Beetje zelfde type idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef MeneerSjon het volgende:
Zelfde soort types:
-mensen die een bepaalde artiest niet meer goed vinden om ze opeens populair zijn.
-wanneer er een filmreview is dat ze moeten zeggen dat ze de film weken eerder al hebben gezien. Is dat knap?
Maar als je eerlijk bent is dat beter dan de hele zomer lang op je stoffige zolderkamertje achter de pc te blijven hangen lekker op Fok! zeuren over mensen die zich wel amuseren en de zoveelste pr0n film downloaden omdat je je die dag toevallig pas 2x hebt getrokken in plaats van de gebruikeleijke 5x in de vakantie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef Galenus het volgende:
Dit land zit vol met inferieure mbo'ers. Ik ga me maar een beetje aanpassen, want 'een beetje aanpassingsvermogen is oké!'
Wie heeft zin om vanavond - al SBS6 kijkend en bier drinkend - een zomervakantie uit te zoeken in Salou? Daarna gaan we gezellig met de tractor (met stereo en neonlicht, whoehoe!) naar de boerenkeet, om nog meer gele rakkers te nuttigen met Piet, Klazien en Priscilla.
Ja, want dit is wat ik bedoel, je snapt m'n klacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef Galenus het volgende:
Dit land zit vol met inferieure mbo'ers. Ik ga me maar een beetje aanpassen, want 'een beetje aanpassingsvermogen is oké!'
Wie heeft zin om vanavond - al SBS6 kijkend en bier drinkend - een zomervakantie uit te zoeken in Salou? Daarna gaan we gezellig met de tractor (met stereo en neonlicht, whoehoe!) naar de boerenkeet, om nog meer gele rakkers te nuttigen met Piet, Klazien en Priscilla.
Dat was het en dat gaan we nu niet meer doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.effe normaal he
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef 3lmo het volgende:
Goed voorbeeld, zoals TS niet kan omgaan met mensen die een andere muzieksmaak hebben.
fucking emoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef jagga het volgende:
Dus omdat ik een van de weinigen ben, die voetbal niet leuk vind, ben ik een onaangepast buitenbeentje?
Ga even een hobby zoeken, kutventje.
Merendeel van jouw posts gaan over het over 1 kam scheren van mensen, en neigen naar een zielige poging Emimich te imiteren naar mijn mening.
Ik doe hier zoals ik in het echt ben, waarom zou ik me anders voordoen?
Waar ik dus echt wel een hekel aan heb, is mensen zoals jij, Generaliseren maar wat in de hoop populair over te komen
Je roept het bashen over jezelf af met je eindeloze geblaat over metal. Laat het los, je kunt niet winnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.Ik heb ook vrienden die naar hele andere muziek dan ik luisteren (geen metal gelukkig) dus kan er wel degelijk mee 'omgaan'. Maar op FOK! niet.
Ik kom ook genoeg mensen tegen waar ik de interesses niet mee deel, maar daar ga ik toch niet over zeuren, of wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Mijn wereldje' bestaat niet.Daarvoor word ik teveel geconfronteerd met b.v. nerds, alto's, boeren en ander gespuis.
. En ook jij hebt blijkbaar moeite met het lezen van m'n klacht.
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je roept het bashen over jezelf af met je eindeloze geblaat over metal. Laat het los, je kunt niet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan met metal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?
Katertje trouwens?
Metalfans geven de strijd nooit op, onthoud dat goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? FOK! is het forum voor metal-paupers?
Katertje trouwens?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Metalfans geven de strijd nooit op, onthoud dat goed.
quote:Neuh geen kater, en het viel nog wel mee wat ik aan Swarma stuurde.
Je begint paranoïde te wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Beide varianten komen voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Hehe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
Tsss, laat mij lekker in mn drakenbroek en metalshirt lopen. Ik ben tenminste mijzelf. Ik werd dan wel laatst geweigerd voor een baan omdat ik mijzelf een Kurt Cobain kapsel had aangemeten, ik loop tenminste niet mee met de meute van de maatschappij en doe wat ik zelf wil!!!!
Dat maak jij er van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef NiTiN het volgende:
Dus omdat de meerderheid iets doet is het 'normaal'?
Kankerkansloos zou dat mooi wezen.
Heuj, nog een buitenbeentje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Nikmans het volgende:
ROT toch eens een eind OP met je KUTTOPICS, jij verkapte gedragspsycholoog.
Ik word zo schijt en schijtmoe van jeMet je hoofd.
Nee, nikmans is tof. Hij heeft een paar pareltjes over metal luisteraars op zijn naam staan.quote:
Voorspelbaar. Ik ben zeker geen 'buitenbeentje', ben het vaak met je eens ook, maar ik word echt doodmoe van al die kankertopicsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig. Je klacht is terecht, alleen niet van toepassing op Fok of KLB. De gevallen die jij beschrijft zie je nooit op Fok.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.Ik heb ook vrienden die naar hele andere muziek dan ik luisteren (geen metal gelukkig) dus kan er wel degelijk mee 'omgaan'. Maar op FOK! niet.
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig.
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Blijkbaar wel, aangezien ze hier tijdens EK/WK-wedstrijden en kerst zitten te klagen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.
Omdat ze zielig zijn, maar fok hun, het is echt niet minder triest om dan obsessief er op te gaan jagen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
Op voetbal na zijn dat dan ook zeikwaardige onderwerpen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |