quote:Disclaimer: om deze gebruiker voor zichzelf te beschermen heb ik deze anoniem gemaakt. Ga dus niet Neo-Mullen hiermee lastigvallen.
quote:
quote:Straatsoldaat
Alles beter dan Lil' Wayne en consorten. En even ter info: Straatsoldaat Rbdjan van THC was afgelopen zaterdag MC in de hardcore tent op Defqon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef damsco het volgende:
WTF. Dat je hardcore (_! ) luistert en een boer bent, oke. Maar dat je er publiekelijk mee te koop loopt in je onderschrift is echt te sad voor woorden. Dit komt nota bene onder elk bericht van je te staan, plaats dan op zijn minst een goed onderschrift zoals ik heb gedaan.
Paint: [ afbeelding ]
[..]
Mensen die " als ze zo " zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Flammie het volgende:
Vooral als ze zo vragen:
Mensen die daar een fuck om gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef damsco het volgende:
Mensen die het verschil niet kennen tussen ondertitel en onderschrift_!
Ik heb geen eens LastFM. Zie ik eruit als een alto?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:17 schreef henkde_j het volgende:
Of te koop lopen met boze neger muziek op je LastFM pagina
http://www.last.fm/user/br Staat anders in je profiel. En het is toch echt allemaal boze neger muziekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb geen eens LastFM. Zie ik eruit als een alto?
Alle Rapbashers kennen welgeteld 1 naamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles beter dan Lil' Wayne en consorten..
Huh. Hoe komt dat erin dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/br Staat anders in je profiel. En het is toch echt allemaal boze neger muziek
Zo jammer... http://www.lastfm.com/user/brquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb geen eens LastFM. Zie ik eruit als een alto?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/br Staat anders in je profiel. En het is toch echt allemaal boze neger muziek
Daar is alles mee gezegd lijkt me, slotje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mensen die daar een fuck om geven
Uhuh, surequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Huh. Hoe komt dat erin dan?
Heb het igg weggehaald. Heb nooit dat ingevuld. Heb geen eens een lastfm account, laat staan dat ik het invul....
Niks mis met Xzibit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhuh, sureMisschien kun je even wat Xzibit aanzetten en het daarmee afreageren
Ik ben geen Rapbasher. Ben een fan van kwaliteitshiphop, niet van die ongeïnspireerde meuk. De La Soul, Delinquent Habits, Wu-Tang Clan, Bone Thugs & Harmony, Het oude werk van Snoop, Cunninglynguists, Insane Clown Posse. Mos Def, Common, Cypress Hill , Black Milk, Tupac, Notorious BIG etc etc etc. Dat is pas hiphop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Alle Rapbashers kennen welgeteld 1 naam
Jij bent zo'n hardcore boerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen Rapbasher. Ben een fan van kwaliteitshiphop, niet van die ongeïnspireerde meuk. De La Soul, Delinquent Habits, Wu-Tang Clan, Bone Thugs & Harmony, Het oude werk van Snoop, Cunninglynguists, Insane Clown Posse. Dat is pas hiphop.
Hardcore is wel de shit ja. Maar goeie hiphop ook.quote:
Niks mis met een goede clubbanger. En Lil Wayne doet dat gewoon goed. Ik zit echt niet op rauwe hiphop te wachten in een club.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Hardcore is wel de shit ja. Maar goeie hiphop ook.
Raad eens wie er begon met backfirequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef TNA het volgende:
Dit topic hangt van fail en backfire aan elkaar
Ik zit sowieso niet te wachten op hiphop in een club. Beter muziek waar niet zoveel negers op afkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mis met een goede clubbanger. En Lil Wayne doet dat gewoon goed. Ik zit echt niet op rauwe hiphop te wachten in een club.
Ah, je bedoelt: alleen hiphop ouder dan 10 jaar is tof, 'oldschool' enzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen Rapbasher. Ben een fan van kwaliteitshiphop, niet van die ongeïnspireerde meuk. De La Soul, Delinquent Habits, Wu-Tang Clan, Bone Thugs & Harmony, Het oude werk van Snoop, Cunninglynguists, Insane Clown Posse. Mos Def, Common, Cypress Hill , Black Milk, Tupac, Notorious BIG etc etc etc. Dat is pas hiphop.
Hij kan er niks aan doenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen Rapbasher. Ben een fan van kwaliteitshiphop, niet van die ongeïnspireerde meuk. De La Soul, Delinquent Habits, Wu-Tang Clan, Bone Thugs & Harmony, Het oude werk van Snoop, Cunninglynguists, Insane Clown Posse. Mos Def, Common, Cypress Hill , Black Milk, Tupac, Notorious BIG etc etc etc. Dat is pas hiphop.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet te wachten op hiphop in een club. Beter muziek waar niet zoveel negers op afkomen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet te wachten op hiphop in een club. Beter muziek waar niet zoveel negers op afkomen.
Eminem is niet mijn muziek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen
maar ff serieus...
eminem is onsterfelijk je snapt er blijkbaar niks van
wie is die doos in je UI btw?quote:
Nee hiphop in de hippe club in de hippe stad luisteren/bewegen op muziek, das pas hip (of was het nou hop).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef damsco het volgende:
[..]Gast kom eens uit dat boeren gehucht van je vandaan. Alsof er enkel negers op hiphop afkomen. Wellicht in schubbekutteveen waar je woont
!
Begrijp me niet verkeerd is bijna allemaal hiphop wat ik ook zeker waardeer wat je daar opnoemt...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga ergens anders de racist lopen uithangen oke? Met je raciale denigrerende opmerkingen![]()
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankeren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankeren
quote:
Zo zo. Who is gedaan. Knap hoor. En nu?quote:
Ga je wel merken smerige teefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo zo. Who is gedaan. Knap hoor. En nu?
aha bedreiging.quote:
Nu ga je kankerveel klappe krijge, vrind! tot zo!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo zo. Who is gedaan. Knap hoor. En nu?
Nog zo'n figuur met extra chromosoomquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nu ga je kankerveel klappe krijge, vrind! tot zo!
Nee. Doe mij maar goeie house of techno.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Oneens!!!!
Je zit vast met zoen rode kop te bléren op van die WALGELIJKE aprés ski muziek!?
Ik zeg niet dat er enkel negers op afkomen. Ik zeg alleen dat ik liever naar tenten ga waar minder negers op afkomen dan op de doorsnee hiphopparty.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef damsco het volgende:
[..]Gast kom eens uit dat boeren gehucht van je vandaan. Alsof er enkel negers op hiphop afkomen. Wellicht in schubbekutteveen waar je woont
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |