Oh..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Ik denk het wel als je een heel board alleen moet doen 's nachtsquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Oke dat had ik nog niet gezien, maar voordat ik ga kijken:quote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
zie slotjeslijst gisteravond, alle ''terug'' topics zijn dichtgegaan
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef sinadO het volgende:
Ik vond het ook wel een vermakelijk topic. Jammer dat ie dicht is.
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet in de FB van LIF klagen daarover ?
Verder bagger. Opschonen zal vast niet helpen. Slotje dus.
Je kan het toch proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftWas toch niet zo'n slecht topic?
Wtf, ik had gewoon een klacht over Esmee Denters haar nieuwe liedje.quote:
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een geweldig topic ja...
Niet dus.
Een fatsoenlijke OP is wel een vereiste ja. En op dat punt voldeed je topic al niet. (moet ik je dat echt uitleggenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...
Alsof we scheel zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Is goed weet ik het voor volgende keer!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we scheel zijn.
Of ben je bang omdat er 5 posts onder staan dat je niet meer aan de beurt komt ?
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede ttquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Mijn dank is groot, maar de OP is toch niet veel verkeerd aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede tt
Neuh niet aangevallen, maar 1x is genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eigenlijk welsorry
![]()
Waarom direct aangevallen voelen btw? ik mag het toch nog wel helpen herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |