Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
En jij bent een vieze conformist die zich bij wijze van spreken rustig in z'n poepgaatje zou laten neuken als de rest van je boyfriends dat ook laat doen.
Kun je niets aan doen.
Oh snapquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Wat eveneens altijd zo kenmerkend is, is dat deze mensen dit hier komen uiten itt in rl gewoon te zeggen waar het op staat.
Ze doen er net zo hard aan mee, maar janken ondertussen hier. Zo zit het, niet anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Dat zijn de freaksquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt zelfs nog mongolen die gaan zitten klagen over kerst.
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar is het internet voor. je bent anoniem en je kan er op lost klagen maar ondertussen mond dicht in het echte leven en doorgaan.
maar daar is ook geen KLB.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar Fokkers zijn wel een geval apart hoor. Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
Wou je nou zeggen dat in KLB over het algemeen best normale mensen komen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Dat weet zo`n populaire voetballiefhebbende en dance muziek luisterende HBO-boy zoals jij toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op 99 % van de andere sites wordt niet geklaagd over dingen als voetbal of kerst.
'Mijn wereldje' bestaat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Barachem het volgende:
TS is een triest figuur dat ie van anderen verlangt om eenheidsworst als hijzelf te zijn, zodat zijn wereldje weer perfect is en niet ruw verstoord wordt door mensen die een andere mening hebben.
Van populairre dingen houden is geen probleem.
Opdringerig doen om of populaire dingen of onpopulaire dingen en enorm afzeiken op anderen die gewoon van iets anders willen genieten, da's een probleem en erg triest.
TS is een kansloze lutser die zijn wil op die van anderen wil opdringen.
Conclusie: ik ben dus GEEN conformist, want die waaien altijd met alle winden mee, overal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef blaatertje het volgende:
TS moet zich eens aanpassen. Hier komen mensen die de rest van de werled stom gek en raar vinden. TS vind de mensen hier juist stom gek en raar.
Het is wel duidelijk dat jij een geringe opleiding genoten hebt gezien je spelfouten en je lemmingachtige kijk op de samenleving.quote:
Je doet ook wel hetzelfde, hoor. Zijn mening over mensen baseren op hoeveel ze uitgaan en de radiozenders die ze luisteren. Potato potato.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik te maken heb met een schaaknerd die z'n hele beleveniswereld basseert op het diploma van mensen?
[..]
Whehehe. Buitenbeentje.
Dat is toch wel heel wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Je doet ook wel hetzelfde, hoor. Zijn mening over mensen baseren op hoeveel ze uitgaan en de radiozenders die ze luisteren. Potato potato.
Je gaat juist met de grootste massa (de rest van de wereld) mee, maar probeert je hier als tegenpool te presenteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Conclusie: ik ben dus GEEN conformist, want die waaien altijd met alle winden mee, overal.
Ja, wees blij dat iemand het doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Je gaat juist met de grootste massa (de rest van de wereld) mee, maar probeert je hier als tegenpool te presenteren.
Een diploma is wat anders dan heel iemands levensstijl. Ik kan zowel respect hebben voor iemand met een MBO-diploma als voor een afgestudeerde WO-er en dat kon Em niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het onderwerp is anders, de inhoud blijft hetzelfde.
Welnee. Jullie laten beide je oordeel over iemand afhangen van 2 of 3 factoren. Jij hebt zowel respect voor mensen met MBO en WO, Emimich voor mensen die wel of niet uitgingen. Zie je het punt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een diploma is wat anders dan heel iemands levensstijl. Ik kan zowel respect hebben voor iemand met een MBO-diploma als voor een afgestudeerde WO-er en dat kon Em niet.
En ik kijk niet per definitie neer op mensen die sociaal zwak zijn, maar wel als ze het omdraaien zoals ik in de OP beschrijf. Geef toe dat mensen die in hun eentje met kerst lopen te zeiken dat iedereen dom en een schaap is gewoon extreem kansloos zijn.
Nou je hebt lekker opgeruimd moet ik zeggen.quote:
Als je niet kan en wil incasseren moet je maar geen stompzinnige topics openen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
Danku Adelante. Graag ook ophouden mij persoonlijk aan te vallen, de klacht gaat niet over mij.
Toch wel 2 of 3 factoren die heel veel over iemand zeggen, in combinatie met s'nachts op FOK! posten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Welnee. Jullie laten beide je oordeel over iemand afhangen van 2 of 3 factoren. Jij hebt zowel respect voor mensen met MBO en WO, Emimich voor mensen die wel of niet uitgingen. Zie je het punt?
Dat valt ook wel mee. Dus ja, in principe hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch wel 2 of 3 factoren die heel veel over iemand zeggen, in combinatie met s'nachts op FOK! posten.
Overigens klopt je verhaal sowieso niet, ik heb ook een paar vrienden die nauwelijks uitgaan (maar dat is omdat ze samenwonen, niet omdat ze contactgestoord zijn).
Ach, het is woensdag.quote:
Wat hebben die kampershirts er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die uit deze frustratie drakenshirts gaan dragen
Royal
Goede redenatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die uit deze frustratie drakenshirts gaan dragen
Royal
Het meest voorkomende volk wat dat draagt is het type dat TS beschrijft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat hebben die kampershirts er nou weer mee te maken?
Half om half.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, geld dat ook voor topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |