quote:Disclaimer: om deze gebruiker voor zichzelf te beschermen heb ik deze anoniem gemaakt. Ga dus niet Neo-Mullen hiermee lastigvallen.
quote:
quote:Straatsoldaat
Alles beter dan Lil' Wayne en consorten. En even ter info: Straatsoldaat Rbdjan van THC was afgelopen zaterdag MC in de hardcore tent op Defqon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef damsco het volgende:
WTF. Dat je hardcore (_! ) luistert en een boer bent, oke. Maar dat je er publiekelijk mee te koop loopt in je onderschrift is echt te sad voor woorden. Dit komt nota bene onder elk bericht van je te staan, plaats dan op zijn minst een goed onderschrift zoals ik heb gedaan.
Paint: [ afbeelding ]
[..]
Mensen die " als ze zo " zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Flammie het volgende:
Vooral als ze zo vragen:
Mensen die daar een fuck om gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef damsco het volgende:
Mensen die het verschil niet kennen tussen ondertitel en onderschrift_!
Ik heb geen eens LastFM. Zie ik eruit als een alto?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:17 schreef henkde_j het volgende:
Of te koop lopen met boze neger muziek op je LastFM pagina
http://www.last.fm/user/br Staat anders in je profiel. En het is toch echt allemaal boze neger muziekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb geen eens LastFM. Zie ik eruit als een alto?
Alle Rapbashers kennen welgeteld 1 naamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles beter dan Lil' Wayne en consorten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |