Ohhhh die is vettt!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Darkestrah het volgende:
Biker Mice From Mars. Daar stond ík voor op.
Dumpert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Klopt. Zo keek ik laatst weer eens Dexter, en het viel toch een beetje tegen.
Omelette-Du-Fromage!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Oh wacht, alleen voor mensen die < 22 zijn.
Inderdaad, ik kende heel die aflevering niet dus ik kon stiekem toch nog wel een beetje lachen.quote:
Wat ik nooit zal vergeten van Quest is die zoektocht naar een koets vol met goud uit het wilde westen tijdperk. Fuck wat was die geniaal!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Jonny Quest is pas voor echte bazen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Wat ik nooit zal vergeten van Quest is die zoektocht naar een koets vol met goud uit het wilde westen tijdperk. Fuck wat was die geniaal!
omdat ze wacht op haar schipper die nooit is teruggekomenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Of de aflevering dat ze naar een eiland gaan waar een geest van een vrouw elke nacht van de rotsen springt![]()
Die aflevringen heb ik laatst gekeken en ik vond ze nog wel vermakelijk
Ongelovelijk dat dit je gewoon bijblijft. Volgens mij waren er ook nog piraten bij en een hele enge spookhuis ofniet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Of de aflevering dat ze naar een eiland gaan waar een geest van een vrouw elke nacht van de rotsen springt![]()
Die aflevringen heb ik laatst gekeken en ik vond ze nog wel vermakelijk
Juistemquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
omdat ze wacht op haar schipper die nooit is teruggekomen
BTW: --> MLN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |