Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
En jij bent een vieze conformist die zich bij wijze van spreken rustig in z'n poepgaatje zou laten neuken als de rest van je boyfriends dat ook laat doen.
Kun je niets aan doen.
Oh snapquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Wat eveneens altijd zo kenmerkend is, is dat deze mensen dit hier komen uiten itt in rl gewoon te zeggen waar het op staat.
Ze doen er net zo hard aan mee, maar janken ondertussen hier. Zo zit het, niet anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Dat zijn de freaksquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt zelfs nog mongolen die gaan zitten klagen over kerst.
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.
maar daar is ook geen KLB.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wou je nou zeggen dat in KLB over het algemeen best normale mensen komen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Dat weet zo`n populaire voetballiefhebbende en dance muziek luisterende HBO-boy zoals jij toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
'Mijn wereldje' bestaat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Barachem het volgende:
TS is een triest figuur dat ie van anderen verlangt om eenheidsworst als hijzelf te zijn, zodat zijn wereldje weer perfect is en niet ruw verstoord wordt door mensen die een andere mening hebben.
Van populairre dingen houden is geen probleem.
Opdringerig doen om of populaire dingen of onpopulaire dingen en enorm afzeiken op anderen die gewoon van iets anders willen genieten, da's een probleem en erg triest.
TS is een kansloze lutser die zijn wil op die van anderen wil opdringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |