quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:29 schreef Blawh het volgende:
Van der Vaart of Sneijder
Mag deze naar VBL?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef De_kromme het volgende:
[WK kwalificatie] IJsland - Nederland; 6 juni 20.45 #2
Doodverwensing.
Het verdient wel een update idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Allemaal Shumways in de tekeningen van de OP
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef _Mike_ het volgende:
RiP aan de nabestaanden?
De nabestaanden leven volgens mij nog, dit "grapje" maken ze op de frontpage ook constant en
Fortitudo weet dat ook.
Jouw reactie is wel redelijk overbodig in dat topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef Rots het volgende:
[..]Dat is toch geen troll man, stel je niet aan.
Had het eigenlijk hier neer moeten zetten he?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jouw reactie is wel redelijk overbodig in dat topic.
Zeg toch ook niet dat het een troll is? Het gaat mij erom dat het nogal respectloos is in zo'n topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef Rots het volgende:
[..]Dat is toch geen troll man, stel je niet aan.
Het is een forum, wat verwacht je nou?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat het een troll is? Het gaat mij erom dat het nogal respectloos is in zo'n topic.
Doe maar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Het is een forum, wat verwacht je nou?
En fortitudo
Gooi maar een slotje op dat topic, zijn al genoeg topics aan dat onderwerp besteed.
Nee hoor, kijk maar naar de Postid van de laatste post in het vorige Ajaxtopic en de postid van het nieuwe Ajaxtopic.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef De_kromme het volgende:
Deze mag dicht, was namelijk te vroeg
AFC Ajax topic #1326
Deze graag weer open, was namelijk de goede
AFC Ajax topic #1326 : Waar het weer over voetbal gaat
Maar dan nog. Ik dacht dat de laatste altijd een nieuwe opende.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar de Postid van de laatste post in het vorige Ajaxtopic en de postid van het nieuwe Ajaxtopic.
Als die regel telt dan waarom moet jouw topic dan wel open?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik dacht dat de laatste altijd een nieuwe opende.
Maar mods hoeven zich daar niet aan te houden zeker?
Ok, is al goedquote:Op zondag 7 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als die regel telt dan waarom moet jouw topic dan wel open?
Jij was namelijk ook niet de laatste poster.
Verder is de discussie hierover gesloten.
Bobby Haarms is Ajax gerelateerd dus het mag daar gewoon over gesproken worden in het Ajax topic ook al heeft hij een eigen topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok, is al goed![]()
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Dude, jij bent een Ajacied?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok, is al goed![]()
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bobby Haarms is Ajax gerelateerd dus het mag daar gewoon over gesproken worden in het Ajax topic ook al heeft hij een eigen topic.
Live with it.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.
We kunnen dan beter het Ajax topic dichtgooien, 75% is herhaling van zetten en posts. Bobby Haarms is overleden, clubicoon, daar wordt dan ook in het Ajax topic over gesproken. Klaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.
Maar er is nu al 500x RIP gezegd. Lijkt me toch wel genoeg geweest nu. Dat kan beter in z'n eigen topic worden gedaan. Dan kunnen we in het Ajax topic gewoon praten over voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
We kunnen dan beter het Ajax topic dichtgooien, 75% is herhaling van zetten en posts. Bobby Haarms is overleden, clubicoon, daar wordt dan ook in het Ajax topic over gesproken. Klaar.
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.quote:
ludiek is iets anders dan kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.
Ik zou het woord "ludiek" eens opzoeken in het woordenboek. Mafkeesquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.
En dat bepaal jij voor andere mensen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet nodig. Als jij het niet ludiek vindt, dan ligt dat aan jouw interpretatie.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zou het woord "ludiek" eens opzoeken in het woordenboek. Mafkees
Ik denk dat het merendeel het met Cheiron eens is.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet nodig. Als jij het niet ludiek vindt, dan ligt dat aan jouw interpretatie.
En schelden is niet nodig hoor. Of denk je dat je jouw mening daardoor meer kracht bijzet?
Bij mij staat het er nog..quote:Op maandag 8 juni 2009 10:28 schreef Prosac het volgende:
de post waarnaar je verwijst is al weg, dus iemand was mij voor.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Breach het volgende:
EnGCatjuh wint hem.
Mcyodogg wordt de winnaar van de troostfinale.
Ken je het verhaal van die balk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef De_kromme het volgende:
Mierenneuker mag dus gewoon?
Ok, bedankt voor je reactiequote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
Ik heb er vandaag niet zoveel moeite mee.
Het was wat anders als hij je een mongool of lul had genoemd.
staat in het topic gewoonquote:Op maandag 8 juni 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Is er ergens een samenvatting van het Nederlands elftal van afgelopen zaterdag?
HEB GEWOON DE HELE WEDSTRIJD GEMIST
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Probeer hem gewoon te negeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Waarom zou dat niet mijn zaak zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mijn zaak zijn?
leer mijn naam eens schrijven met kleine letters
done.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen (oid)
Eensquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen in de voorhoede.
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriterenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?
Ik ben Ajacied in hart en nieren. Waarom zou ik dan Ajax-topics openen om mensen te irriteren?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriteren
check.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Rots het volgende:
[VBL SC #84] Rots not for mod
Kickje centraal.
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Omdat jullie vrijwel hetzelfde (post)gedrag vertonen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Hmm, zijn wel grote verschillen. Ik ben een rasechte Ajacied. Rots is een kakkerlakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel hetzelfde (post)gedrag vertonen.
Over welke edit heb je het?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.
En je weet het antwoord.
Dat is ook het enige verschil dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hmm, zijn wel grote verschillen. Ik ben een rasechte Ajacied. Rots is een kakkerlak
Welke edit?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.
En je weet het antwoord.
Hou je niet van de domme vent, of was het Prosac? Je ziet in dit topic de originele TT zelfs staan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over welke edit heb je het?
Je wordt nu wel erg strontvervelend Rots.
Pleur jij gewoon lekker op met je valse beschuldigingen en pleur op uit FB.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme vent, of was het Prosac? Je ziet in dit topic de originele TT zelfs staan.
Op dit moment vind ik dat niks. Misschien denk ik daar morgen anders over, ik ben namelijk net zo consequent als het Nederlandse scheidsrechters korps.quote:
Ik had er ook Mariadonna van kunnen maken, dan kon het wel weer op zich.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #484: Mariodona is weer thuis.
Mag er een N af?
Done.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #484: Mariodona is weer thuis.
Mag er een N af?
Als je maar consequenter bent dan Sjimzquote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik dat niks. Misschien denk ik daar morgen anders over, ik ben namelijk net zo consequent als het Nederlandse scheidsrechters korps.
Gast, kap gewoon met je onzin oke?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Rots het volgende:
BS, waarom mag er niet gespeculeerd worden over de extra mod?
Moet er dan eerst een bericht van de FA's komen ofzo dat men op zoek is naar een nieuwe mod?
Er is geen aanleiding toe.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Rots het volgende:
BS, waarom mag er niet gespeculeerd worden over de extra mod?
Moet er dan eerst een bericht van de FA's komen ofzo dat men op zoek is naar een nieuwe mod?
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef _Mike_ het volgende:
Real Madrid CF #34: Volgend seizoen met een opgebloeide Kaka
[..]!
Ik zie wel een OP hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef De_kromme het volgende:
Het Johnny Heitinga topic #3
Geen OP, doe maar slotje
WTF zit je te kutten Sjimz. Ik was de laatste. Maak een prachtig nieuwe OP, en jij gooit er maar ééntje open zonder OP om eerder dan mij te zijn. Slaat weer helemaal nergens op.quote:
Nou ja, jij spammed de laatste vol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF zit je te kutten Sjimz. Ik was de laatste. Maak een prachtig nieuwe OP, en jij gooit er maar ééntje open zonder OP om eerder dan mij te zijn. Slaat weer helemaal nergens op.
quote:
Ik knap mijn eigen zaakjes toch op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ja, ik maakte een prachtige OP. Ik nam daar de tijd voor. Verzon ook nog een geniale TT. Sjimz maakte geen TT, ook geen OP en was daarom sneller. Toch een rattenstreek?quote:
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.
Een tijd geleden heb jij mij gezegd dat mijn topics per direct zouden worden gesloten als ik er niet direct een OP in zou zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.
Als jij spammen toch zo erg vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.
Het zou helpen als je een keer leert van je bans.
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij spammen toch zo erg vindt.
Het officiële NAC topic #18
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.
Ik snap werkelijk niet waar die recente aandrang tot topics openen vandaan komt. Bij het Ajax topic hebben we wekenlang Rots gehad die als een aasgier zat te wachten tot het topic was om een nieuw topic te openen, en nu dit weer. Kunnen we niet gewoon wat relaxter doen met zn allen?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
Die zullen voorlopig geen topics meer openen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
De_kromme, ook schelden op mod, maand weg.
Ik ga even kijken, momentjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Komt lighted wel eens in het Feijenoord-topic om niet te trollen?
Checkquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:21 schreef _Mike_ het volgende:
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9![]()
Volgens mij is er geen nieuwe geopend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef MaxPower het volgende:
Waar is het correcte FC Emmen -topic? In het linkjestopic staat een gesloten editie.
Ik weet het antwoord niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Breach het volgende:
Welke voetballer dronk altijd voor de wedstrijd?
Arne Slot?quote:
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Prosac het volgende:
check PK
@Mike: vind dat nu niet zo schokkend.
Zal wel aan de situatie toen hebben gelegen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bij
Als je betaalt kom je erachterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Van welke datum dateert mijn laatste note? Kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd note-waardige ongein heb gepleegd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Meneer troll?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
Kots hier mee op Arsenal.
Meneer troll is weer bezig met het uitlokken van reacties..
DatMeenJeNiet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Cristiano Ronaldo naar Real of toch niet??
Sublieme spam.
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mislukte veelbelovende spelers: gefaald, gehyped of ...?
"debieltje" mag niet maar uitlokken tot een reactie van mij wel?
Ik dacht dat jullie altijd naar situaties keken?
Haal zijn uitlokking dan ook weg want dat was ook nergens voor nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.
Zie ik geen reden toe om hem weg te halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal zijn uitlokking dan ook weg want dat was ook nergens voor nodig
Normaal werden dat soort dingen altijd verwijderd. Nieuwe policy ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie ik geen reden toe om hem weg te halen.
Hij zegt alleen dat het een domme opmerking was en jij gaat gelijk schelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Normaal werden dat soort dingen altijd verwijderd. Nieuwe policy ofzo?
Maar we weten weer waar we aan toe zijn
Spam in iets van 60 topics.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
TVP'er zeker? Zijn hele geschiedenis is weg.
Maak maar 1 topic wat loopt voor alle poulewedstrijden om het live in te volgen - wij veranderen per dag de TT dan wel. Afhankelijk van de populariteit en verloop van het toernooi kunnen er dan eventueel nog aparte topics komen voor de halve finales en finalequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Niet gewoon handig om de live wedstrijden van de confed. cup apart te doen ?
Heb je een goed algemeen topic lopen voor de discussies over het toernooi en daarnaast de bekende livetopics. Veel overzichtelijker. Het toernooi is wel een stuk groter dan Toulon en een jeugdEK <17.
Kun je tegenwoordig ook al geen posts meer lezen op je mobiel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef bloodysunday het volgende:
Kan iemand OP plaatsen in Ajax topic? Zit mobiel
Gepost op pagina 1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef toma het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook al geen posts meer lezen op je mobiel?
Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Huh, waarom worden de Ajax topics gesloten?
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.
Jazeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Ajaxtopic is kwalitatief wel een stuk beter geworden nu BS mod is, dat moet ik toegeven.
Klopt, ik post er niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:11 schreef Grulez het volgende:
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.
Dat je niet zo moet zeuren als een post wordt weggehaald in het Ajax topic want ik zie jou eigenlijk alleen maar reageren op Barca of D-K en voor de rest voeg je ook weinig toe in het topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat wil je hier nu mee bereiken sjimz?
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Gast, je gooit een topic halverwege op slot vanwege de 'problemen' en gaat vervolgens mij met een grapje zitten uitdagen. Het is maar wat je modden noemt.
En ik zou eens met je mede mod praten.
quote:
Het wordt wel weer eens tijd voor wat bans inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer beginnen de liveverslagen topics weerVeel te weinig relwerk hier
Inderdaad, heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 10:00 schreef RayMania het volgende:
Ja, wat het rellen is leuk. Wohoo. Lekker met elkaar kankeren en elkaar doodwensen.
Bij welke topics zijn het verkapte tvp's dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat het gebruikelijk was om tenminste met nieuwe informatie een topic van meer dan een jaar oud te kicken. Maar blijkbaar is een verkapte tvp geen probleem?
Bovendien ben ik van BS gewend dat hij tenminste 1 krantenartikel per post plaatst dus dan is dit helemaal een tegenvaller.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij welke topics zijn het verkapte tvp's dan?
Op welke manier is dit relevant?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat denken die die-hards van komend seizoen dan?
Dank je voor jouw goedkeuring.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed, als het in het kader van het linkjestopic is, is het al wat begrijpelijker en bij deze goedgekeurd.
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Achja wie niet?...
Het is wat Rob.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah Arne, sommige zijn 15 als ze zich voor een internetforumpje aanmelden anderen al 25.
Je bent behoorlijk offtopic in de geruchten en bevestigde transfer topics aan het gaan en dat is al voor de 2 keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moest hier komen voor uitleg
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat je stopt met het persoonlijk aanvallen van andere users die helemaal niets verkeerds doen verder. Als het een keer ge-edit wordt, betekend het niet dat je daarna nog 5 keer hetzelfde moet posten.
Wordt niet gewaardeerd, dus kap er maar mee.
PM hem als je het zo belangrijk vindt maar ga niet door nadat je al bent gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikken
Is verder niet persoonlijk, is slechts een constatering
Daar zit wel een flinke kern van waarheid in ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikken
Is verder niet persoonlijk, is slechts een constatering
Ja ik had nog een vraag, maar die wordt verwijderd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
Mooi, houd dan nu maar die constateringen voor je. Drie keer gewaarschuwd gewijzigd en dat was genoeg.
Next.
Je bent geen mod dus hoeft ook niet de mod uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik had nog een vraag, maar die wordt verwijderd?
Jij bent geen papegaai dus hoeft ook niet de papegaai uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef sjimz het volgende:
Je bent geen mod dus hoeft ook niet de mod uit te hangen.
Next.
Ik kom naar die topic om transfers te lezen of geruchten, niet om mee te doen aan de Fetisj van MM.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
PM hem als je het zo belangrijk vindt maar ga niet door nadat je al bent gewaarschuwd.
En je hoeft niet op de link te klikken als je niet wil.
Je kan niet beoordelen of je het wel of niet interessant vindt want de club en of de speler worden niet genoemdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
Als het je niet interesseert, dan klik je gewoon niet en lees je erover heen.
FOK!sport hoort net zoals het forum bij FOK!, dus linkjes (die al jarenlang worden geplaatst) zijn geen probleem en sowieso geen spam.
Ieder heeft zo zijn fetisj.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan niet beoordelen of je het wel of niet interessant vindt want de club en of de speler worden niet genoemd
Dan moet je klikken en help je mee aan de fetisj van MM
Jawel. Alles is herschreven, originele bron staat er vaak boven.quote:
Niet de meest sterke vergelijkingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Sowieso moet jij niet zeuren, want gisteren plaatste je in het Agüero-topic ook twee posts met enkel een link naar een vage Spaanse site.
Tuurlijk wel. Enkel een link zonder enige omschrijving naar waar het naartoe linkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet de meest sterke vergelijking
Die was ontopicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Dan klik je en kun je het wel beoordelen. Like whatever.
Sowieso moet jij niet zeuren, want gisteren plaatste je in het Agüero-topic ook twee posts met enkel een link naar een vage Spaanse site.
Linkdump.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet te leuk worden hè ?
Legendarisch filmpje.
Alsjeblieft geen slotje. Deze verdient een eigen topic.
Je hebt je antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met zo'n feedback kan je wat
Dan delete je ze maar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord gekregen.
Dat is toch het belangrijkste van FB.
Verder zie ik er niet echt meer een discussie in dus hierbij gaan we het laten (ik althans)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Linkdump.
Kan mooi in het filmpjes topic.
Einde mededeling.
Ik doe even alsof ik dat einde mededeling niet gezien heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Linkdump.
Kan mooi in het filmpjes topic.
Einde mededeling.
Verwijderde posts tellen mee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat Raymania perse wilde winnen en de helft van mijn post hier verwijderd. Anders had ik zeker bovenaan gestaan.
Ik verwijder hier helemaal geen posts, n00b.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat Raymania perse wilde winnen en de helft van mijn post hier verwijderd. Anders had ik zeker bovenaan gestaan.
suggestie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef methodmich het volgende:
Het Frank Rijkaard topic #1: Geniet van een sabbatical.
Misschien ook wel tijd voor een naamsverandering in de titel gezien zijn transfer naar Galatasaray?
Ik zie de toegevoegde waarde niet van het topic.quote:
Thanks, aangepast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voetbalshirts #39 Waar het er ooit mee gestopt was...
Gaat verder met spammen.
Aangepast.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Vitesse Arnhem #58 Niks meer te verliezen!
Thanks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe voetbaltenues
Zie de suggestie van MJFM.
en nu maar hopen dat m'n bericht nu wel wordt gelezen
Maak dan een Twitter Live: DWV - Ajax topic!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:18 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax #1346
Is het nodig dat er 10x dezelfde tussenstand gepost word?
Prima ideequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maak dan een Twitter Live: DWV - Ajax topic!
Dat houdt het Ajax-topic een beetje netjes en na de wedstrijd verdwijnt 'ie toch.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef Kopbal het volgende:
Twitter Live: DWV - Ajax
Gaan we nu voor oefenwedstrijden ook al livetopics aanmaken?
Kan een modje dan de titel van het DWV-AJax topic veranderen naar: Oefenduels livetopic #1: DWV-Ajaxquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef borisz het volgende:
Is een algemeen oefenduel livetopic dan niet handiger?
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef borisz het volgende:
Dat was ons plan al. Ik ga de TT aanpassen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef borisz het volgende:
Done.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:53 schreef dndiek het volgende:
Premier League-toto 2009/2010 #1 Centraal svp
Premier League-toto 2008/2009 #4 slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |