Dies dichtquote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Modjes hebben nu eenmaal wat meer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
shoarmahoer die alle KLB topics over de downtime voorziet van een slotje en zelf een nieuw topic opent...
Dit moest ik hier neer zetten van andere modjes.
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...quote:Op zondag 14 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
hij is dichtik wilde het 1e topic openen, er was er een eerder, de rest erna ging logischerwijs dicht, en die van mij dus ook nu
in onz of gc mag datquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef dagdag het volgende:
Mag er een topic ' wat heb jij gedaan tijdens downtime'?
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoorquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was het eerste topic rond 16:00 vanmiddag gepost, nota bene door een developer...
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
newsflash, tussen 16.00 en net heeft fok er gewoon uitgelegen hoor
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Welkom terug
FOK! was vanmiddag heel even up.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tussen gisteravond en nu net bedoel je?
[..]
Oh..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Ik denk het wel als je een heel board alleen moet doen 's nachtsquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
dan moeten ze maar geduld hebben, de admins zitten niet hun mail te f5en hoor
Oke dat had ik nog niet gezien, maar voordat ik ga kijken:quote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef swarmahoer het volgende:
zie slotjeslijst gisteravond, alle ''terug'' topics zijn dichtgegaan
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef sinadO het volgende:
Ik vond het ook wel een vermakelijk topic. Jammer dat ie dicht is.
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet in de FB van LIF klagen daarover ?
Verder bagger. Opschonen zal vast niet helpen. Slotje dus.
Je kan het toch proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat dat geen zin heeftWas toch niet zo'n slecht topic?
Wtf, ik had gewoon een klacht over Esmee Denters haar nieuwe liedje.quote:
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een geweldig topic ja...
Niet dus.
Een fatsoenlijke OP is wel een vereiste ja. En op dat punt voldeed je topic al niet. (moet ik je dat echt uitleggenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten alle topics dan aan een bepaalde kwaliteit voldoen ofzo? Slaat nergens op als je het mij vraagt...
Alsof we scheel zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Is goed weet ik het voor volgende keer!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we scheel zijn.
Of ben je bang omdat er 5 posts onder staan dat je niet meer aan de beurt komt ?
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede ttquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Graag nog een reactie! Liefst van Swarma zelf
Mijn dank is groot, maar de OP is toch niet veel verkeerd aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan te veel reacties in om het ''zomaar op te ruimen'' open maar een nieuw topic (met goede op) en een goede tt
Neuh niet aangevallen, maar 1x is genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eigenlijk welsorry
![]()
Waarom direct aangevallen voelen btw? ik mag het toch nog wel helpen herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |