Ik begeef me in ijltempo door het muzikale landschap, ik koop enkele tot veel cd's per week en beperk me niet qua genre. Ik vraag me oprecht af hoe ik deze band heb kunnen missen.quote:
Dat is dus wel écht écht écht ernstigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Arn0 het volgende:
Terechte klacht. Ik ben nu ook Pink Floyd aan het ontdekkenIk vraag me af waarom ik ze niet vroeger ontdekte.
Ja, dat is ook een mening. De opnamekwaliteit van die video is niet zo best, op cd klinkt het beter.quote:
Dit is géén metal, en daar gaat het topic dan ook niet over. Ik verwacht hier géén Ritmo ellende, dan zet ik godverdomme zélf een TR.quote:
Lekker is dat wel, dat er zoveel is. Dan blijft elk bezoek aan de platenzaak een ontdekkingsreis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:41 schreef Desunoto het volgende:
Je kunt nou eenmaal niet alles kennen. Er is ontzettend veel.
het is je vergeven, veel plezier met ontdekken van de mooie nummers die PF heeft gemaaktquote:
Daar gaan we dan...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Pink Floyd is zo geweldig nog niet hoor.
Er is áltijd nieuwe muziek om te luisteren. Dat is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lekker is dat wel, dat er zoveel is. Dan blijft elk bezoek aan de platenzaak een ontdekkingsreis.
Yep, heb net alle albums in een mooie boxset gekochtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is je vergeven, veel plezier met ontdekken van de mooie nummers die PF heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |