Dies dichtquote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Modjes hebben nu eenmaal wat meer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
hij is dichtik wilde het 1e topic openen, er was er een eerder, de rest erna ging logischerwijs dicht, en die van mij dus ook nu
in onz of gc mag datquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef dagdag het volgende:
Mag er een topic ' wat heb jij gedaan tijdens downtime'?
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoor
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Welkom terug
FOK! was vanmiddag heel even up.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?
[..]
Oh..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Ik denk het wel als je een heel board alleen moet doen 's nachtsquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Oke dat had ik nog niet gezien, maar voordat ik ga kijken:quote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
zie slotjeslijst gisteravond, alle ''terug'' topics zijn dichtgegaan
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef sinadO het volgende:
Ik vond het ook wel een vermakelijk topic. Jammer dat ie dicht is.
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet in de FB van LIF klagen daarover ?
Verder bagger. Opschonen zal vast niet helpen. Slotje dus.
Je kan het toch proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftWas toch niet zo'n slecht topic?
Wtf, ik had gewoon een klacht over Esmee Denters haar nieuwe liedje.quote:
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een geweldig topic ja...
Niet dus.
Een fatsoenlijke OP is wel een vereiste ja. En op dat punt voldeed je topic al niet. (moet ik je dat echt uitleggenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...
Alsof we scheel zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Is goed weet ik het voor volgende keer!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we scheel zijn.
Of ben je bang omdat er 5 posts onder staan dat je niet meer aan de beurt komt ?
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede ttquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Mijn dank is groot, maar de OP is toch niet veel verkeerd aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede tt
Neuh niet aangevallen, maar 1x is genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eigenlijk welsorry
![]()
Waarom direct aangevallen voelen btw? ik mag het toch nog wel helpen herinneren
quote:
Idd, die kerel is echt waardeloos bezig.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand wat doen swarmahoer?
Swarmahoer (de zoveelste keer)
Heefttie dit van FB naar KLB gekickt en vervolgens gesloten, om er vanaf te zijn, jongens dit kan toch niet meer???
Echt absurd, KLB gaat naar de klote door hem
deed ik ook, k kick m wel weer terug voor die huilliequote:
Geil!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Modden in FB, daar staan pikstraffen op heb ik vernomen.
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deed ik ook, k kick m wel weer terug voor die huillie
staat al weer terug hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.
De FB is van de admins en daar heb jij dan net zo weinig te zoeken als wij tenzij je problemen hebt.
Dat dus, plus dat het gewoon bullshit is dat het Fmylife deel 2 dicht ging terwijl die zeer goed liepquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.
De FB is van de admins en daar heb jij dan net zo weinig te zoeken als wij tenzij je problemen hebt.
Haal je ook de 2 slotjes van de FB topics af dan? Aangezien dat niet aan jou is?quote:
Das een beetje hetzelfde als een auto jatten en weer terugzetten als de politie eraankomt.quote:
PM remlof even ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou zijn er dus 2 Feedback topics door swarmahoer gesloten, wat niet aan hem is, daar nog wat aan te doen?
Swarmahoer blijft fucken DOE ER WAT AAN
Donequote:
Kloon van gebande clown?quote:
Omdat je kritiek op een slotje hier in dit topic kan geven.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou zijn er dus 2 Feedback topics door swarmahoer gesloten, wat niet aan hem is, daar nog wat aan te doen?
Swarmahoer blijft fucken DOE ER WAT AAN
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Done![]()
Swarma mag wel even op zn vingers getikt worden vind ik
Dan nog is het niet aan swarma om die topics te sluiten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je kritiek op een slotje hier in dit topic kan geven.
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren hier in KLB, stoere weledele "oldbie".quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?
Van dat laatste is wat gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?
En daarbij, swarma heeft dus 3x in FB gemodereerd, wat niet aan hem is lijkt me, word daar nog wat van gezegt?
Wat ben je ineens gevoelig geworden. Een forum vol bagger is geen probleem, maar als er kut in een post staat wordt het je teveel?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren hier in KLB, stoere weledele "oldbie".
Ze gooien bagger en zooi die niet in KLB hoort dicht en dat doen ze best goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gooien bagger en zooi die niet in KLB hoort dicht en dat doen ze best goed.
gozer je hebt een punt dat hij geen topics over hem zelf in FB moet sluiten... Maar dat gejammer van: "en krijgt ie nog straf af wat". van jou is natuurlijk erg kinderachtig.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?
En daarbij, swarma heeft dus 3x in FB gemodereerd, wat niet aan hem is lijkt me, word daar nog wat van gezegt?
Het ging niet om het woordje "kut" , maar de verdere strekking van je post.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ben je ineens gevoelig geworden. Een forum vol bagger is geen probleem, maar als er kut in een post staat wordt het je teveel?
Gast, rot op met je topic. Dat is ONZ materiaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
F*** my life deel 2! (nu met op)
Neem aan dat dit aan je eisen voldoet nu swarma?
Waarom open je het nu weer in KLB?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, rot op met je topic. Dat is ONZ materiaal.
Dan kan je alle users hier wel bannenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.
breng hem niet op ideenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan kan je alle users hier wel bannen
Jammer, hij bracht tenminste wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.
Bang dat ie jou dan ook met terugwerkende kracht banned?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
breng hem niet op ideen
---------------------------
/slowchat
Doe niet a.u.b.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bang dat ie jou dan ook met terugwerkende kracht banned?
Laten we er dan een fastchat van maken
Eerste FML-topic was van mij.. Het zijn korte klachten dus vond het wel in KLB passen. Vlak daarna is er ook eentje in ONZ geopend. Deel 1 in KLB was vol, dus daarom werd deel 2 daar ook geopend.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom open je het nu weer in KLB?
Zijn posthistory is wel opvallend leegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft ie misdaan ?
WTF,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft ie misdaan ?
Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF,
Waarom is het topic over gemeenschap met 14 jarige meisjes op slot.
Het was niet over de rand zeg maar....
Niemand was naakt of topless!
edit niet gelezen, en bedankt voor de tip. Eens zien of ik daar wat chickes voor de cam kan krijgen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had al eerder gewaarschuwd in een edit. Probeer het eens in subforum PUB (! ).
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil gewoon mijn verjaardagtopic in de KLB openen.
Ik vertrouw je nooit meer swarma
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Dan moet je je eens inlezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen.
2 weken geleden is er nog een heel gezeik over geweest dat dit in de KLB mag, wat ik belachelijk vindt. Sta dan achter je woorden als mod
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.
Daarnaast gaat me heus niet over mijn topic, maar we gaan hier niet de vwo vmbo discussie beginnen hoop ik
Laat die visie dan wel eenduidig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.
En die van Bio had ook beter in ONZ gekund.
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
De bagger?. Wat een waanzin. Gewoon een goed topic met ruimte voor discussie. Wat was er mis mee?
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepast
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.
Ik vond het wel een mooie illustratie van mijn punt. Maar het zou zonde zijn als zo'n kwaliteitstopic maar dicht blijft omdat het topic waar ik me door heb laten inspireren toevallig nog open is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35reacties er uit kunnen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
dus gaan met die banaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
Wanneer wordt de uitslag bekend? Moet volgende week donderdag 25 juni voor de rechter verschijnen.
Zou ik Nosh misschien nog verder mogen afzeiken? Zo niet, note hem dan ofzo.quote:
Nee en nee. Komt van twee kanten, bla bla. Niet piepen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zou ik Nosh misschien nog verder mogen afzeiken? Zo niet, note hem dan ofzo.
hier maar
Nosh begint iedere keerquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee en nee. Komt van twee kanten, bla bla. Niet piepen.
Wil jullie wel vragen/verzoeken te stoppen met dat gezeur naar elkaar. Waarom? Het sloopt m'n topics.
Reageer er dan niet op. Doe iets met deze tip, hij is gratis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nosh begint iedere keer
Echt altijd uit het niets.
Ik had al een TR geplaatst hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Nikmans het volgende:
Buitenbeentjes die de boel omdraaien
die houdt adelante bij, zet voortaan maar een TR
Zijn er al genoeg van in MLN, dit topic bevat een duidelijke klacht over dat je jeugdsentiment niet moet herkijken omdat het altijd tegen valt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Sentimentaliteit uit je jeugd. zu MLN?
Dat is hun probleem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
hey jullie!
KLB gezakt / geslaag topic moet open blijven voor de klb'ertjes!!! Die komen namelijk niet buiten KLB.
Jawel hoor. En het is FOK!.quote:Klb is geen onderdeel van fok.
Nee, KLB is alleen voor onderbouwde klachten.quote:In klb gebeurd gewoon alles dus dit hoort er thuis!
True, ik had even de gedachte dat het echt mogelijk was maar ergens in mijn achterhoofd zag ik de route van het topic al..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is hun probleem.
[..]
Jawel hoor. En het is FOK!.
[..]
Nee, KLB is alleen voor onderbouwde klachten.
Dat jij niet mee kan in de discussie wil niet zeggen dat deze niet geldig is. Geldig topic imo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO!! #zwei
Topic dicht. Was oorspronkelijk een topic van mij. Maar het is gewoon een niet te voeren discussie hier.
Inhoudelijk heb ik gereageerd. Zinloos, mijn topic en ik wil hem dichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij niet mee kan in de discussie wil niet zeggen dat deze niet geldig is. Geldig topic imo.
Deel 2 is niet van jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik gereageerd. Zinloos, mijn topic en ik wil hem dicht
wil je serieus een discussie houden, maak dan je topic aan in SES ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO!! #zwei
Topic dicht. Was oorspronkelijk een topic van mij. Maar het is gewoon een niet te voeren discussie hier.
Ik had wel de geniale insteek!quote:
Nee, ik ga een collum schrijven, zodat ie op de Frontpage komt. Hopelijk komen er dan wel mensen met niveau.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef zquing het volgende:
[..]
wil je serieus een discussie houden, maak dan je topic aan in SES ofzo
niveau op de FPquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga een collum schrijven, zodat ie op de Frontpage komt. Hopelijk komen er dan wel mensen met niveau.
*SLIK*quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Als de FP speciaal onderwijs is dan doet KLB HBO
Gewoon een collum man, en die voor de serieuze reacties dan ook nog in KLB en SES.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*SLIK*
Waar kan ik dan wel het beste een goed topic plaatsen? Uiteraard haal ik bij de nieuwe OP de spelfouten en de ad hominems weg, en zorg ik dat de OP iets uitgebreider is.
Komende week of volgende week, kan je zeker een column verwachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon een collum man, en die voor de serieuze reacties dan ook nog in KLB en SES.
Je idee kan best kloppen maar de argumenten over mbo, hbo en wo slaan nergens op. Mbo4 is sowieso theoretisch en als je slim bent ga je ten alle tijden hbo doen daarna.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*SLIK*
Waar kan ik dan wel het beste een goed topic plaatsen? Uiteraard haal ik bij de nieuwe OP de spelfouten en de ad hominems weg, en zorg ik dat de OP iets uitgebreider is.
Zie de post boven je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef PeZu het volgende:
fijn dat een topic over dat topic dat in opdracht van justitie wordt verwijderd om dit bowa er niks van snapt en terwijl het gewoon goed en grond topic is
Er stond geen bagger in hoor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal um eens opschonen. NU.
inderdaad het is ene bijzonder schoon topicquote:
Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
Justitie delete mijn topic :r
Dat was een goede klacht en een goede discussie.
Die post over Joost Tonino was relevant (iig relevanter dan mijn andere post over Barry Madlener die je hebt laten staan) en verder had ik volgens mij alleen die Bos-Balkenende foto geplaatst. Maar goed, het topic is terecht weer open.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.
Graag normaal meedoen ja en opbokken met die lollige plaatjes. Verpest het niet voor anderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik nog wel aan mijn onzin/bagger quotum kom. Dat users/mods mij niet aan het vergeten zijn, ik open bijna geen topics meer, gemiddeld 1 per dag.
Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
als je je serieus hier mee bezig houdt mag je van mij een heel opteffen van fok
Doe een taalcursusquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.
Ik zie er 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Te duur.
En uh..ik zie geen taalfouten.
inderdaad alluwel is perfect nederlands en kwalieteits is natuurlijk ook geheel goedquote:
Ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaar nu. php, als je nou eens jezelf aanleert niet steeds te happen.. Word een beetje moe van je.
Tip van de dag: mocht je FF gebruiken als browser, zoek dan naar add-on Woordenboek Nederlands. Wanneer een woord fout is, zet dat programma er een rode streep onder. Rechter muisknop en je krijgt een lijst met opties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok.
Laatste: Alluwel wordt gewoon goed gerekend door google!
Welke FF versie dan? Ik gebruik nu IE en werkt lekker snel. En met FF gaat dat niet langzamer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip van de dag: mocht je FF gebruiken als browser, zoek dan naar add-on Woordenboek Nederlands. Wanneer een woord fout is, zet dat programma er een rode streep onder. Rechter muisknop en je krijgt een lijst met opties.
Alle FF's. Op de site van Mozilla download je sowieso altijd de laatste versie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke FF versie dan? Ik gebruik nu IE en werkt lekker snel. En met FF gaat dat niet langzamer?
Laatste post!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alle FF's. Op de site van Mozilla download je sowieso altijd de laatste versie.
Maar laten we dit elders voortzetten, want dit is nogal vervuiling en ik kom niet echt geloofwaardig over wanneer ik jullie vraag te stoppen, maar zelf door ga.
en toch blijf je ze makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste post!
Inderdaad het werkt fantastisch! Geen gezeik/gezeur/gebral/gemodder gooi meer.
Bio![]()
Je hebt mijn grootste handicap weggenomenJe staat voor eeuwig in het krijt bij mij
![]()
P.s Nooit meer spellingsfouten van phpmystyle!
Mijn dag is weer goed
gemodder gooi valt gelijk al opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fuck off! Spellingsfouten bedoel je?
FF geeft het correct aan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
gemodder gooi valt gelijk al op
maar we moeten stoppen anders wordt bio boos
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.
lolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is, 48 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK het prima 48 uur zonder je kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef zquing het volgende:
[..]
een kwaliteitsuser als ik vrees de bans.......
Denk je? Laten we 't niet proberenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK het prima 48 uur zonder je kan.
Ik ben netjes gestopt toen dat gevraagd werdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vermoed dat NJ dat gokje wel durft te nemen.
moet dat echt nog 7 uur later? Beetje overbodig vind je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg vooral phpmystyle en ook zquing........ Lees de OP van dit topic eens.
Geen slowchat. Opbokken dus. Of voeg elkaar toe op MSN.
Dat is voor wanneer jullie het de volgende keer weer in jullie hoofd halen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef zquing het volgende:
moet dat echt nog 7 uur later? Beetje overbodig vind je niet
Damsco vertelt het adres van GoeRoe86, en beweert dat GoeRoe85 ''wel gaat merken'' wat er gaat gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:53 schreef dagdag het volgende:
dubbel, tevens zei swarma
[..]
toeters bij de confederations cup
Niet. Zie MED.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds wanneer mogen users elkaar bedreigen, en daarbij zelfs elkaars adres noemen?
[..]
Damsco vertelt het adres van GoeRoe86, en beweert dat GoeRoe85 ''wel gaat merken'' wat er gaat gebeuren.
Geen idee of het nog aanvaardbaar is in KLB maar hier hoort toch wel een ''baas'' op zijn plaats voor NJ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Alsof die Grafsteentje geen kloon is die voor de grap die MySpace ''verborgen'' wilde houden. Gewoon de MySpace van een of ander lelijk wijf genomen en daar een kloon op gebouwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 19-06-2009 16:45 (nee, note+1) ]
Daarom heeft zij 4 notes en jij maar 1.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alsof die Grafsteentje geen kloon is die voor de grap die MySpace ''verborgen'' wilde houden. Gewoon de MySpace van een of ander lelijk wijf genomen en daar een kloon op gebouwd.
Omdat we users afzeiken niet tot de norm willen verheffen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:21 schreef dagdag het volgende:
waarom mag dit niet
in het volgende deel komt sackboy en daarna andere klb ers
Terugblikken op users deel 1
maar vroeger kwamen er zo leuke topics in Onz daardoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we users afzeiken niet tot de norm willen verheffen.
We kunnen wel zo'n painttopic openen met jouw foto.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar vroeger kwamen er zo leuke topics in Onz daardoor.
Waar is toen alles over gezegd ? Toen bestond FOK! geeneens. Dus ws. is er in 1991 ook geen topic over geopend he.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef PeZu het volgende:
is het echt nodig om te klagen over nn 18 jaar oud liedje waar toen alles al over gezegd is?
Raymond van het Groenewoud, de racist !!
ja laten we dan ook gelijk maar klaagtopics gaan openen over alle nare dingen in het verledenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is toen alles over gezegd ? Toen bestond FOK! geeneens. Dus ws. is er in 1991 ook geen topic over geopend he.
ik vroeg me ook al af waarom dit topic werdt gesloten, het verliep tot dusver zeer goed en netquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef sinadO het volgende:
Er was geen onvertogen woord gevallen, er werd niet getrolled, ritmo was niet welkom en het was een positief topic. Daarnaast mogen muziektopics, zoals je weet, Swarma. Dit is gewoon persoonlijk tegen mij.Heb je het topic gelezen???
Nog bedankt voor het liedje uit die OPquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef sinadO het volgende:
Er was geen onvertogen woord gevallen, er werd niet getrolled, ritmo was niet welkom en het was een positief topic. Daarnaast mogen muziektopics, zoals je weet, Swarma. Dit is gewoon persoonlijk tegen mij.Heb je het topic gelezen???
precies, als je met serieuze intentie zo nodig je muziektopics moet maken doe dat maar in MUZ, dat is er niet voor nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:53 schreef zquing het volgende:
Ik zie ook geen reden waarom dat topic gesloten was, mischien een kickje naar MUZ maar een slotje
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, als je met serieuze intentie zo nodig je muziektopics moet maken doe dat maar in MUZ, dat is er niet voor niets
die klagen om het klagen muziek topics van jou en anderen ben ik zo'n beetje zat
Wij of jij? Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken. Het is mij en anderen allang duidelijk wat hier gaande is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
en loop niet de crybaby uit te hangen als je 32 min geen antwoord krijgtik merk alweer hoe serieus je jezelf neemt en hoe serieus wij jou moeten nemen
in principe hoef jij je niet in dit topic te laten zien aangezien je er niks mee te maken hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagen
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagen
dit is toch feedback? oftewel terugkoppeling? ik koppel terug wat ik ervaar, daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in principe hoef jij je niet in dit topic te laten zien aangezien je er niks mee te maken hebt
Wat is de kwaliteit van voorheen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.
En als ze nou nog grappig waren en goed ingekleed... Maar die vaardigheid lijkt te ontbreken bij de meeste users die hier posten.
dat bedoel ik ook te zeggen, maar de manier waarop bv een bowa modereert is gewoon lachwekkend, hij lsuit bv een volledig goed topic omdat hij het niet snapt, krijgt commentaar, haalt 2 comments weg, opent het weer en gaat daarna pas het topic lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.
En als ze nou nog grappig waren en goed ingekleed... Maar die vaardigheid lijkt te ontbreken bij de meeste users die hier posten.
Ja, en anders blijf je maar in ONZ. Niet dat daar alles openblijft trouwens, maar je hoeft je topic iig niet als klacht in te kleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit van voorheen dan?
Dat er nu meer baggerusers met kudttopics zijn begrijp ik wel. Maar moeten we voor elk topic een heel verhaal schrijven waarin ieder detail uitvoerig staat beschreven?
Ik zit op fokmobiel dus linken is lastig. Het heette iets als 'Mooie muziek pas laat ontdekken'.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Welk slotje? Ik kan tussen de ouwehoerposts hier effe niet meer vinden om welk topic het ging
Dank je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
Mooie muziek pas laat ontdekken. bedoelt hij
nee, laten we inhoudelijk redelijke topics maar op slot gooien, dat is goed voor KLBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nepklacht, kan ie gewoon een topic in MUZ over openen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
Mooie muziek pas laat ontdekken. bedoelt hij
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nepklacht, kan ie gewoon een topic in MUZ over openen.
Dat schijnt een beetje het probleem te zijn met veel ka-el-bee-ertjes, ze denken dat FOK! niet groter is dan forum nummer vijf.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, kan ook zeer goed als nieuw topic in MUZ ja, maar dat kan dan ook gewoon in de sluitpost wordne vermeld ipv de huidige, voor mij, nogal vage sluitpost
vandaar mijn reacties alhier ook
Ik begrijp de inhoud van die sluitpost precies, vandaar ook de woordkeus in mijn reacties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, kan ook zeer goed als nieuw topic in MUZ ja, maar dat kan dan ook gewoon in de sluitpost wordne vermeld ipv de huidige, voor mij, nogal vage sluitpost
vandaar mijn reacties alhier ook
Laat zitten, ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind je best een goede poster Sinado maar ik denk wat Swarma hier bedoelt is dat je jezelf nogal probeert te profileren als 'de plaatselijke muziekliefhebber' en die topics opent ter zelfpromotie.
Ik denk dat het een goed beleid zou zijn, als de sluitpost uitlegde waarom een topic dicht moet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik begrijp de inhoud van die sluitpost precies, vandaar ook de woordkeus in mijn reacties.
Walgelijke reactie inderdaad. Wilde het net zelf komen meldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:59 schreef jack4ya het volgende:
k*t buren die klagen over mijn tuin
Ik meld nooit iets geloof ik, maar ik vind dit babylijkje misselijk en volstrekt irrelevant.
Als ik onterecht jengel dan hoor ik dat ook graag.
Zoals 95% van alle reacties in KLBquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef jack4ya het volgende:
Ik ben geen zielige OUD bezoeker, maar het sloeg gewoon 10x nergens op. Nog daargelaten of het shocking of niet was.
Is toch al opgelostquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef jack4ya het volgende:
Ik ben geen zielige OUD bezoeker, maar het sloeg gewoon 10x nergens op. Nog daargelaten of het shocking of niet was.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zoals 95% van alle reacties in KLB
Precies, daarom spendeer ik hele dagen achter Fok! terwijl ik ook vrijwilligers werk had kunnen doen in het plaatselijke bejaarde centrumquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kan je idd heul KLB wel opdoeken, daarom vind ik het zoen prachtig subforum
Don.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Rode Kruis stuurt mij bedelbrief , kan ff in de tt de spelfout aangepast worden svp , ty
wut alleen dat topic in Fb wat dubbel geplaatst was, maar dat was omdat snkey hem open dicht, open dicht deedquote:Op zondag 21 juni 2009 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je hebt lopen baggeren, door wie ze gezet zijn doet er niet toe.
in dit geval was ik t niet met ade eens, er zijn gewoon ontzettend veel youtubetopics geopend, het is gewoon een kutsite, dat is wel duidelijk nuquote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef McFearless het volgende:
Youtube mist audio!
Waarom het slotje swarma? Adelante was al aanwezig en laat hem open, waarom gooi jij hem dan op slot? Dit is toch een serieuse klacht? En kom niet met een 'youtube nr.zoveel' excuus.
Dit was een klacht in een andere vorm dan dat ik hier heb gezien over youtube, was geen bagger, en ik was gewoon verontwaardigd. Daar mag ik toch over klagen? Of kanker je hem op slot, omdat ik 99% bagger post?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dit geval was ik t niet met ade eens, er zijn gewoon ontzettend veel youtubetopics geopend, het is gewoon een kutsite, dat is wel duidelijk nu
Oke, maakt verder niet uit. Kusjequote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geeneens gekeken wie de ts wassterker nog, ik was zelfs in de veranderstelling dat je je niet met andermans topic moet bemoeien in fb, totdat ik zag dat het de jouwe was
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Achja, oke, dan niet.![]()
Dank je, swarma, je hebt me weekend verpest, lul.
Misschien moet je iets doen aan je gespleten persoonlijkheid voordat je weer een topic opent.quote:
Mag toch niet een centraal topic?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan omdat we voor de zondagavondsbs6bagger één topic hebben, te weten [Centraal] Wegmisbruikers + Smaakpolitie - 21 juni
HIJ GAF EEN DUIDELIJKE UITLEG, MAAAAANNN.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je iets doen aan je gespleten persoonlijkheid voordat je weer een topic opent.
`Het is een vrouw.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
HIJ GAF EEN DUIDELIJKE UITLEG, MAAAAANNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |