Zie de post boven je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef PeZu het volgende:
fijn dat een topic over dat topic dat in opdracht van justitie wordt verwijderd om dit bowa er niks van snapt en terwijl het gewoon goed en grond topic is

Er stond geen bagger in hoor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal um eens opschonen. NU.

inderdaad het is ene bijzonder schoon topicquote:

Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
Justitie delete mijn topic :r
Dat was een goede klacht en een goede discussie.

Die post over Joost Tonino was relevant (iig relevanter dan mijn andere post over Barry Madlener die je hebt laten staan) en verder had ik volgens mij alleen die Bos-Balkenende foto geplaatst. Maar goed, het topic is terecht weer open.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.
Graag normaal meedoen ja en opbokken met die lollige plaatjes. Verpest het niet voor anderen![]()
![]()

quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik nog wel aan mijn onzin/bagger quotum kom. Dat users/mods mij niet aan het vergeten zijn, ik open bijna geen topics meer, gemiddeld 1 per dag.

Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
als je je serieus hier mee bezig houdt mag je van mij een heel opteffen van fok

Doe een taalcursusquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.

Te duur.quote:

Ik zie er 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Te duur.
En uh..ik zie geen taalfouten.

Dan zie jij meer dan een ander.quote:

inderdaad alluwel is perfect nederlands en kwalieteits is natuurlijk ook geheel goedquote:

Ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaar nu. php, als je nou eens jezelf aanleert niet steeds te happen.. Word een beetje moe van je.

Tip van de dag: mocht je FF gebruiken als browser, zoek dan naar add-on Woordenboek Nederlands. Wanneer een woord fout is, zet dat programma er een rode streep onder. Rechter muisknop en je krijgt een lijst met opties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok.
Laatste: Alluwel wordt gewoon goed gerekend door google!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |