maar vroeger kwamen er zo leuke topics in Onz daardoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we users afzeiken niet tot de norm willen verheffen.
We kunnen wel zo'n painttopic openen met jouw foto.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar vroeger kwamen er zo leuke topics in Onz daardoor.
Waar is toen alles over gezegd ? Toen bestond FOK! geeneens. Dus ws. is er in 1991 ook geen topic over geopend he.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef PeZu het volgende:
is het echt nodig om te klagen over nn 18 jaar oud liedje waar toen alles al over gezegd is?
Raymond van het Groenewoud, de racist !!
ja laten we dan ook gelijk maar klaagtopics gaan openen over alle nare dingen in het verledenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is toen alles over gezegd ? Toen bestond FOK! geeneens. Dus ws. is er in 1991 ook geen topic over geopend he.
ik vroeg me ook al af waarom dit topic werdt gesloten, het verliep tot dusver zeer goed en netquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef sinadO het volgende:
Er was geen onvertogen woord gevallen, er werd niet getrolled, ritmo was niet welkom en het was een positief topic. Daarnaast mogen muziektopics, zoals je weet, Swarma. Dit is gewoon persoonlijk tegen mij.Heb je het topic gelezen???
Nog bedankt voor het liedje uit die OPquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef sinadO het volgende:
Er was geen onvertogen woord gevallen, er werd niet getrolled, ritmo was niet welkom en het was een positief topic. Daarnaast mogen muziektopics, zoals je weet, Swarma. Dit is gewoon persoonlijk tegen mij.Heb je het topic gelezen???
precies, als je met serieuze intentie zo nodig je muziektopics moet maken doe dat maar in MUZ, dat is er niet voor nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:53 schreef zquing het volgende:
Ik zie ook geen reden waarom dat topic gesloten was, mischien een kickje naar MUZ maar een slotje
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, als je met serieuze intentie zo nodig je muziektopics moet maken doe dat maar in MUZ, dat is er niet voor niets
die klagen om het klagen muziek topics van jou en anderen ben ik zo'n beetje zat
Wij of jij? Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken. Het is mij en anderen allang duidelijk wat hier gaande is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
en loop niet de crybaby uit te hangen als je 32 min geen antwoord krijgtik merk alweer hoe serieus je jezelf neemt en hoe serieus wij jou moeten nemen
in principe hoef jij je niet in dit topic te laten zien aangezien je er niks mee te maken hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagen
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
in principe bestaat het merendeel van de topics, uit het klagen om te klagen
dit is toch feedback? oftewel terugkoppeling? ik koppel terug wat ik ervaar, daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in principe hoef jij je niet in dit topic te laten zien aangezien je er niks mee te maken hebt
Wat is de kwaliteit van voorheen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.
En als ze nou nog grappig waren en goed ingekleed... Maar die vaardigheid lijkt te ontbreken bij de meeste users die hier posten.
dat bedoel ik ook te zeggen, maar de manier waarop bv een bowa modereert is gewoon lachwekkend, hij lsuit bv een volledig goed topic omdat hij het niet snapt, krijgt commentaar, haalt 2 comments weg, opent het weer en gaat daarna pas het topic lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bingo, het probleem van de belabberde kwaliteit van het huidige KLB in een notedop.
En als ze nou nog grappig waren en goed ingekleed... Maar die vaardigheid lijkt te ontbreken bij de meeste users die hier posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |