Dies dichtquote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Modjes hebben nu eenmaal wat meer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
hij is dichtik wilde het 1e topic openen, er was er een eerder, de rest erna ging logischerwijs dicht, en die van mij dus ook nu
in onz of gc mag datquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef dagdag het volgende:
Mag er een topic ' wat heb jij gedaan tijdens downtime'?
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoor
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Welkom terug
FOK! was vanmiddag heel even up.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?
[..]
Oh..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Ik denk het wel als je een heel board alleen moet doen 's nachtsquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Oke dat had ik nog niet gezien, maar voordat ik ga kijken:quote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
zie slotjeslijst gisteravond, alle ''terug'' topics zijn dichtgegaan
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef sinadO het volgende:
Ik vond het ook wel een vermakelijk topic. Jammer dat ie dicht is.
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet in de FB van LIF klagen daarover ?
Verder bagger. Opschonen zal vast niet helpen. Slotje dus.
Je kan het toch proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftWas toch niet zo'n slecht topic?
Wtf, ik had gewoon een klacht over Esmee Denters haar nieuwe liedje.quote:
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een geweldig topic ja...
Niet dus.
Een fatsoenlijke OP is wel een vereiste ja. En op dat punt voldeed je topic al niet. (moet ik je dat echt uitleggenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...
Alsof we scheel zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Is goed weet ik het voor volgende keer!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we scheel zijn.
Of ben je bang omdat er 5 posts onder staan dat je niet meer aan de beurt komt ?
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede ttquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Mijn dank is groot, maar de OP is toch niet veel verkeerd aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede tt
Neuh niet aangevallen, maar 1x is genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eigenlijk welsorry
![]()
Waarom direct aangevallen voelen btw? ik mag het toch nog wel helpen herinneren
quote:
Idd, die kerel is echt waardeloos bezig.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand wat doen swarmahoer?
Swarmahoer (de zoveelste keer)
Heefttie dit van FB naar KLB gekickt en vervolgens gesloten, om er vanaf te zijn, jongens dit kan toch niet meer???
Echt absurd, KLB gaat naar de klote door hem
deed ik ook, k kick m wel weer terug voor die huilliequote:
Geil!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Modden in FB, daar staan pikstraffen op heb ik vernomen.
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deed ik ook, k kick m wel weer terug voor die huillie
staat al weer terug hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.
De FB is van de admins en daar heb jij dan net zo weinig te zoeken als wij tenzij je problemen hebt.
Dat dus, plus dat het gewoon bullshit is dat het Fmylife deel 2 dicht ging terwijl die zeer goed liepquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou swarma het is natuurlijk belachelijk dat jij iets uit een forum naar je eigen forum haalt, zodat je het daar kan moderaten.
De FB is van de admins en daar heb jij dan net zo weinig te zoeken als wij tenzij je problemen hebt.
Haal je ook de 2 slotjes van de FB topics af dan? Aangezien dat niet aan jou is?quote:
Das een beetje hetzelfde als een auto jatten en weer terugzetten als de politie eraankomt.quote:
PM remlof even ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou zijn er dus 2 Feedback topics door swarmahoer gesloten, wat niet aan hem is, daar nog wat aan te doen?
Swarmahoer blijft fucken DOE ER WAT AAN
Donequote:
Kloon van gebande clown?quote:
Omdat je kritiek op een slotje hier in dit topic kan geven.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou zijn er dus 2 Feedback topics door swarmahoer gesloten, wat niet aan hem is, daar nog wat aan te doen?
Swarmahoer blijft fucken DOE ER WAT AAN
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Done![]()
Swarma mag wel even op zn vingers getikt worden vind ik
Dan nog is het niet aan swarma om die topics te sluiten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je kritiek op een slotje hier in dit topic kan geven.
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren hier in KLB, stoere weledele "oldbie".quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?
Van dat laatste is wat gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?
En daarbij, swarma heeft dus 3x in FB gemodereerd, wat niet aan hem is lijkt me, word daar nog wat van gezegt?
Wat ben je ineens gevoelig geworden. Een forum vol bagger is geen probleem, maar als er kut in een post staat wordt het je teveel?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren hier in KLB, stoere weledele "oldbie".
Ze gooien bagger en zooi die niet in KLB hoort dicht en dat doen ze best goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Remlof, kun je die kutnewbie mods even leren dat ze ingaan op de problematiek en niet als een stel idioten alles editten en op slot gooien?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gooien bagger en zooi die niet in KLB hoort dicht en dat doen ze best goed.
gozer je hebt een punt dat hij geen topics over hem zelf in FB moet sluiten... Maar dat gejammer van: "en krijgt ie nog straf af wat". van jou is natuurlijk erg kinderachtig.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, die is gegeven (het Fmylife topic) dus kan die weer open?
En daarbij, swarma heeft dus 3x in FB gemodereerd, wat niet aan hem is lijkt me, word daar nog wat van gezegt?
Het ging niet om het woordje "kut" , maar de verdere strekking van je post.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ben je ineens gevoelig geworden. Een forum vol bagger is geen probleem, maar als er kut in een post staat wordt het je teveel?
Gast, rot op met je topic. Dat is ONZ materiaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
F*** my life deel 2! (nu met op)
Neem aan dat dit aan je eisen voldoet nu swarma?
Waarom open je het nu weer in KLB?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals dan:
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, rot op met je topic. Dat is ONZ materiaal.
Dan kan je alle users hier wel bannenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.
breng hem niet op ideenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan kan je alle users hier wel bannen
Jammer, hij bracht tenminste wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is al voor een week opgerot, vond het nodig nog zo'n topic te openen.
Bang dat ie jou dan ook met terugwerkende kracht banned?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
breng hem niet op ideen
---------------------------
/slowchat
Doe niet a.u.b.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bang dat ie jou dan ook met terugwerkende kracht banned?
Laten we er dan een fastchat van maken
Eerste FML-topic was van mij.. Het zijn korte klachten dus vond het wel in KLB passen. Vlak daarna is er ook eentje in ONZ geopend. Deel 1 in KLB was vol, dus daarom werd deel 2 daar ook geopend.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom open je het nu weer in KLB?
Zijn posthistory is wel opvallend leegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft ie misdaan ?
WTF,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft ie misdaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |