abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69610278
Weet niet of het broers zijn. Hilmi is met recht een avonturier, speelde al bij diverse profclubs. Zeer behoorlijke aanvaller.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69613276
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef methodmich het volgende:
Weet niet of het broers zijn. Hilmi is met recht een avonturier, speelde al bij diverse profclubs. Zeer behoorlijke aanvaller.
Hilmi is inderdaad een broer van Sukru. Hilmi speelde het seizoen 1999/2000 voor Spakenburg en verdiende na dat seizoen een transfer naar het betaalde voetbal. Hij heeft ooit nog een interview gegeven en daarin gezegd dat hij bij de amateurs alleen nog maar terug zou keren bij Spakenburg. Volgend seizoen speelt hij dus voor onze "geliefde" buurvrouw...... De laatste jaren is Mihci vaak geblesseerd geweest. Persoonlijk denk ik dat de vogels met hem een behoorlijke gok nemen.

p.s. Staat Taoufik Ameziane nou in de belangstelling van DOVO of niet? De overschrijvingstermijn is inmiddels verstreken.....
  maandag 1 juni 2009 @ 22:45:58 #203
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_69619048
Ja, ik heb geen idee hoe dat zit. Er schijnen nog wel "overschrijvingspapieren nét op tijd bezorgd te zijn"...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_69622131
Ameziane is de laatste zeven jaar zeven keer van club verwisseld. Bij Spakenburg bleek hij - na een redelijk begin - al snel een miskoop te zijn, al liep hij wel enkele vervelende blessures op.

Wat Hilmi Mihçi betreft: uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze speler zich afgelopen zaterdagavond ook bij Spakenburg heeft gemeld. Waar Mihçi de laatste jaren een reputatie als geldwolf heeft opgebouwd, was hij nu bereid om voor niets te komen. De TC van Spakenburg wilde hem zelfs op die basis niet hebben en ik denk dat ik wel weet waarom. In de afgelopen drie seizoenen heeft deze ooit zo bloedgevaarlijke spits door zijn blessuregevoeligheid in totaal nog geen dertig wedstrijden gespeeld. Daarnaast is hij al 33 jaar en geen schim meer van de spits die hij ooit was. Dus ik kan de beslissing van Spakenburg om hem niet te nemen wel begrijpen. Er zal op zeker nog een spits bijkomen bij de Blauwen, en die zal ongetwijfeld uit het VVCS-team afkomstig zijn.

Wat IJsselmeervogels met Mihçi is mij een groot raadsel. De naam Stefan Postma valt in de wandelgangen als opvolger van keeper Martijn Middelbeek. Het is te hopen voor hem dat die niet zulke blunders maakt als zijn voorganger, want dan heeft hij - gelet op zijn dildoverleden - het zwaar te verduren bij de fanatieke rooie fans. Die Sjoerd Rensen, de keeper die ze enkele maanden geleden aantrokken, heeft door zijn vele kolderieke blunders bij Dordrecht ook al geen beste reputatie
pi_69675193
SDC Putten heeft oud-DOVO speler Mustapha Kalai nog gestrikt zag ik.

Heeft DOVO nou nog iets gedaan deejaylethal? Toef Toef Autoboef is op zich wel een leuke, maar volgens mij zit ie wel goed bij Dijkse Boys.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:57:11 #206
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_69724089
Ameziane komt (waarschijnlijk) wel naar DOVO toe. Het wordt alleen nog steeds niet officieel bekendgemaakt. Zit nog even af te wachten...
Be your best
pi_69744390
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=776

Is bevestigd. Tja....

2004/05: Kozakken Boys
2005/06: DOTO
2006/07: Hoek
2007/08: Spakenburg
2008/09: Dijkse Boys
2009/10: DOVO
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 juni 2009 @ 16:10:55 #208
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69797158
Nog diverse geruchten rondom de Vogels.

Behalve Stefan Postma zou ook Ale de Boer van Cambuur in beeld zijn als keeper, terwijl ook Pascal Heije van RBC en Geoffrey Verweij van Emmen in de belangstelling zouden staan.

En op het gastenboek van de D-Side van DOVO speculeert men over een eventueel vertrek van Van der Meer, maar kan ook meer wens zijn. Weet jij daar iets van deejaylethal?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 juni 2009 @ 21:33:48 #209
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_69808017
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef Angstgegner het volgende:

Wat IJsselmeervogels met Mihçi is mij een groot raadsel. De naam Stefan Postma valt in de wandelgangen als opvolger van keeper Martijn Middelbeek. Het is te hopen voor hem dat die niet zulke blunders maakt als zijn voorganger, want dan heeft hij - gelet op zijn dildoverleden - het zwaar te verduren bij de fanatieke rooie fans. Die Sjoerd Rensen, de keeper die ze enkele maanden geleden aantrokken, heeft door zijn vele kolderieke blunders bij Dordrecht ook al geen beste reputatie
Kijk aan, Angstgegner gaat weer serieus reageren. Hoe komt dat? Omdat ik mijn pseudo niet hoef aan te passen? Of omdat je bij hoofdklasse.org er alweer uitgetyft bent?
Feit is in ieder geval dat je nadat het duidelijk begon te worden dat IJsselmeervogels de titel zou pakken je ineens een stuk minder actief was. Wel te begrijpen hoor als je hebt geroepen dat SVS op zeker kampioen zouden worden en IJsselmeervogels op zeker niet omdat ze een trainer hebben die er niets van bakt.
Van de eerste tot de laatste wedstrijd koploper...

Over Postma kan ik kort zijn. No Way.
Hij is bij IJsselmeervogels gesignaleerd samen met Hans van der Haar, zo is de roddel ontstaan.

BTW: Hoorde dat promotie hebt gemaakt. Van krantenschrijver naar krantenbezorger. Hoe doe je dat toch?
pi_69836125
Geen Postma dus. Terol dan? Of toch die Cambuur-goalie?

http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=788 trouwens, mis o.a. nog Vogels en Spakenburg in die lijst!
www.thuisuiteten.nl
pi_69837837
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef methodmich het volgende:

http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=788 trouwens, mis o.a. nog Vogels en Spakenburg in die lijst!
Wij hebben er geen.

Alleen een gekozen door de supporters, niet de club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_69837922
Maar die door de supporters is nog niet bekend toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_69849623
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Kijk aan, Angstgegner gaat weer serieus reageren. Hoe komt dat? Omdat ik mijn pseudo niet hoef aan te passen? Of omdat je bij hoofdklasse.org er alweer uitgetyft bent?
Feit is in ieder geval dat je nadat het duidelijk begon te worden dat IJsselmeervogels de titel zou pakken je ineens een stuk minder actief was. Wel te begrijpen hoor als je hebt geroepen dat SVS op zeker kampioen zouden worden en IJsselmeervogels op zeker niet omdat ze een trainer hebben die er niets van bakt.
Van de eerste tot de laatste wedstrijd koploper...

Over Postma kan ik kort zijn. No Way.
Hij is bij IJsselmeervogels gesignaleerd samen met Hans van der Haar, zo is de roddel ontstaan.

BTW: Hoorde dat promotie hebt gemaakt. Van krantenschrijver naar krantenbezorger. Hoe doe je dat toch?
-edit-. Bij hoofdklasse.org had ik kunnen blijven en ben ik uiteindelijk zelf opgestapt. Zoals zovaak ben je weer volledig verkeerd geïnformeerd. Ik weet niet wie jou heeft verteld dat ik krantenbezorger ben, maar die is in ieder geval al net zo van de ratten besnuffeld als jouw persoontje.

Wat Wesseling betreft: de beste man ligt hevig onder vuur, omdat hij meerdere spelers tegen zich in het harnas heeft gejaagd. In ieder geval heb ik twee geweldige thuiswedstrijden in de strijd om de zaterdagtitel van je cluppie gezien, al had ik natuurlijk ook de voorkeur kunnen geven aan een lachfilm op de TV. Wat een stumperdjes. Als Spakenburg de gehele competitie had kunnen beschikken over Wilson en Houwing, die na de winterstop door blessures slechts sporadisch konden worden ingezet, was dat rooie zootje volgens mij nog knap zenuwachtig geworden en hadden de Blauwen tot het eind meegedaan om de titel.

Maak je je trouwens al enigszins zorgen om de 'geweldige' aankopen die jullie tot nu toe hebben gedaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:18:35 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:40:06 #214
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_69864561
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Nog diverse geruchten rondom de Vogels.

Behalve Stefan Postma zou ook Ale de Boer van Cambuur in beeld zijn als keeper, terwijl ook Pascal Heije van RBC en Geoffrey Verweij van Emmen in de belangstelling zouden staan.

En op het gastenboek van de D-Side van DOVO speculeert men over een eventueel vertrek van Van der Meer, maar kan ook meer wens zijn. Weet jij daar iets van deejaylethal?
Ik heb hier nog geen bewijs van kunnen vinden... Ik zou het een stomme keus vinden, vd Meer heeft een goede visie én is een prima trainer. DOVO heeft trouwens toezeggingen van sponsoren gehad waardoor er nu geld vrijgekomen is. Waren ze weken geleden nog blut, nu is er ineens weer geld. Shoppen bij de profs dus.
Enkele supporters hebben wel iets tegen vd Meer. Ik vind dat er niet zo geklaagd moet worden, enkel omdat hij vd Broek niet opstelde en wel eens wat veel hooi op zn vork nam. Beetje ambitie zou DOVO niet misstaan en vd Broek kon toch écht niet meer mee op dit niveau. Dat sommige spelers dan weer niet met de trainer zouden kunnen, tsja, das altijd hetzelfde verhaal. Spelers zijn ook vaak "mannetjes", vooral in het verleden (2004/2005/2006) heeft DOVO daar veel last van gehad, vandaar ook al die trainerswisselingen. Maar de enige speler waarvan ik het jammer vind dat hij weggaat is vd Tier, de rest voegde absoluut niets toe aan de selectie (ja, van Rooijen natuurlijk, maar het zat eraan te komen dat hij weg zou gaan).
Be your best
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:42:41 #215
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69864676
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Angstgegner het volgende:
In ieder geval heb ik twee geweldige thuiswedstrijden in de strijd om de zaterdagtitel van je cluppie gezien, al had ik natuurlijk ook de voorkeur kunnen geven aan een lachfilm op de TV.
Of aan het lezen van jullie conversaties op FOK!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_69870592
quote:

[..]

Maak je je trouwens al enigszins zorgen om de 'geweldige' aankopen die jullie tot nu toe hebben gedaan?
Nee, integendeel zelfs.

Trouwens, je had het best naar je zin die 2 wedstrijden bij ons, zelf wij hebben elkaar nog gedag gezegd
pi_69871182
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef methodmich het volgende:

Joost Terol blijft toch gewoon bij AGOVV?
Met heel mijn hart.
pi_69873348
Postma toch wel....
pi_69873835
Ja, las dat nu ook op het forum der Vogels idd. Net als dat Henri de Graaf misschien naar RKC gaat?

@deejaylethal: http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=791

Even afwachten dus nog over Van der Meer.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:28:38 #220
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_69879695
quote:

[..]

-edit- Bij hoofdklasse.org had ik kunnen blijven en ben ik uiteindelijk zelf opgestapt. Zoals zovaak ben je weer volledig verkeerd geïnformeerd. Ik weet niet wie jou heeft verteld dat ik krantenbezorger ben, maar die is in ieder geval al net zo van de ratten besnuffeld als jouw persoontje.

Wat Wesseling betreft: de beste man ligt hevig onder vuur, omdat hij meerdere spelers tegen zich in het harnas heeft gejaagd. In ieder geval heb ik twee geweldige thuiswedstrijden in de strijd om de zaterdagtitel van je cluppie gezien, al had ik natuurlijk ook de voorkeur kunnen geven aan een lachfilm op de TV. Wat een stumperdjes. Als Spakenburg de gehele competitie had kunnen beschikken over Wilson en Houwing, die na de winterstop door blessures slechts sporadisch konden worden ingezet, was dat rooie zootje volgens mij nog knap zenuwachtig geworden en hadden de Blauwen tot het eind meegedaan om de titel.

-edit-
Altijd val je terug op blessures van spelers. Was het eerst de grote Miel Mans zijn het nu weer Wilson en Houwing. Mij hoor je toch ook niet over het feit dat we geen kampioenswedstrijd compleet zijn geweest.
Je had geen lachfilm hoeven kijken hoor. Gewoon deze beelden opzetten voor een prima slapstick.

FC Lisse - Spakenburg 6-2 (4-1)
3. 1-0 Rik Vermeulen 10. 2-0 Kevin Winter 22. 3-0 Glynor Plet 28. 4-0 Michael van der Heijden 45. 4-1 Karim Elkaddouri 53. 4-2 Richard Rademaker 69. 5-2 Marvin Nieuwlaat 71. 6-2 Marvin Nieuwlaat

-edit-

[ Bericht 18% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:19:33 ]
pi_69887712
-edit-

Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.

Je info over hoofdklasse.org klopt voor geen meter. Ik ben zelf opgestapt, hetgeen meerdere mensen kunnen bevestigen. Ook je info over Stefan Postma klopt absoluut niet. Voor de zoveelste keer probeer je hier iedereen wat dingen wat wijs te maken. Enkele personen hebben gisteravond de komst van Mr. Dildo op het domste forum van Nederland kenbaar gemaakt. De Blauwen hebben hun eerste sfeeractie alweer klaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:20:05 ]
pi_69892219
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:10 schreef Angstgegner het volgende:
-edit-
Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.

Je info over hoofdklasse.org klopt voor geen meter. Ik ben zelf opgestapt, hetgeen meerdere mensen kunnen bevestigen. Ook je info over Stefan Postma klopt absoluut niet. Voor de zoveelste keer probeer je hier iedereen wat dingen wat wijs te maken. Enkele personen hebben gisteravond de komst van Mr. Dildo op het domste forum van Nederland kenbaar gemaakt. De Blauwen hebben hun eerste sfeeractie alweer klaar.
Zou je gewoon eens inhoudelijk kunnen reageren? En ben je ook zo sportief om ons te feliciteren als de door de blauwe afgedankte spits die komend seizoen bij IJsselmeervogels speelt de winnende scoort tijdens de derby (als spakenburg bij ons in de poule durft te blijven)?

[ Bericht 11% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:20:41 ]
pi_69898037
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef ABZH het volgende:

[..]

Zou je gewoon eens inhoudelijk kunnen reageren? En ben je ook zo sportief om ons te feliciteren als de door de blauwe afgedankte spits die komend seizoen bij IJsselmeervogels speelt de winnende scoort tijdens de derby (als spakenburg bij ons in de poule durft te blijven)?
-edit-

Wie ben jij om mij hier tot de orde te roepen. Ik reageer alleen inhoudelijk als er geen onzin en persoonlijke zaken bij worden gehaald. Dus let op je woordkeus in het vervolg. Wij hebben geen spits nodig die eerst voor een bepaald bedrag wil komen, vervolgens een auto met een tankpas eist, daarna dreigt naar andere clubs te vertrekken (Elinkwijk of IJsselmeervogels, net alsof Spakenburg dit erg vindt) en bovendien alleen maar een amateurclub wil gebruiken omdat hij zo een overschrijving voor 15 jull heeft geregeld, als hij geen betaalde club kan vinden. Zijn diepste wens is namelijk om in Australië te gaan voetballen. Maar dat weten ze niet bij het lachertje van de strijd om de zaterdagtitel. Jullie denken de Mihci in huis te hebben gehaald die tien jaar geleden nog wekelijks schitterde voor Spakenburg. Ik geef je op een briefje dat hij nog geen twee maanden blijft bij dat rode broeinest. Dan heeft hij alweer met iedereen ruzie gehad, zoals dat ook bij vrijwel al zijn vorige clubs het geval was. Topaankoop hé met 25 duels in de laatste drie seizoenen. Verheug me nu al op zijn eerste confrontatie met Roy Wesseling, al vraag ik me af hoelang deze parodie op een trainer zelf nog mag blijven bij je cluppie.

Hij krijgt trouwens helemaal niets bij jullie, geen reiskosten, geen premies en geen basisbedrag.

Hoe krijg je het trouwens in je botte hersens om hier maar te durven veronderstellen dat Spakenburg niet bij jullie in de hoofdklasse B zou durven. Jij gelooft dus ook al die ezels die al wekenlang speculeren over het feit dat Spakenburg zogenaamd naar C gaat. Blijf vooral lekker dromen jochie. Ik weet al maandenlang dat Spakenburg komend seizoen in de hoofdklasse B. Voorwaardelijke straf of geen voorwaardelijke straf. Dan zal ik nog even een voorspelling doen. Tussen nu en twee weken gaat die straf van tafel.

[ Bericht 5% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:21:29 ]
pi_69901923
Kunnen we ook gewoon normaal discussiëren en op inhoud ingaan ipv persoonlijk op elkaar in te beuken of elkaar verrot te schelden?

Fijn zo.
pi_69901945
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Hé doorgedraaid imbecieletje,

Wie ben jij om mij hier tot de orde te roepen. Ik reageer alleen inhoudelijk als er geen onzin en persoonlijke zaken bij worden gehaald. Dus let op je woordkeus in het vervolg. Wij hebben geen spits nodig die eerst voor een bepaald bedrag wil komen, vervolgens een auto met een tankpas eist, daarna dreigt naar andere clubs te vertrekken (Elinkwijk of IJsselmeervogels, net alsof Spakenburg dit erg vindt) en bovendien alleen maar een amateurclub wil gebruiken omdat hij zo een overschrijving voor 15 jull heeft geregeld, als hij geen betaalde club kan vinden. Zijn diepste wens is namelijk om in Australië te gaan voetballen. Maar dat weten ze niet bij het lachertje van de strijd om de zaterdagtitel. Jullie denken de Mihci in huis te hebben gehaald die tien jaar geleden nog wekelijks schitterde voor Spakenburg. Ik geef je op een briefje dat hij nog geen twee maanden blijft bij dat rode broeinest. Dan heeft hij alweer met iedereen ruzie gehad, zoals dat ook bij vrijwel al zijn vorige clubs het geval was. Topaankoop hé met 25 duels in de laatste drie seizoenen. Verheug me nu al op zijn eerste confrontatie met Roy Wesseling, al vraag ik me af hoelang deze parodie op een trainer zelf nog mag blijven bij je cluppie.

Hij krijgt trouwens helemaal niets bij jullie, geen reiskosten, geen premies en geen basisbedrag.

Hoe krijg je het trouwens in je botte hersens om hier maar te durven veronderstellen dat Spakenburg niet bij jullie in de hoofdklasse B zou durven. Jij gelooft dus ook al die ezels die al wekenlang speculeren over het feit dat Spakenburg zogenaamd naar C gaat. Blijf vooral lekker dromen jochie. Ik weet al maandenlang dat Spakenburg komend seizoen in de hoofdklasse B. Voorwaardelijke straf of geen voorwaardelijke straf. Dan zal ik nog even een voorspelling doen. Tussen nu en twee weken gaat die straf van tafel.
-edit-

Mijn vraag was en is of je zo sportief bent om ons te feliciteren als hij de winnende scoort tegen jullie. graag een inhoudelijke reactie, indien mogelijk.

Verder wil ik je er vriendelijk op wijzen dat IJsselmeervogels geen laaste maar 2e is geworden in de strijd om de zaterdagtitel. Dus ik weet niet zo goed waar je "het lachtertje van" op baseert.

Daarnaast zou het je sieren om iets minder neerbuigend te spreken over de beste amateurclub van Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-06-2009 16:25:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')