Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF,
Waarom is het topic over gemeenschap met 14 jarige meisjes op slot.
Het was niet over de rand zeg maar....
Niemand was naakt of topless!
edit niet gelezen, en bedankt voor de tip. Eens zien of ik daar wat chickes voor de cam kan krijgen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had al eerder gewaarschuwd in een edit. Probeer het eens in subforum PUB (! ).
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil gewoon mijn verjaardagtopic in de KLB openen.
Ik vertrouw je nooit meer swarma
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Dan moet je je eens inlezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens een eind op met je klaagzang. Verjaardagstopics in KLB denk na, zelfstandig poepen lukt je nog wel?
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen.
2 weken geleden is er nog een heel gezeik over geweest dat dit in de KLB mag, wat ik belachelijk vindt. Sta dan achter je woorden als mod
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik het me correct herinner ging dat over het verjaardagstopic van Biogarde. For your information: Bio is een modje, en jij bent een kutuser. Oftewel, open je meuk lekker in ONZ.
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk na wat swarma tegen mij zei.
Daarnaast gaat me heus niet over mijn topic, maar we gaan hier niet de vwo vmbo discussie beginnen hoop ik
Laat die visie dan wel eenduidig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We moeten geen verjaardagstopics in KLB, tenzij je je echt een gegronde klacht hebt over een verjaardag.
En die van Bio had ook beter in ONZ gekund.
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
De bagger?. Wat een waanzin. Gewoon een goed topic met ruimte voor discussie. Wat was er mis mee?
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan best in dat topic van Ritmo, zonder direct persoonlijk tegen hem te worden. Bagger was misschien niet de juiste kwalificatie, een klotelemming had meer gepast
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het gaat over 2 totaal verschillende zaken.
Ik vond het wel een mooie illustratie van mijn punt. Maar het zou zonde zijn als zo'n kwaliteitstopic maar dicht blijft omdat het topic waar ik me door heb laten inspireren toevallig nog open is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hoewel de opzet wel overeen kwam, misschien dat ik 'm vrijdag weer open gooi als die andere is weggezakt. Oh, wel even een reminder to self dat die 35reacties er uit kunnen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
dus gaan met die banaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
Wanneer wordt de uitslag bekend? Moet volgende week donderdag 25 juni voor de rechter verschijnen.
Zou ik Nosh misschien nog verder mogen afzeiken? Zo niet, note hem dan ofzo.quote:
Nee en nee. Komt van twee kanten, bla bla. Niet piepen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zou ik Nosh misschien nog verder mogen afzeiken? Zo niet, note hem dan ofzo.
hier maar
Nosh begint iedere keerquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee en nee. Komt van twee kanten, bla bla. Niet piepen.
Wil jullie wel vragen/verzoeken te stoppen met dat gezeur naar elkaar. Waarom? Het sloopt m'n topics.
Reageer er dan niet op. Doe iets met deze tip, hij is gratis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nosh begint iedere keer
Echt altijd uit het niets.
Ik had al een TR geplaatst hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Nikmans het volgende:
Buitenbeentjes die de boel omdraaien
die houdt adelante bij, zet voortaan maar een TR
Zijn er al genoeg van in MLN, dit topic bevat een duidelijke klacht over dat je jeugdsentiment niet moet herkijken omdat het altijd tegen valt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Sentimentaliteit uit je jeugd. zu MLN?
Dat is hun probleem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
hey jullie!
KLB gezakt / geslaag topic moet open blijven voor de klb'ertjes!!! Die komen namelijk niet buiten KLB.
Jawel hoor. En het is FOK!.quote:Klb is geen onderdeel van fok.
Nee, KLB is alleen voor onderbouwde klachten.quote:In klb gebeurd gewoon alles dus dit hoort er thuis!
True, ik had even de gedachte dat het echt mogelijk was maar ergens in mijn achterhoofd zag ik de route van het topic al..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is hun probleem.
[..]
Jawel hoor. En het is FOK!.
[..]
Nee, KLB is alleen voor onderbouwde klachten.
Dat jij niet mee kan in de discussie wil niet zeggen dat deze niet geldig is. Geldig topic imo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO!! #zwei
Topic dicht. Was oorspronkelijk een topic van mij. Maar het is gewoon een niet te voeren discussie hier.
Inhoudelijk heb ik gereageerd. Zinloos, mijn topic en ik wil hem dichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij niet mee kan in de discussie wil niet zeggen dat deze niet geldig is. Geldig topic imo.
Deel 2 is niet van jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik gereageerd. Zinloos, mijn topic en ik wil hem dicht
wil je serieus een discussie houden, maak dan je topic aan in SES ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die minachtend doen over het VMBO/MBO!! #zwei
Topic dicht. Was oorspronkelijk een topic van mij. Maar het is gewoon een niet te voeren discussie hier.
Ik had wel de geniale insteek!quote:
Nee, ik ga een collum schrijven, zodat ie op de Frontpage komt. Hopelijk komen er dan wel mensen met niveau.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef zquing het volgende:
[..]
wil je serieus een discussie houden, maak dan je topic aan in SES ofzo
niveau op de FPquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ga een collum schrijven, zodat ie op de Frontpage komt. Hopelijk komen er dan wel mensen met niveau.
Is die nog lager dan de klb?quote:
*SLIK*quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Als de FP speciaal onderwijs is dan doet KLB HBO
Gewoon een collum man, en die voor de serieuze reacties dan ook nog in KLB en SES.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*SLIK*
Waar kan ik dan wel het beste een goed topic plaatsen? Uiteraard haal ik bij de nieuwe OP de spelfouten en de ad hominems weg, en zorg ik dat de OP iets uitgebreider is.
Komende week of volgende week, kan je zeker een column verwachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon een collum man, en die voor de serieuze reacties dan ook nog in KLB en SES.
Je idee kan best kloppen maar de argumenten over mbo, hbo en wo slaan nergens op. Mbo4 is sowieso theoretisch en als je slim bent ga je ten alle tijden hbo doen daarna.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*SLIK*
Waar kan ik dan wel het beste een goed topic plaatsen? Uiteraard haal ik bij de nieuwe OP de spelfouten en de ad hominems weg, en zorg ik dat de OP iets uitgebreider is.
Zie de post boven je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef PeZu het volgende:
fijn dat een topic over dat topic dat in opdracht van justitie wordt verwijderd om dit bowa er niks van snapt en terwijl het gewoon goed en grond topic is
Er stond geen bagger in hoor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal um eens opschonen. NU.
inderdaad het is ene bijzonder schoon topicquote:
Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
Justitie delete mijn topic :r
Dat was een goede klacht en een goede discussie.
Die post over Joost Tonino was relevant (iig relevanter dan mijn andere post over Barry Madlener die je hebt laten staan) en verder had ik volgens mij alleen die Bos-Balkenende foto geplaatst. Maar goed, het topic is terecht weer open.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frapante is dat de meest verwijderde posts van jou komen en nog een andere lapschwanz.
Graag normaal meedoen ja en opbokken met die lollige plaatjes. Verpest het niet voor anderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik nog wel aan mijn onzin/bagger quotum kom. Dat users/mods mij niet aan het vergeten zijn, ik open bijna geen topics meer, gemiddeld 1 per dag.
Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
als je je serieus hier mee bezig houdt mag je van mij een heel opteffen van fok
Doe een taalcursusquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan momenteel niet meer de inspiratie vinden, om kwaliteits topics te openen. Alluwel, die van vanmiddag was wel een pareltje.
Te duur.quote:
Ik zie er 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Te duur.
En uh..ik zie geen taalfouten.
Dan zie jij meer dan een ander.quote:
inderdaad alluwel is perfect nederlands en kwalieteits is natuurlijk ook geheel goedquote:
Ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaar nu. php, als je nou eens jezelf aanleert niet steeds te happen.. Word een beetje moe van je.
Tip van de dag: mocht je FF gebruiken als browser, zoek dan naar add-on Woordenboek Nederlands. Wanneer een woord fout is, zet dat programma er een rode streep onder. Rechter muisknop en je krijgt een lijst met opties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok.
Laatste: Alluwel wordt gewoon goed gerekend door google!
Welke FF versie dan? Ik gebruik nu IE en werkt lekker snel. En met FF gaat dat niet langzamer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip van de dag: mocht je FF gebruiken als browser, zoek dan naar add-on Woordenboek Nederlands. Wanneer een woord fout is, zet dat programma er een rode streep onder. Rechter muisknop en je krijgt een lijst met opties.
Alle FF's. Op de site van Mozilla download je sowieso altijd de laatste versie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke FF versie dan? Ik gebruik nu IE en werkt lekker snel. En met FF gaat dat niet langzamer?
Laatste post!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alle FF's. Op de site van Mozilla download je sowieso altijd de laatste versie.
Maar laten we dit elders voortzetten, want dit is nogal vervuiling en ik kom niet echt geloofwaardig over wanneer ik jullie vraag te stoppen, maar zelf door ga.
en toch blijf je ze makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste post!
Inderdaad het werkt fantastisch! Geen gezeik/gezeur/gebral/gemodder gooi meer.
Bio![]()
Je hebt mijn grootste handicap weggenomenJe staat voor eeuwig in het krijt bij mij
![]()
P.s Nooit meer spellingsfouten van phpmystyle!
Mijn dag is weer goed
Fuck off! Spellingsfouten bedoel je?quote:
gemodder gooi valt gelijk al opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fuck off! Spellingsfouten bedoel je?
FF geeft het correct aan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
gemodder gooi valt gelijk al op
maar we moeten stoppen anders wordt bio boos
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Anders moet je over 48 uur een topic openen dat je 2880 minuten niet hebt kunnen posten.
lolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is, 48 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK het prima 48 uur zonder je kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef zquing het volgende:
[..]
een kwaliteitsuser als ik vrees de bans.......
Denk je? Laten we 't niet proberenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK het prima 48 uur zonder je kan.
Ik vermoed dat NJ dat gokje wel durft te nemen.quote:
Ik ben netjes gestopt toen dat gevraagd werdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vermoed dat NJ dat gokje wel durft te nemen.
moet dat echt nog 7 uur later? Beetje overbodig vind je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg vooral phpmystyle en ook zquing........ Lees de OP van dit topic eens.
Geen slowchat. Opbokken dus. Of voeg elkaar toe op MSN.
Dat is voor wanneer jullie het de volgende keer weer in jullie hoofd halen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef zquing het volgende:
moet dat echt nog 7 uur later? Beetje overbodig vind je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |