Je begint paranoïde te wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou kan ik sinds Emimich al niet meer serieus nemen, volgens mij ben je gewoon z'n schaakvriendje.
Beide varianten komen voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of die mensen op kantoor/school/sportclub etc. gewoon vrolijk meedoen met de rest of dat ze zo stil in een hoekje zitten dat je ze niet eens opmerkt.
Hehe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
Tsss, laat mij lekker in mn drakenbroek en metalshirt lopen. Ik ben tenminste mijzelf. Ik werd dan wel laatst geweigerd voor een baan omdat ik mijzelf een Kurt Cobain kapsel had aangemeten, ik loop tenminste niet mee met de meute van de maatschappij en doe wat ik zelf wil!!!!
Dat maak jij er van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef NiTiN het volgende:
Dus omdat de meerderheid iets doet is het 'normaal'?
Kankerkansloos zou dat mooi wezen.
Heuj, nog een buitenbeentje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Nikmans het volgende:
ROT toch eens een eind OP met je KUTTOPICS, jij verkapte gedragspsycholoog.
Ik word zo schijt en schijtmoe van jeMet je hoofd.
Nee, nikmans is tof. Hij heeft een paar pareltjes over metal luisteraars op zijn naam staan.quote:
Voorspelbaar. Ik ben zeker geen 'buitenbeentje', ben het vaak met je eens ook, maar ik word echt doodmoe van al die kankertopicsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw. Dat moet 'n stevig onderzoek geweest zijn. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig. Je klacht is terecht, alleen niet van toepassing op Fok of KLB. De gevallen die jij beschrijft zie je nooit op Fok.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem dat gebash van mij hier richting metal enzo niet al te serieus man.Ik heb ook vrienden die naar hele andere muziek dan ik luisteren (geen metal gelukkig) dus kan er wel degelijk mee 'omgaan'. Maar op FOK! niet.
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jou moeten we niet serieus nemen, maar jij neemt de rest van KLB wel serieus. Grappig.
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat je niet te serieus moet nemen zijn die 1000 anti-metal posts van mij hier. Het is niet dat ik aangesloten ben bij een anti-metal club ofzo.
In het echt heb ik het eigenlijk nooit met anderen over muziek die ik kut vind.
Blijkbaar wel, aangezien ze hier tijdens EK/WK-wedstrijden en kerst zitten te klagen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, maar denk je dat de mensen waarover je klaagt in het echt wel problemen hebben met kerst en voetbal?
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Waarom moet je je hier dan wel zo afreageren? Kap er gewoon mee, het is zo fokking kansloos he.
Omdat ze zielig zijn, maar fok hun, het is echt niet minder triest om dan obsessief er op te gaan jagen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
Op voetbal na zijn dat dan ook zeikwaardige onderwerpen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom reageren mensen in KLB zich zo af op 'mooiboys', 'breezers', top40-muziek, voetbal en nog wel 100 andere zaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |