Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF,
Waarom is het topic over gemeenschap met 14 jarige meisjes op slot.
Het was niet over de rand zeg maar....
Niemand was naakt of topless!
edit niet gelezen, en bedankt voor de tip. Eens zien of ik daar wat chickes voor de cam kan krijgen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had al eerder gewaarschuwd in een edit. Probeer het eens in subforum PUB (! ).
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil gewoon mijn verjaardagtopic in de KLB openen.
Ik vertrouw je nooit meer swarma
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Dan moet je je eens inlezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen.
2 weken geleden is er nog een heel gezeik over geweest dat dit in de KLB mag, wat ik belachelijk vindt. Sta dan achter je woorden als mod
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.
Daarnaast gaat me heus niet over mijn topic, maar we gaan hier niet de vwo vmbo discussie beginnen hoop ik
Laat die visie dan wel eenduidig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.
En die van Bio had ook beter in ONZ gekund.
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
De bagger?. Wat een waanzin. Gewoon een goed topic met ruimte voor discussie. Wat was er mis mee?
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepast
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.
Ik vond het wel een mooie illustratie van mijn punt. Maar het zou zonde zijn als zo'n kwaliteitstopic maar dicht blijft omdat het topic waar ik me door heb laten inspireren toevallig nog open is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35reacties er uit kunnen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
dus gaan met die banaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
Wanneer wordt de uitslag bekend? Moet volgende week donderdag 25 juni voor de rechter verschijnen.
Zou ik Nosh misschien nog verder mogen afzeiken? Zo niet, note hem dan ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |