quote:Op maandag 15 juni 2009 09:34 schreef sinadO het volgende:
Fok is terug. Dank je, kapitein overduidelijk.
Mensen die de OP niet lezen.quote:
Wel gelezen hoor, vond hem alleen te waardeloos om op te reageren.quote:
Natuurlijk was Fok! weg, dat weet jij natuurlijk ook wel. Je doet nu alsof het niet zo is om lekker dwars te zitten, dat is de grap.quote:
En toch reageer je in het topic.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wel gelezen hoor, vond hem alleen te waardeloos om op te reageren.
Nee om te laten lijken of dat ie een leven heeft en in het weekend niet op FOK! zit.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk was Fok! weg, dat weet jij natuurlijk ook wel. Je doet nu alsof het niet zo is om lekker dwars te zitten, dat is de grap.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En nu reageer je stiekem toch, dat is de grap.
Is dit het mongolen-verzamel-topic ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Is dit het mongolen-verzamel-topic ofzo?
Ja want jij bent er toch ook ROFL!11!!11!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar niet op de OP! Goed opletten he!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja want jij bent er toch ook ROFL!11!!11!!!
Ik zeg ook dat je in het topic reageert. Goed opletten he!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de OP! Goed opletten he!
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Is dit het mongolen-verzamel-topic ofzo?
Ah dus omdat wij jullie wijzen op jullie zogenaamde tegendraadse "ik reageer lekker niet op de OP" gedrag terwijl je wel gewoon in het topic post met nietszeggende posts zijn wij mongolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Daar draait KLB toch zo een beetje om?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat je in het topic reageert. Goed opletten he!
[..]
Ah dus omdat wij jullie wijzen op jullie zogenaamde tegendraadse "ik reageer lekker niet op de OP" gedrag terwijl je wel gewoon in het topic post met nietszeggende posts zijn wij mongolen?
Maar; ik reageer dus niet op de OP, enkel in het topic. Dat is de clou en ook de grap.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ah dus omdat wij jullie wijzen op jullie zogenaamde tegendraadse "ik reageer lekker niet op de OP" gedrag terwijl je wel gewoon in het topic post met nietszeggende posts zijn wij mongolen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |