Dit dus!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef ruud.nl het volgende:
Stel hen voor dat zij het zelf doen als ze er zoveel last van hebben.
weet ik.quote:
De buurt valt wel mee op de buren na. Een stelletje oude mensen die niets anders te doen hebben dan iedere avond alle plantjes water geven en bij ons naar binnen te staren als we is lekker tv kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Arcturus het volgende:
TS woont in een betuttelde buurt, sterkte.
ze hebben helaas rolluiken. (zal vast wel een reden zijn dat daar takken tegen aan gegooid worden)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef gabberklaas het volgende:
Laat ze lekker een klacht indienen, gooi jij daar de ruiten toch gewoon in.
Dan bekras je de auto! Dit soort mensen moet je gewoon keihard terugpakken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:40 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ze hebben helaas rolluiken. (zal vast wel een reden zijn dat daar takken tegen aan gegooid worden)
dat is lekker goedkoop ;-) een koophuis kan ik niet betalen en een hypotheek kon ik tot een half jaar geleden niet krijgen.quote:
graffiti op hun rolluiken kan ook leuk zijn. Kunnen ze weer een middagje boenen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:41 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dan bekras je de auto! Dit soort mensen moet je gewoon keihard terugpakken.
de aquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je mag een klinker kopen als je wilt.
laat ze lekker een klacht indienen bij de stichting, als die ook oordelen dat je tuin er netter uit moet zien, dan kun je dat alsnog doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef jagermaster het volgende:
net de buren langs gehad dat ik mijn tuin MOET ontdoen van wat onkruid. Aangezien ik het zelf geen storend onkruid vind maar een bodembedekker en ik hou van wat wildere tuinen wordt ik hiervan ee nbeetje pissed. Als ik het niet verander gaan ze een klacht in dienen bij de stichting, want zo willen ze hier niet blijven wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |