quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zoals 95% van alle reacties in KLB
Precies, daarom spendeer ik hele dagen achter Fok! terwijl ik ook vrijwilligers werk had kunnen doen in het plaatselijke bejaarde centrumquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kan je idd heul KLB wel opdoeken, daarom vind ik het zoen prachtig subforum
Don.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Rode Kruis stuurt mij bedelbrief , kan ff in de tt de spelfout aangepast worden svp , ty
wut alleen dat topic in Fb wat dubbel geplaatst was, maar dat was omdat snkey hem open dicht, open dicht deedquote:Op zondag 21 juni 2009 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je hebt lopen baggeren, door wie ze gezet zijn doet er niet toe.
in dit geval was ik t niet met ade eens, er zijn gewoon ontzettend veel youtubetopics geopend, het is gewoon een kutsite, dat is wel duidelijk nuquote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef McFearless het volgende:
Youtube mist audio!
Waarom het slotje swarma? Adelante was al aanwezig en laat hem open, waarom gooi jij hem dan op slot? Dit is toch een serieuse klacht? En kom niet met een 'youtube nr.zoveel' excuus.
Dit was een klacht in een andere vorm dan dat ik hier heb gezien over youtube, was geen bagger, en ik was gewoon verontwaardigd. Daar mag ik toch over klagen? Of kanker je hem op slot, omdat ik 99% bagger post?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dit geval was ik t niet met ade eens, er zijn gewoon ontzettend veel youtubetopics geopend, het is gewoon een kutsite, dat is wel duidelijk nu
Oke, maakt verder niet uit. Kusjequote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geeneens gekeken wie de ts wassterker nog, ik was zelfs in de veranderstelling dat je je niet met andermans topic moet bemoeien in fb, totdat ik zag dat het de jouwe was
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Achja, oke, dan niet.![]()
Dank je, swarma, je hebt me weekend verpest, lul.
Misschien moet je iets doen aan je gespleten persoonlijkheid voordat je weer een topic opent.quote:
Mag toch niet een centraal topic?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan omdat we voor de zondagavondsbs6bagger één topic hebben, te weten [Centraal] Wegmisbruikers + Smaakpolitie - 21 juni
HIJ GAF EEN DUIDELIJKE UITLEG, MAAAAANNN.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je iets doen aan je gespleten persoonlijkheid voordat je weer een topic opent.
`Het is een vrouw.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
HIJ GAF EEN DUIDELIJKE UITLEG, MAAAAANNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |