abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70319712
Ik denk dat het per geslacht verschilt, eerlijk gezegd.

Een lelijke vrouw is simpelweg genaaid. Mannen vallen namelijk voor zo'n 70% op uiterlijk (als het niet meer is). Een lelijke man daarentegen is nog niet helemaal genaaid. Vrouwen vallen slechts voor zo'n 30% op uiterlijk en 70% kun je invullen met andere factoren (dominantie/status/geld/macht, charisma, individualiteit).

Al klopt het wel wat veel mensen hier zeggen: soort zoek soort. Lelijke mensen kunnen nu eenmaal niet teveel eisen hebben.
pi_70319763
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het per geslacht verschilt, eerlijk gezegd.

Een lelijke vrouw is simpelweg genaaid. Mannen vallen namelijk voor zo'n 70% op uiterlijk (als het niet meer is). Een lelijke man daarentegen is nog niet helemaal genaaid. Vrouwen vallen slechts voor zo'n 30% op uiterlijk en 70% kun je invullen met andere factoren (dominantie/status/geld/macht, charisma, individualiteit).

Al klopt het wel wat veel mensen hier zeggen: soort zoek soort. Lelijke mensen kunnen nu eenmaal niet teveel eisen hebben.
Nee hoor, juist niet.

Verder heb je wel gelijk!!
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:24:37 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70319885
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Verkeerd zelfbeeld bij jonge meisjes:
De overdreven seksualisering van vrouwen of meisjes in de media, reclame en marketing, kan funeste psychologische en fysieke gevolgen hebben voor adolescenten en meisjes. Dat blijkt uit een rapport van de American Psychology Association (APA). De APA maakt in het rapport een analyse van 300 onderzoeken die de laatste 18 maanden verschenen rond het beeld van de vrouw op tv, in films, tijdschriften en liedteksten of in het silhouet van poppen. De onderzoekers stelden vast dat er een druk heerst om de waarde van een persoon vooral te baseren op zijn sex-appeal. Deze druk kan leiden tot een depressie, eetstoornissen, of slechte resultaten op school, aldus APA. "De gevolgen van de seksualisering van meisjes in de media vandaag zijn erg reëel en hebben zichtbaar een negatieve invloed op hun ontwikkeling", aldus dokter Eileen Zurbriggen, die het onderzoek leidde. "Er zijn heel wat elementen die aantonen dat de seksualisering negatieve gevolgen heeft op de ontwikkeling van meisjes, zowel op het vlak van psychische gezondheid, als op vlak van het leerproces, en op vlak van seksuele ontwikkeling", zegt Zurbriggen.
Ik wil mezelf niet inde voeten schieten want ik zie vrouwen ook liever branden. Maar ik denk toch dat meer verseksualisering in de media en daardoor meer meisjes overduidelijk en meer aan sex doen, uiteraard meer probleemgevallen oplevert. Maar volgens mij vaart de grote meerderheid ervan wel bij. Ik zie jonge meisjes om mij heen die duidelijk met regelmaat sksafspraakjes hebben, niet ongelukig zijn ofzo.. Dat handjevol meisjes dat wel problemen krijgt met vriendjes en zelfbeeld en drugssmokkel ed. dat wordt volgens mij op gevoel verhonderdvoudigd in de media omdat dat niet kan natuurlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:28:02 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70319998
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Bullshit.

Dat mensen gaan lijnen en terugstuiteren is gewoon omdat ze domme dieten volgen. Daardoor gaat hun verbranding flink omlaag. Als ze dan een keer wel veel eten komt dat extra hard aan omdat er meer opgeslagen wordt. Het dieet dat altijd helpt is het "vreet de helft minder en ga sporten" dieet. Als je minder consumeert dan je verbrandt val je gewoon af. Klaar.
Overgewicht is niet een paar grammetjes aankomen door de zomer, die je door een week op sla te kauwen weer kwtijraakt he.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70320149
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Luilak Helemaal als man zijnde is het makkelijk om af te vallen. Maar bij de meeste mensen ontbreekt de motivatie om er echt wat aan te gaan doen. Als je elke dag anderhalf uur in de sportschool doorbrengt en echt goed op je voeding let dan ben je binnen een paar maanden op een heel net gewicht.
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.
pi_70320317
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie jonge meisjes om mij heen die duidelijk met regelmaat sksafspraakjes hebben, niet ongelukig zijn ofzo..
Het geldt natuurlijk niet voor ieder meisje, maar ten eerste kun je nooit echt in de gevoelens van een ander kijken, en ten tweede weet je niet wat dergelijk gedrag teweeg brengt op latere leeftijd.
Het gaat ook helemaal niet om of jonge meisjes seks hebben, daar is namelijk niets mis mee.
Het gaat er meer om of dat gewoon met iemand die ze leuk vinden gebeurd, of dat ze aangepraat is, dat ze seksappeal moeten hebben om volwaardig te zijn, en naar aanleiding daarvan dingen doen waar ze later last van krijgen.
Het heeft niets met kuisheid te maken (dat Christelijke geneuzel, waar je soms zo moe van wordt), maar met de gedachte achter het gedrag.

Ik ken via via een meisje dat op haar 26-ste samenwoont met een 64-jarige man, daarnaast een minnaar heeft van 22, en nu een kind wil gaan nemen met die minnaar als het aan haar ligt.
Reken maar dat dat niet vanzelf komt, aangezien ze vroeger vrij normaal (relatief gezien dan, want wat is normaal..) scheen te zijn, en dat het niet goed gaat aflopen kan ik ook wel een beetje voorspellen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:45:03 #107
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_70320543
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef Druktemaker het volgende:
Door ook een lelijke partner te zoeken.

PS: check eens dat "jij en je verkering-topic" hier, mooi voorbeeld !
Wat ik me dan inderdaad weer afvraag soms zie dan echt 2 lelijke mensen samen.

Dan vraag ik me af van, zouden ze elkaar dan ook echt mooi vinden enz of hebben ze zoiets van, ja kut face it dit is het beste wat ik kan krigjen dus ik doe het er maar mee

of hoe zit dat
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:52:32 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70320757
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het geldt natuurlijk niet voor ieder meisje, maar ten eerste kun je nooit echt in de gevoelens van een ander kijken, en ten tweede weet je niet wat dergelijk gedrag teweeg brengt op latere leeftijd.
Het gaat ook helemaal niet om of jonge meisjes seks hebben, daar is namelijk niets mis mee.
Het gaat er meer om of dat gewoon met iemand die ze leuk vinden gebeurd, of dat ze aangepraat is, dat ze seksappeal moeten hebben om volwaardig te zijn, en naar aanleiding daarvan dingen doen waar ze later last van krijgen.
Het heeft niets met kuisheid te maken (dat Christelijke geneuzel, waar je soms zo moe van wordt), maar met de gedachte achter het gedrag.

Ik ken via via een meisje dat op haar 26-ste samenwoont met een 64-jarige man, daarnaast een minnaar heeft van 22, en nu een kind wil gaan nemen met die minnaar als het aan haar ligt.
Reken maar dat dat niet vanzelf komt, aangezien ze vroeger vrij normaal (relatief gezien dan, want wat is normaal..) scheen te zijn, en dat het niet goed gaat aflopen kan ik ook wel een beetje voorspellen.
Het wordt zo opgeblazen. Mannen worden per definitie als potentieel pedo en loverboy of oud vies mannetje gezien. Al die o-zo-onschuldige kleine meisjes, "pappas kleine prinsesjes", die kunnen alleen maar slachtoffer worden als het gaat om sex en relaties. ik vind van niet.

En over die sexy kleding. Ik dat het 50/50 is. Tuurlijk geeft de media over-sexy suggesties kwa kledingstijl. Maar meisjes zien het 50% als stijl en mode en natuurlijk weten zij wel wat sexy is. Ze vinden het zelfs geweldig volgens mij. De media geeft ze enkelt groen licht zo van 'Nu kan het'. Het is een hele andere wereld haast die van vrouwen. Ik denk overigens dat mannen die roze dragen (en wie het goed staat) vrijheid impliceren bij vrouwen. Dat ze down zijn met dat losse gedoe dat zo inherent is aan het meisje-zijn.
pi_70320791
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af van, zouden ze elkaar dan ook echt mooi vinden enz of hebben ze zoiets van, ja kut face it dit is het beste wat ik kan krigjen dus ik doe het er maar mee

of hoe zit dat
Een deel van iemand leuk vinden zit em erin dat diegene jou ook leuk vind...
Dat wederzijdse gevoel geeft dus een band, waardoor je iets met elkaar krijgt
Ik doe niet meer aan een signature
pi_70320821
quote:

of hoe zit dat
Als iedereen alleen maar genoegen zou nemen met een brad pitt-lookalike of een kopie van angelina jolie, was 99.9 % van de mensen vrijgezel.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_70320839
quote:

[..]

of hoe zit dat
Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,
Ik ken iemand die lang een relatie had met een meid (eerste vriendinnetje) en daar iedere avond mee op de bank zat, zij dumpt hem, de eerste meid die interesse toonde pakte hij uiteraard en zit hij nu mee op de bank. (en qua uiterlijk is hij wel een niveautje of twee afgedaald).
conclusie als je als persoon lelijk bent en wel iets anders te bieden hebt (lief leuk rijk whatever) en weet wanneer je moet toeslaan dan is er toch echt nog hoop.
risico voor vrouwen, mannen zullen in dat geval openstaan voor iemand die aantrekkelijker is
(voor vrouwen kan ik niet spreken)

[ Bericht 0% gewijzigd door solaire op 24-06-2009 13:02:42 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:58:32 #112
125915 Dribbel_
pi_70320931
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Als iedereen alleen maar genoegen zou nemen met een brad pitt-lookalike of een kopie van angelina jolie, was 99.9 % van de mensen vrijgezel.
Ja okee maar er is nog een hele zee tussen echt lelijk en heel mooi, nu schets je het weer een beetje zwart/wit natuurlijk. Maar dat mensen dan alleen om het innerlijk zouden gaan is voglens mij ook voor een zware minderheid geldig.

Dit lijkt me inderdaad een meer logische verklaring:
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef solaire het volgende:

[..]

Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,
Ik ken iemand die lang een relatie had met een meid (eerste vriendinnetje) en daar iedere avond mee op de bank zat, zij dumpt hem, de eerste meid die interesse toonde pakte hij uiteraard en zit hij nu mee op de bank. (en qua uiterlijk is hij wel een niveautje of twee afgedaald).
conclusie als je als persoon lelijk bent en wel iets anders te bieden hebt (lief leuk rijk whatever) en weet wanneer je moet toeslaan dan is er toch echt nog hoop.
risico voor vrouwen, mannen zullen in dat geval openstaan voor iemand die meer aantrekkelijker is
(voor vrouwen kan ik niet spreken)
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:59:05 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70320951
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Overgewicht is niet een paar grammetjes aankomen door de zomer, die je door een week op sla te kauwen weer kwtijraakt he.
Doet er niet toe. Afvallen is een kwestie van minder calorieen binnenkrijgen dan je verbrandt. In al die afslank programma's waar ze dikkerds helpen zie je iedere keer dat ze grote moeite hebben niet in hun oude eetpatronen (veel en vet eten) terug te vallen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:01:01 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70321010
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef AquaMined het volgende:
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.
Je kunt prima leven zonder alleen maar salades te eten hoor. Wat een onzin. Het is gewoon een kwestie van bewust zijn van wat je eet. Alleen maar salades eten is ook nog eens enorm ongezond, helemaal als je ook nog sport. Vlees heb je gewoon nodig. Vetten net zo goed.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Lamon het volgende:
Altijd dat "ik ken iemand die" gelul. Er zijn altijd wacko's, maar dat zijn uitzonderingen.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Het wordt zo opgeblazen. Mannen worden per definitie als potentieel pedo en loverboy of oud vies mannetje gezien.
Ik denk dat vooral mannen die enorm gefrustreerd overkomen als het om meiden en seks gaat als potentiele pedo worden gezien.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:03:45 #115
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70321096
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Afvallen is een kwestie van minder calorieen binnenkrijgen dan je verbrandt. In al die afslank programma's waar ze dikkerds helpen zie je iedere keer dat ze grote moeite hebben niet in hun oude eetpatronen (veel en vet eten) terug te vallen.
Doet er wel toe Als jij er geen problemen mee hebt kun je jezelf op de borst kloppen. Het ligt toch allemaal ingewikkelder dan je calorie-inname te minderen. het is ook iets neurologisch denk'. En er bestaat niet 1 voedingspatroon met dezelfde voedingsmiddelen voor alle mensen. Niet ind ehuisige tijdsgeest. Wat is bijv. voor jouw een gezonde voedingspatroon en wat eet je dan allemaal?

ontopic: een hype of een imago werkt wellicht ook wel. negers hebben bij voorbaat al een imago dat is ingeprent in de gedachten van meiden via de media. Die hebben gelijk een streep voor. Geef em een gekke hoed, zwarte nagellak en mascara. Mischien werkt dat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 24-06-2009 13:12:24 ]
pi_70321106
De vraag is misschien goed bedoeld vanuit jouw oogpunt, maar eigenlijk is het behoorlijk lullig. Er zijn namelijk ook zat meiden (zoals ik) die uiterlijk helemaal niet belangrijk vinden... Maar onzekerheid is veel vervelender, dus als jij er nu wat van gaat zeggen tegen hem, wordt hij waarschijnlijk alleen maar onzekerder, en met onzekerheid is het denk ik veel moelijker om een relatie te krijgen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:12:54 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70321442
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Doet er wel toe Als jij er geen problemen mee hebt kun je jezelf op de borst kloppen. Het ligt toch allemaal ingewikkelder dan je calorie-inname te minderen. het is ook iets neurologisch denk'. En er bestaat niet 1 voedingspatroon met dezelfde voedingsmiddelen voor alle mensen. Niet ind ehuisige tijdsgeest. Wat is bijv. voor jouw een gezonde voedingspatroon en wat eet je dan allemaal?
Ik eet gewoon vlees en groente. Ik eet minder koolhydraten (friet, aardappels, etc). Ik eet in 't weekend ook gewoon dinge die ik lekker vind. Door de week eet ik geen snacks en ik drink veel water. Daarnaast sport ik veel en intensief. Het is een kwestie van je verbranding omhoog helpen, en tegelijkertijd je calorieinname te beperken. En dat kan iedereen. Wat jij neurologisch noemt is gewoon een zwakte. Als je jezelf aanpraat dat je er niks aan kunt doen dat je dik bent, ga je inderdaad nooit afvallen, word je alleen maar dikker, en ben je erg beperkt wat vrouwen betreft ja.
quote:
ontopic: een hype of een imago werkt wellicht ook wel. negers hebben bij voorbaat al een imago dat is ingeprent in de gedahcten van meiden via de media. Die hebben gelijk een streep voor. Geef een gekke hoed, zwarte nagellak en mascara. Mischien werkt dat.
Negers een pre bij nederlandse vrouwen? Riiight.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Aishlin het volgende:
De vraag is misschien goed bedoeld vanuit jouw oogpunt, maar eigenlijk is het behoorlijk lullig. Er zijn namelijk ook zat meiden (zoals ik) die uiterlijk helemaal niet belangrijk vinden...
Hehe. Iedereen kijkt naar het uiterlijk. Dat jij daar boven wilt staan, en politiek correct wil zijn, is erg leuk maar gewoon niet waar. Onbewust ben je al dan niet aangetrokken tot een persoon, en uiterlijk is daar een belangrijk onderdeel van.
pi_70321829
quote:
Hehe. Iedereen kijkt naar het uiterlijk. Dat jij daar boven wilt staan, en politiek correct wil zijn, is erg leuk maar gewoon niet waar. Onbewust ben je al dan niet aangetrokken tot een persoon, en uiterlijk is daar een belangrijk onderdeel van.
Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, het is echt niet zo. Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet, en jij kan wel zeggen dat ik dat toch zou doen, maar dat is nu eenmaal niet waar, en dat zeg ik niet omdat mensen dan 'beter' over mij zouden denken, want dat interesseert me heel weinig.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:25:58 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70321878
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:24 schreef Aishlin het volgende:
Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, het is echt niet zo. Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet, en jij kan wel zeggen dat ik dat toch zou doen, maar dat is nu eenmaal niet waar, en dat zeg ik niet omdat mensen dan 'beter' over mij zouden denken, want dat interesseert me heel weinig.
Dus jij zou op iemand kunnen vallen die dik en enorm lelijk is, zolang 'ie verder maar heel leuk is?
pi_70321937
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dus jij zou op iemand kunnen vallen die dik en enorm lelijk is, zolang 'ie verder maar heel leuk is?
Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen mee
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:30:42 #121
125915 Dribbel_
pi_70322049
quote:

[..]

Ja okee prima dat jij zo bent maar heirbij behoor je dan wel tot een heeeeel klein percentage van de mensen en dus is het niet echt een realistisch beeld om de reacties op te reflecteren.
pi_70322085
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen mee
Dikke Brad Pitt?
pi_70322100
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja okee prima dat jij zo bent maar heirbij behoor je dan wel tot een heeeeel klein percentage van de mensen en dus is het niet echt een realistisch beeld om de reacties op te reflecteren.
Ja ok, maar wat ik er eigenlijk alleen maar mee wilde zeggen is dat er voor hem ook vast iemand is en dat je hem niet onzeker moet maken, want dan is het veel lastiger iemand te vinden.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:33:30 #124
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70322129
quote:

Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet
Mja. Het is volgens mij toch wel zo dat je je lichamelijk tot iemand aangetrokken moet voelen en dat heeft toch echt met uiterlijk te maken. Dat je je lichamelijk aangetrokken kunt voelen tot iemand die niet voldoet aan de doorsnee standaard van mooi, dat is wel zo. Ik val soms ook op mannen die anderen helemaal niks vinden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:33:33 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70322132
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:
Dan ben je gewoon een enorme uitzondering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')