Eminem is niet mijn muziek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen
maar ff serieus...
eminem is onsterfelijk je snapt er blijkbaar niks van
wie is die doos in je UI btw?quote:
Nee hiphop in de hippe club in de hippe stad luisteren/bewegen op muziek, das pas hip (of was het nou hop).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef damsco het volgende:
[..]Gast kom eens uit dat boeren gehucht van je vandaan. Alsof er enkel negers op hiphop afkomen. Wellicht in schubbekutteveen waar je woont
!
Begrijp me niet verkeerd is bijna allemaal hiphop wat ik ook zeker waardeer wat je daar opnoemt...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen Rapbasher. Ben een fan van kwaliteitshiphop, niet van die ongeïnspireerde meuk. De La Soul, Delinquent Habits, Wu-Tang Clan, Bone Thugs & Harmony, Het oude werk van Snoop, Cunninglynguists, Insane Clown Posse. Mos Def, Common, Cypress Hill , Black Milk, Tupac, Notorious BIG etc etc etc. Dat is pas hiphop.
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga ergens anders de racist lopen uithangen oke? Met je raciale denigrerende opmerkingen![]()
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankeren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu wordt het ook nog eens een huilnegertje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef damsco het volgende:
[..]
En als je niet oppast wordt ik zometeen ook nog een stalknegertje. En nu opkankeren
quote:
Zo zo. Who is gedaan. Knap hoor. En nu?quote:
Ga je wel merken smerige teefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo zo. Who is gedaan. Knap hoor. En nu?
aha bedreiging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |