abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70303028
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.

Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt

Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
Naja het is een beetje schijnheilig gedoe waar het eigenlijk heel oppervlakkig is.
Niemand wil er natuurlijk blijk van geven dat je zo 'makkelijk' anderen beoordeeld, maar het gebeurt weldegelijk.
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:12:53 #52
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70303054
Wat is er dan mis met m'n voorbeeld? Hij was stinkend rijk en heeft daar heel wat glamour volk mee versiert. Dat hij corrupt is doet er m.i. weinig toe
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:10 #53
122997 zquing
Drama Junk
pi_70303070
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:41 #54
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70303096
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
Dat dus. Of anders zoals Meki bij AH hoofd ergens van worden.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:14:25 #55
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70303138
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:

[..]

Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
Ik heb dat eerder omgekeerd
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_70303152
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:

[..]

Omgekeerd ook waar!
Mooie mensen die kut zijn worden lelijk...

Zo kan ik er heel goed uit halen of iemand arrogant is of niet, en dat maakt iemand heel erg lelijk.
pi_70303616
Het gaat om het hele pakket. Er zijn heel veel dingen waardoor ik me tot iemand aangetrokken voel, en die zijn zowel innerlijk als uiterlijk. Ik denk niet dat je de een zonder de ander zou kunnen zien omdat allebei deel uitmaken van dezelfde persoon; ik in ieder geval niet.

De keren dat ik met iemand wat had puur vanwege het uiterlijk, en een andere keer puur vanwege het innerlijk, vielen uiteindelijk allebei tegen. Het moet dus het hele plaatje zijn. Geen perfect plaatje, maar juist zo dat je iemand als geheel persoon accepteert en niet slecht het stuk van hen dat je het leukst vindt.
pi_70303758
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ook maar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...

Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Karma will get back @ you
pi_70303901
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ook maar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...

Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
sluit het ene het andere uit?
pi_70303919
Ik vind het innerlijk wel het belangrijkste in de zin dat als je eenmaal van iemand houdt het voor mij belangrijker is dat zijn innerlijk fijn blijft dan zijn uiterlijk.

Ik zou het niet uitmaken als hij bijv. dik werd of een ongeluk had waardoor hij littekens in zn gezicht had. Maar als hij qua karakter sterk verandert zou ik het wel uitmaken.

Als je iemand leert kennen moeten er dingen aan iemand zijn waar je voor valt en een afwezigheid van echte afknappers (zowel innerlijk als uiterlijk) maar diegene hoeft niet perfect te zijn.
pi_70304142
Beide telt gewoon...
Mensen worden niet snel verliefd op iemand die een lelijk uiterlijk heeft, zeker in het begin niet...
Je kunt ook zeker alleen op het innerlijke verliefd worden, maar niet op eerste gezicht natuurlijk...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_70304302
Ah, er is gemergd..
Ik snapte er al heeeeeeeelemaal geen reet meer van
pi_70304391
Hihi.
pi_70304459
Iedereen is lelijk. Er is dus geen enkel probleem.
pi_70305011
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 23-06-2009 22:01:33 (Verkeerd gegokt. je gaat niet door voor de vriezer) ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:23:42 #66
244933 trovey
Nachtoele
pi_70305928
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_70306005
Maar ok na alle verwarring kom ik met de stelling dat iedereen lelijk is, de 1 wat minder dan de ander.
pi_70306125
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:23 schreef trovey het volgende:
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
pi_70309755
Ik zou het ook niet uitmaken als mijn vriend opeens lelijk WERD, maar als ik hem niet kende zou ik niet op hem afstappen als ik hem al als lelijk ontmoette
pi_70309842
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
En als je er zo uitziet als rond een jaar of 27 oid, die "Button " uitzetten
pi_70309948
Vraag het aan de ouders van Susan Boyle of Jack Spijkerman. Als je echt met je uiterlijk zit, kun je er wat aan doen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70310033
Doot te leren cool te zijn. Ze moeten gewoon zichzelf zo brainwashen dat ze helemaal de bom zijn. En dan worden ze ook gewoon de bom. Snap je? en ohja, haar/baard laten groeien helpt ook
pi_70310847
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef jorgentol het volgende:
Doot te leren cool te zijn. Ze moeten gewoon zichzelf zo brainwashen dat ze helemaal de bom zijn. En dan worden ze ook gewoon de bom. Snap je? en ohja, haar/baard laten groeien helpt ook
Sorry ,begrijp er geen drol van.
pi_70310914
Kijk. Mensen vallen niet op uiterlijk of innerlijk. ze vallen op de persoonlijkheid, wat zich uit in uiterlijk en innerlijk. Om je persoonlijkheid te uiten moet je eerst vrede hebben met jezelf / van jezelf houden. Daarom moet je jezelf laten geloven dat je goed bent. Hierdoor zullen anderen het leuk vinden om met je om te gaan en zo vind je een partner. Iets duidelijker zo? Ik heb teveel in mijn hoofd en krijg het niet goed uitgeschreven.
pi_70311021
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:45 schreef jorgentol het volgende:
Kijk. Mensen vallen niet op uiterlijk of innerlijk. ze vallen op de persoonlijkheid, wat zich uit in uiterlijk en innerlijk. Om je persoonlijkheid te uiten moet je eerst vrede hebben met jezelf / van jezelf houden. Daarom moet je jezelf laten geloven dat je goed bent. Hierdoor zullen anderen het leuk vinden om met je om te gaan en zo vind je een partner. Iets duidelijker zo? Ik heb teveel in mijn hoofd en krijg het niet goed uitgeschreven.
Zo is het al beter.
  woensdag 24 juni 2009 @ 03:20:10 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70311766
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef mirved het volgende:
Allereerst dat overgewicht kan hij zelf iets aan doen (als het geen ziekte is) Als hij ervoor zorgt dat hij op alle punten die hij wel kan beïnvloedde goed scoort dan is dat al een begin.
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70311786
Dat schijnt inderdaad wel zo te zijn. Maar het is natuurlijk ook zo dat je vaak toch weer terug valt in je oude leven.

Na veel onderzoek denk ik dat lelijke vrouwen lelijke mannen. En te zien aan het aantal lelijke vrouwen met een partner dat er weinig overschieten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70311825
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
Al ruim 2 jaar slank Maar dat gaat wel voor veel mensen op, wat je zegt. Ik vind gezond nu gewoon lekkerder.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  woensdag 24 juni 2009 @ 04:26:05 #79
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_70311852
wat ik soms zo opvallend is dat mensen vinden dat een vrouw/man oppervlakkig is als hij hun afkeurt op uiterlijk, maar ondertussen zelf wel alleen op de knapste afstappen.
jah duh dat, dat niet werkt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:58:37 #80
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_70313219
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.
Dat is nogal tegenstrijdig om eerlijk te zijn. Het is makkelijk om je te verschuilen achter biologische bepalingen, maar tegelijkertijd meen je wel dat je op de hoogte bent van die bepalingen, dus dan moet je ze ook kunnen relativeren. Daarmee bedoel ik overigens niet wie je wel en niet aantrekkelijk vindt, want je vindt nu eenmaal de één wel en de ander niet aantrekkelijk. Maar als het gaat over zoiets als de eerste indruk ben je echt wel oppervlakkig wanneer je direct conclusies verbindt aan iemands voorkomen zoals je die voor de eerste keer waarneemt. Je weet verstandelijk namelijk heel goed dat die conclusies niet juist hoeven te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door servus_universitas op 24-06-2009 09:07:04 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:08:54 #81
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_70313416
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef sig000 het volgende:
Maar ok na alle verwarring kom ik met de stelling dat iedereen lelijk is, de 1 wat minder dan de ander.
Napoleon was het minst lelijk, ondanks dat hij erg dik was.
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:57:21 #82
153954 NZYM
Genosha Records
pi_70314584
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Tvp, geen mensen met ervaring?
Met andere woorden:"Geen lelijke mensen hier?"
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_70314957
Lelijk is natuurlijk subjectief.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:15:20 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70315035
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef Kralicek het volgende:
Ik zou het ook niet uitmaken als mijn vriend opeens lelijk WERD, maar als ik hem niet kende zou ik niet op hem afstappen als ik hem al als lelijk ontmoette
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijk
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:18:47 #85
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70315122
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:11 schreef F04 het volgende:
Lelijk is natuurlijk subjectief.
Dit wilde ik net zeggen. Wat de een lelijk vindt, vindt de ander knap. Lelijke koppels kunnen elkaar best knap vinden. Ik val ook niet op de superknappe mannen, ik val op de mannen die ik aantrekkelijk vind en die ik knap vind. En daar verschillen de meningen over.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70315657
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niet waar, Marisa Tomei is uit 1964, dus 45, en zonder facelifts of wat dan ook:

Ellen ten Damme uit 1967 en ook puur natuur:

En Jennifer Connelly uit 1970:

(van haar weet ik alleen niet helemaal zeker of ze niets heeft laten doen, maar volgens mij niet)
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:46:25 #87
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70315963
Die eerste heeft wel lelijke wallen onder haar ogen
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70315974
quote:

[..]

Luilak Helemaal als man zijnde is het makkelijk om af te vallen. Maar bij de meeste mensen ontbreekt de motivatie om er echt wat aan te gaan doen. Als je elke dag anderhalf uur in de sportschool doorbrengt en echt goed op je voeding let dan ben je binnen een paar maanden op een heel net gewicht.
pi_70316162
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Luxuria het volgende:
Die eerste heeft wel lelijke wallen onder haar ogen
Vrouwen mochten willen dat ze er zo uit zagen op hun 45-ste.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:28:01 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70317584
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70317671
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:37 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70317724
quote:
Bullshit.

Dat mensen gaan lijnen en terugstuiteren is gewoon omdat ze domme dieten volgen. Daardoor gaat hun verbranding flink omlaag. Als ze dan een keer wel veel eten komt dat extra hard aan omdat er meer opgeslagen wordt. Het dieet dat altijd helpt is het "vreet de helft minder en ga sporten" dieet. Als je minder consumeert dan je verbrandt val je gewoon af. Klaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:32:35 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70317762
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
Sowieso is dat zo'n dooddoener. Als je 'lelijk' bent kun je maar beter een leuk karakter hebben, anders ben je helemaal kansloos.
pi_70318293
Gelukkig zijn de begrippen knap en lelijk nogal subjectief.
pi_70318338
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.
Da's niet helemaal waar.
Dat merk je wel als je dik bent, of extreem pukkelig, of je een afwijking hebt ofzo, maar anders moet je er ervaringsgewijs achter komen, en aangezien veel mensen schijnheilig zijn en niets zeggen, is dat (vooral in je jongere jaren) erg moeilijk.
Ik heb jarenlang onterecht gedacht dat ik lelijk was omdat de vriendinnen die ik had me altijd het gevoel gaven dat ik blij mocht zijn dat ik ze had.
Ik ken ook een meisje op mijn werk, die hardstikke knap is, maar heel lang heel rot behandeld is door haar vriend, en daardoor heeft ze nog steeds twijfels, iedere keer vraagt ze zich af of er iets mis met haar is, terwijl ze complimentjes krijgt bij de vleet.

Die rottigheid gebeurt in je jeugd en is er moeilijk uit te krijgen, als je er gevoelig voor bent.
Ik ben er inmiddels wel uit, maar ik hoor dat soort dingen erg vaak. Met name bij jonge meisjes, vandaar dat ze zich soms zo hoerig gedragen volgens mij, om maar bevestiging te krijgen, en voordat je het weet, zitten ze vast aan 1 of andere loverboy.

Wow, kijk mij eens serieus zijn ineens.
pi_70318472
en bij knappe mensen wordt automatisch het karakter ook leuker gevonden...
Karma will get back @ you
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:02:14 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70319016
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Lamon het volgende:
Da's niet helemaal waar.
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.
pi_70319368
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Catbert het volgende:
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.
Verkeerd zelfbeeld bij jonge meisjes:
De overdreven seksualisering van vrouwen of meisjes in de media, reclame en marketing, kan funeste psychologische en fysieke gevolgen hebben voor adolescenten en meisjes. Dat blijkt uit een rapport van de American Psychology Association (APA). De APA maakt in het rapport een analyse van 300 onderzoeken die de laatste 18 maanden verschenen rond het beeld van de vrouw op tv, in films, tijdschriften en liedteksten of in het silhouet van poppen. De onderzoekers stelden vast dat er een druk heerst om de waarde van een persoon vooral te baseren op zijn sex-appeal. Deze druk kan leiden tot een depressie, eetstoornissen, of slechte resultaten op school, aldus APA. "De gevolgen van de seksualisering van meisjes in de media vandaag zijn erg reëel en hebben zichtbaar een negatieve invloed op hun ontwikkeling", aldus dokter Eileen Zurbriggen, die het onderzoek leidde. "Er zijn heel wat elementen die aantonen dat de seksualisering negatieve gevolgen heeft op de ontwikkeling van meisjes, zowel op het vlak van psychische gezondheid, als op vlak van het leerproces, en op vlak van seksuele ontwikkeling", zegt Zurbriggen.
pi_70319386
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mooie vrouwen van boven de 40

Bovendien vallen mensen vaak op iemand van ongeveer hun eigen leeftijd.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Welnee, die hebben vaak juist last van arrogantie. De vervelendste karaktertrek die iemand imo kan hebben.
Zou echt niet weten waarom een "lelijk" iemand moeilijker een leuk karakter zou kunnen hebben.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:19:50 #100
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70319706
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef mysterieblonde het volgende:
en bij knappe mensen wordt automatisch het karakter ook leuker gevonden...
Dat vind ik ook. Als ik er over nadenk ken ik wel een paar meisjes die ik kwa persoon eigenlijk niks vindt. Maar hun mooie uiterlijk maakt alles goed en daardoor denk ik toch wel aan ze.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')