Naja het is een beetje schijnheilig gedoe waar het eigenlijk heel oppervlakkig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.
Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt![]()
Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschrevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Dat dus. Of anders zoals Meki bij AH hoofd ergens van worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
Ik heb dat eerder omgekeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
Omgekeerd ook waar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
sluit het ene het andere uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ookmaar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...
Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:23 schreef trovey het volgende:
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
En als je er zo uitziet als rond een jaar of 27 oid, die "Buttonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
Sorry ,begrijp er geen drol van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef jorgentol het volgende:
Doot te leren cool te zijn. Ze moeten gewoon zichzelf zo brainwashen dat ze helemaal de bom zijn. En dan worden ze ook gewoon de bom. Snap je? en ohja, haar/baard laten groeien helpt ook
Zo is het al beter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:45 schreef jorgentol het volgende:
Kijk. Mensen vallen niet op uiterlijk of innerlijk. ze vallen op de persoonlijkheid, wat zich uit in uiterlijk en innerlijk. Om je persoonlijkheid te uiten moet je eerst vrede hebben met jezelf / van jezelf houden. Daarom moet je jezelf laten geloven dat je goed bent. Hierdoor zullen anderen het leuk vinden om met je om te gaan en zo vind je een partner. Iets duidelijker zo? Ik heb teveel in mijn hoofd en krijg het niet goed uitgeschreven.
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef mirved het volgende:
Allereerst dat overgewicht kan hij zelf iets aan doen (als het geen ziekte is) Als hij ervoor zorgt dat hij op alle punten die hij wel kan beïnvloedde goed scoort dan is dat al een begin.
Al ruim 2 jaar slankquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
Dat is nogal tegenstrijdig om eerlijk te zijn. Het is makkelijk om je te verschuilen achter biologische bepalingen, maar tegelijkertijd meen je wel dat je op de hoogte bent van die bepalingen, dus dan moet je ze ook kunnen relativeren. Daarmee bedoel ik overigens niet wie je wel en niet aantrekkelijk vindt, want je vindt nu eenmaal de één wel en de ander niet aantrekkelijk. Maar als het gaat over zoiets als de eerste indruk ben je echt wel oppervlakkig wanneer je direct conclusies verbindt aan iemands voorkomen zoals je die voor de eerste keer waarneemt. Je weet verstandelijk namelijk heel goed dat die conclusies niet juist hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.
Napoleon was het minst lelijk, ondanks dat hij erg dik was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef sig000 het volgende:
Maar ok na alle verwarring kom ik met de stelling dat iedereen lelijk is, de 1 wat minder dan de ander.
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef Kralicek het volgende:
Ik zou het ook niet uitmaken als mijn vriend opeens lelijk WERD, maar als ik hem niet kende zou ik niet op hem afstappen als ik hem al als lelijk ontmoette
Dit wilde ik net zeggen. Wat de een lelijk vindt, vindt de ander knap. Lelijke koppels kunnen elkaar best knap vinden. Ik val ook niet op de superknappe mannen, ik val op de mannen die ik aantrekkelijk vind en die ik knap vind. En daar verschillen de meningen over.quote:
Niet waar, Marisa Tomei is uit 1964, dus 45, en zonder facelifts of wat dan ook:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijk
Luilakquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
Vrouwen mochten willen dat ze er zo uit zagen op hun 45-ste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Luxuria het volgende:
Die eerste heeft wel lelijke wallen onder haar ogen
Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Bullshit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Sowieso is dat zo'n dooddoener. Als je 'lelijk' bent kun je maar beter een leuk karakter hebben, anders ben je helemaal kansloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
Da's niet helemaal waar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.quote:
Verkeerd zelfbeeld bij jonge meisjes:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Catbert het volgende:
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.
Mooie vrouwen van boven de 40quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijk
Welnee, die hebben vaak juist last van arrogantie. De vervelendste karaktertrek die iemand imo kan hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
Dat vind ik ook. Als ik er over nadenk ken ik wel een paar meisjes die ik kwa persoon eigenlijk niks vindt. Maar hun mooie uiterlijk maakt alles goed en daardoor denk ik toch wel aan ze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef mysterieblonde het volgende:
en bij knappe mensen wordt automatisch het karakter ook leuker gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |