic: hoe uit zich die vervelende onzekerheid bij jongens dan in de ogen van meisjes. wat maakt de onzekerheid zo naar voor jullie? Moet een jongen toch wel een uitsraling hebben alsof ie de terminator is?
Zouden meiden met lelijke jongens (zoals beschreven in de Op.) uberhaubt willen zoenen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet het niet zo in extremen trekken. De meeste gewone leuke meiden vallen op gewone leuke jongens. Eentej met wie ze gewoon leuk kan praten, en d'r niet meteen helemaal plat gaat SMSen na een keer zoenen.
Dat en Ik denk ook dat je timing, houding en eerste drie woorden gewoon veel minder relaxed zijn als je onzeker bent en dat je daardoor meteen een soort van spanning weet op te bouwen die er niet is als je wel lekker in je vel zit. Een soort van geforceerde opening die het meteen voor je verneukt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Nou zou bedoelde ik het niet echt, maar als je onzeker bent dan durf je dus minder snel op iemand af te stappen, en dan is het dus moeilijker een relatie te krijgen, dat was meer mijn punt. Bovendien voelt het voor jezelf ook veel fijner om tevreden te zijn met jezelf, en ik spreek uit ervaring want ik heb een behoorlijk minderwaardigheidscomplex gehad.
En is hij lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen mee
Euh, een meisje die iemand lelijk vindt zal daar over het algemeen niet mee willen zoenen nee. Maar wat heeft dat met zelfverzekerdheid te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Zouden meiden met lelijke jongens (zoals beschreven in de Op.) uberhaubt willen zoenen?
Belanden lelijke jongens met wie een leuk praatje wel afgaat niet in de friendszone?
Vrouwen kijken net zo goed naar het totaalbeeld. Als je eruit iet als een tokkie kan je nog zo arrogant kijken, maar vrouwen die niet op tokkies vallen lopen dan echt warm voor je.quote:Volgens mij vinden vrouwen een "zelfverzekerde" uitsraling (al is het arrogant) toch wel geil/aantrekkelijk op de een of andere manier. Ik weet het alleen niet zeker.
Je kan ook ipv naar de sportschool eens met je lui dikke reet uit de auto komen en vaker gaan fietsen, of in plaats van voor de tv ploffen 's avonds met een kant en klaar maaltijd gewoon koken en daarna een wandeling maken of wat anders actiefs doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.
Goede basis voor een relatie ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef solaire het volgende:
[..]
Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,
Dat is echt zo. Ik vind het zelfs onaantrekkelijk als een man teveel met zn uiterlijk bezig is, liever een dikke man met veel zelfvertrouwen en humor. Als ik me maar goed voel bij hem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Duikelaar het volgende:
Je kunt 'lelijkheid' ook compenseren door een andere kwaliteit. Zelfverzekerdheid is er eentje die al genoemd is. Daarnaast zijn er ook genoeg 'lelijke' mannen die 'mooie' vrouwen hebben omdat ze bijvoorbeeld financieel of op een andere manier succesvol zijn. Macht, status of een andere kwaliteit die uitgestraald worden zijn absolute chick magnets. Veel vrouwen zullen dat ontkennen, echter de praktijk wijst anders uit.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef cikolata het volgende:
[..]
Dat is echt zo. Ik vind het zelfs onaantrekkelijk als een man teveel met zn uiterlijk bezig is, liever een dikke man met veel zelfvertrouwen en humor.
en nee ik ben niet op zoek geen spam aub
Een beetje kort door de bocht misschien. Mannen (sommige mannen dan) vallen ook steeds meer op intellegentie. Heb eens gehoord dat daardoor blonde mensen wel eens zouden kunnen uitsterven (echt waar!)quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het per geslacht verschilt, eerlijk gezegd.
Een lelijke vrouw is simpelweg genaaid. Mannen vallen namelijk voor zo'n 70% op uiterlijk (als het niet meer is).
Smaken verschillen vriend!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen hebben al deze gezeik niet. geen semi-diepe gesprekken over het wel of niet bla bla bla. Die leven gewoon, en genieten. en neuken. en neuken.. naast dat ik al niet zoveel heb om mee voor de dag te komen, krijg ik en kritiek en word mijn geest gedwongen tot in extremen te relativeren. Achteraf heb ik er allemaal weinig tot niks aan. Als ik ooit de staatsloterij win oid. Koop ik gewoon een ander gezicht.
Om mijzelf een beetje tegente spreken. Ik snap heus wel dat je estetische tekortkomingen kan compenseren met iets anders. Je zal wel geen don juan worden al ben je de beste *vul in* maar leuk is anders.
Ik was vandaag weer in het stadje in Purmerend. Jeemig zeg al die mooie leuke meisjes. Ook de gemiddelde meisjes zijn zo cute. En wat een nek-gymnastiek om steeds om te moeten kijken links, rechts en helemaal omdraaien nakijken en genieten...![]()
Hoe doen Antillianen en surinamers dat. De meesten zijn ook niet wat je noemt 'mooi'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |