abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70117189
Het is toch ook te idioot voor worden dat een bedrijf dat spelers voor miljoenen koopt niet eens een fatsoenlijke medische staf en technieken heeft.
pi_70120326
quote:
Vermaelen akkoord met Arsenal
Door Wouter (Magneet) op donderdag 18 juni 2009 08:03
Bron: Goal.com

Thomas Vermaelen en Arsenal zijn het eens geworden over een transfer van de 23-jarige Belg. De verdediger, die vrijdag medisch gekeurd zal worden in Londen, bevestigde dit nieuws tegenover De Gazet van Antwerpen. Ajax zal zo'n twaalf miljoen euro ontvangen voor Vermaelen.

Arsenal werd het in een eerder stadium al eens met Arsenal over de transfersom. Vrijdag vliegt Vermaelen naar Londen om de laatste details af te ronden en zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract. Met de transfer wordt de verdediger de op één na duurste speler ooit van België. Alleen met de overgang van Marrouane Fellaini van Standard Luik naar Everton was meer geld gemoeid.

Ondanks het feit dat Vermaelen dolgraag naar Arsenal wil verhuizen, duurden de onderhandelingen tussen beide partijen vrij lang. Belangenbehartiger Sören Lerby stelde zich tijdens de gesprekken hard op, maar het akkoord is nu daar. "De handtekening is er nog niet, maar alles komt in orde," vertelde Vermaelen aan De Gazet van Antwerpen. "Vrijdag vlieg ik naar Londen om me medisch te laten keuren. Daarna hoop ik mijn handtekening te zetten. Jongens, ik voel me zó trots. Arsenal is een fantastische club, als kind zag ik ze al graag."

De verdediger is zo trots als een pauw dat hij voor Arsenal mag gaan voetballen. "Arsène Wenger staat voor mooi, aanvallend voetbal en durft met jonge talenten te werken. Dat spreekt me enorm aan," aldus Vermaelen. "Niet dat dat de doorslag gegeven heeft. Als een club als Arsenal voor de deur staat, dan gá je. Ik ben zo trots dat ik dit als 23-jarige Antwerpenaar realiseer."

"Als ik vrijdag in het Emirates Stadium sta, zal ik zwaar onder de indruk zijn. Er gaat heel wat veranderen in mijn leven. Komend seizoen sta ik plots tegen de beste spitsen ter wereld. Dat schrikt me niet af, ik ga alles geven wat in mijn lijf zit. Dit is één van de mooiste dagen uit mijn leven."
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:46:14 #103
175985 Silaz
drie bier
pi_70120519
quote:
En, zoals kan worden gehoord, zwart-wit niet eens willen nadenken over Beka-vertegenwoordiger voor een kleine som van vijf miljoen. Veel clubs geïnteresseerd, maar geen officiële aanbieding Humska 1 nog niet is bereikt, hoewel de verwachting is dat de eerste Ajaks advertenties, die de grootste wensen van jonge voetballers.
Over Obradovic. hier het origineel. Met dat geld van Vermaelen moet die toch binnen te halen zijn

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=13&status=jedna&vest=148532&title_add=Obradovi%C4%87%20ipak%20ostaje&kword_add=partizan%2C%20ivan%20obradovic
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70120605
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:46 schreef Silaz het volgende:

[..]

Over Obradovic. hier het origineel. Met dat geld van Vermaelen moet die toch binnen te halen zijn

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=13&status=jedna&vest=148532&title_add=Obradovi%C4%87%20ipak%20ostaje&kword_add=partizan%2C%20ivan%20obradovic
5 miljoen? Lijkt me onzin, aangezien dat het eerste afgewezen bod was van Ajax. Daarnaast staan er veel clubs in de rij, dus Partizan kan en mag geld vragen.
pi_70120738
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

5 miljoen? Lijkt me onzin, aangezien dat het eerste afgewezen bod was van Ajax. Daarnaast staan er veel clubs in de rij, dus Partizan kan en mag geld vragen.
quote:
zwart-wit [kleuren van Paritzan] niet eens willen nadenken over Beka-vertegenwoordiger voor een kleine som van vijf miljoen
pi_70120783
Obradovic is geblesseerd toch? Of speelt hij gewoon op het EK?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70120833
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:00 schreef Ordinair het volgende:
Obradovic is geblesseerd toch? Of speelt hij gewoon op het EK?
Hij is nu weer hersteld. Zal komende wedstrijd(en) wel gewoon spelen, neem ik aan.
pi_70121103
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij is nu weer hersteld. Zal komende wedstrijd(en) wel gewoon spelen, neem ik aan.
En die was vrijdag toch?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70121650
1337

Op naar de 13337.
Iemand Miralem nog zien spelen op het Jeugd EK?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70121774
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Pritt het volgende:
1337

Op naar de 13337.
Iemand Miralem nog zien spelen op het Jeugd EK?
Ja, was vrij onzichtbaar.
Je zag wel dat hij al flink was afgevallen,
pi_70121812
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, was vrij onzichtbaar.
Je zag wel dat hij al flink was afgevallen,
Kijk dat is goed nieuws, de vorm komt later wel.
Wordt smullen dit jaar.
pi_70121953
Valt dus ook wel mee met de clubliefde van Thomas.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_70121980
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:44 schreef toma het volgende:

[..]

Mooi,
Er was toch ook iemand van de medische staff van HSV meegekomen naar Ajax die met van die nieuwe apparatuur werkte?
Lindeman. Goeie zaak dat Ajax zich hierin gaat verdiepen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70122029
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Noshiba het volgende:
Valt dus ook wel mee met de clubliefde van Thomas.
Nou ja, als je naar Arsenal kan vanuit Ajax dan doet iedereen dat.
pi_70122618
Dat ze maar snel een vervanger mogen halen
pi_70122912
Vind het leuk voor Vermaelen, ik gun het hem erg, maar ik betwijfel of hij het gaat redden daar.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:32:39 #117
51286 w00h00
Digital man!
pi_70122948
Bio Oguchi Onyewu

Die gast is transfervrij, Blind waar wacht je op??
pi_70123190
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:Nou ja, als je naar Arsenal kan vanuit Ajax dan doet iedereen dat.
Niet als je weet dat je nooit komt te spelen.
pi_70123247
quote:
Teleurstelling bij Ajax over speelschema Eredivisie
Ajax laat bij monde van commercieel directeur Henri van der Aat weten 'teleurgesteld' te zijn in de KNVB. De voetbalbond presenteerde eerder deze week het speelschema voor het komende voetbalseizoen.

De Amsterdammers kennen een zware start van het nieuwe seizoen. Op de eerste speeldag reist Ajax af naar FC Groningen, terwijl twee weken later het uitduel met PSV te gebeuren staat. Kort na het duel in Eindhoven moet Ajax aantreden in de voorronde van de Europa League.

Bij Ajax heerst teleurstelling. De club is van mening dat de KNVB niet voldoende rekening gehouden heeft met de clubs die vroeg in het seizoen Europees aan de bak moeten. "Het is in het belang van het Nederlandse voetbal dat we in internationale wedstrijden punten halen", zegt Van der Aat in gesprek met Het Parool.

"De zogenaamde coëfficientenlijst bepaalt op den duur hoeveel Nederlandse clubs mogen worden afgevaardigd aan de Europese toernooien. Het is jammer dat PSV en Ajax elkaar dan vlak voor een Europese wedstrijd ontmoeten", aldus Van der Aat.

Protesten van zowel Ajax als PSV werden eerder door de KNVB al afgewezen.
bron: voetbalprimeur.nl

Lekker verhaal weer...
pi_70123317
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet als je weet dat je nooit komt te spelen.
Jij denkt dat Vermaelen nooit gaat spelen?
pi_70123322
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef biertank het volgende:

[..]

bron: voetbalprimeur.nl

Lekker verhaal weer...
Niet zeuren, maar voetballen. Je bent een profclub.
pi_70123363
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Niet zeuren, maar voetballen. Je bent een profclub.
Ik vind dat de KNVB de clubs die Europees spelen wel een beetje mag beschermen, het is in het voordeel van het gehele Nederlandse voetbal als de Europees spelende clubs hierbij succes boeken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70123681
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef w00h00 het volgende:
Bio Oguchi Onyewu

Die gast is transfervrij, Blind waar wacht je op??
Oleguer verkopen, deze gast of de kannibaal ophalen.
pi_70123752
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef sjimz het volgende:
Jij denkt dat Vermaelen nooit gaat spelen?
Hij zal allicht een keer mee mogen doen in de League cup ofzo..
pi_70123814
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Vind het leuk voor Vermaelen, ik gun het hem erg, maar ik betwijfel of hij het gaat redden daar.
Inderdaad, altijd fantastische prof geweest en gun hem het 't beste maar vond hem afgelopen seizoen er nou niet echt zo tussenuit springen. Dus we mogen in onze handjes knijpen met dit bedrag en of hij het gaat redden is gelukkig niet meer ons probleem
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_70123850
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik vind dat de KNVB de clubs die Europees spelen wel een beetje mag beschermen, het is in het voordeel van het gehele Nederlandse voetbal als de Europees spelende clubs hierbij succes boeken.
Dat boeit de KNSB helemaal geen reet hoor. Kijk maar naar de play-offs. Alles behalve gunstig voor het NL voetbal.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:42 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70123894
quote:
“Ik ben zo trots dat ik dit als 23-jarige Antwerpenaar realiseer”, vervolgde Vermaelen. “Als ik vrijdag in het Emirates Stadium sta, zal ik zwaar onder de indruk zijn. Er gaat heel wat veranderen in mijn leven, komend seizoen sta ik plots tegen de beste spitsen ter wereld. Dat schrikt me niet af, ik ga alles geven wat in mijn lijf zit. Dit is één van de mooiste dagen uit mijn leven.”
Ik gun het hem var harte iig. .
Het is een kans die niemand zou laten liggen.
-
pi_70123915
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef MaxC het volgende:

[..]

Inderdaad, altijd fantastische prof geweest en gun hem het 't beste maar vond hem afgelopen seizoen er nou niet echt zo tussenuit springen. Dus we mogen in onze handjes knijpen met dit bedrag en of hij het gaat redden is gelukkig niet meer ons probleem
Afgelopen seizoen was juist een van z'n betere seizoenen .
pi_70123924
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef MaxC het volgende:

[..]

Ik denk dat hij uitgeleerd was. Dat in combinatie met matige spelers om je heen in de verdediging, daar wordt je ook niet beter van.
pi_70123951
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen was juist een van z'n betere seizoenen .
Ja dat wel, maar nou niet zo goed dat er een engelse topclub aanklopte voor hem.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_70125149
Eerste training komt uiteraard live op AT5 trouwens.
pi_70125441
Dit topic gaat later op de dag weer open.
Hopelijk is het dan gedaan met de slowchat + onzin + versteegrobjes.

Nogmaals over de versteegrobjes:
-Kijk naar de tijd en datum van het nieuwsbericht wat je wil posten.
-Kijk naar de klok van je computer.
-Kijk naar de tijd van de laatste post in het Ajax topic.
-Probeer even na te denken en te berekenen hoeveel tijd er tussen zit.
Bij meer dan twee uur kun je bijna zeker van zijn dat het nieuws al in het topic staat en hoef je het dus niet weer te posten. Bekijk ook sowieso de meest recente pagina in het topic ipv blind copy/pasten!

Dezelfde nieuwsberichten op elke pagina van een topic lezen met daarbij weer eerst 5x keer dat het een versteegrobje is - dan schiet het gewoon niet meer op.

Kijk verder eens in de VBL index voor nog meer topics: Voetbal en voor SC ben je van harte welkom in [VBL SC #92] Waar Prosac aan het knallen is.

[ Bericht 39% gewijzigd door BliksemSchigt op 18-06-2009 12:05:37 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:59:38 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70125880
Zo.. even met de Kärcher hogedrukreiniger erdoor gegaan.
Alle "versteegrobje"-reacties en reacties op TT eruit gehaald. Alles wat enigzins leek op SC of zinloosheid ook verwijderd.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:05:31 #134
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70126089
Jullie mogen weer verder.
Ik wijs nog wel even op de post van Sjimz (Bliksemschigt remix)
pi_70126097
En weer open.
Hopelijk nu met minder versteegrobjes en slowchat.
pi_70126147
quote:
Seedorf koopt Italiaanse club
Oud-Ajacied Clarence Seedorf heeft een deel de Italiaanse derdedivisionist AC Monza Brianza gekocht. Dat meldt de Nederlandse middenvelder op de website Seedorf.com. Sinds december van het afgelopen jaar stond de club te koop.
AC Monza Brianca kwam in 2000 voor het laatst uit in de Serie B. De Italiaanse club bracht onder meer spelers als Alessandro Costacurta, Pierluigi Casiraghi en Daniele Massaro voort.
.
quote:
In de Duitse media heeft oud-Ajacied Tomas Galasek laten weten wel wat te zien in een terugkeer naar Nederland. De middenvelder zou graag nog één seizoen in de Eredivisie willen spelen. Galasek wil zich met zijn gezin voorgoed in Tilburg vestigen, omdat ze zich erg thuis voelen in Nederland. De 36-jarige Tsjech gaf aan enkel Ajax als optie te zien. Zijn zaakwaarnemer Bart Van Leest: "Tomas heeft het wel gezien in het buitenland. Hij voelt zich meer Nederlander dan Tsjech en dus is een terugkeer naar de Eredivisie een logisch gevolg. Of Ajax interesse heeft weet ik niet, we zullen komende week de eerste contacten leggen met de club." Galasek staat op dit moment onder contract bij Borussia Mönchengladbach maar komt daar nauwelijks aan spelen toe.
Galasek .
pi_70126171
Goed topic .
Maar toch mogen er wel eens aankopen komen.

Galasek zou ik mooi vinden
pi_70126200
Ik zou echt niet weten wat Galasek zou moeten toevoegen aan Ajax. Of je moet hem halen als oude meester voor de bank, maar dat zou ook zonde zijn.
pi_70126243
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

.
[..]

Galasek .
Heb ook een zwak voor Galasek, maar ik ben bang dat we niet veel kunnen met een 36-jarige speler.
pi_70126328
Galasek wat een held. Van mij mag hij komen, al is het maar als mascotte

Ben bang dat hij een beetje te oud is om nog vol mee te draaien.
AFC Ajax
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:14:16 #141
236140 122448
Ik vind van niet
pi_70126395
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

.
[..]

Galasek .
Wel erbij zetten dat dat van Galasek een gerucht is
Nee
pi_70126460
Ik denk dat Galasek meer iets is voor WillemII dan voor Ajax.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:19:13 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70126593
quote:
In totaal speelde de verdediger van de Rode Duivels 99 wedstrijden voor Ajax, waarin hij acht doelpunten scoorde.
Net eentje tekort. .
-
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:23:03 #144
175985 Silaz
drie bier
pi_70126730
quote:
Ajax in talks with Vieri
Posted: 2009-06-18 10:20

Ajax Cape Town have joined the race to sign Christian Vieri, who was once the most expensive player in the world.

The Italian striker was last month offered to Moroka Swallows following the expiry of his contract with Atalanta in Serie A, but nothing came of the move.

But according to sources at Ajax, negotiations between the Cape side and Vieri are ongoing, though club CEO George Comitis is refusing to comment.

KickOff.com understands that before making a move for Vieri, Ajax tried to sign former Ajax Amsterdam midfielder Clarence Seedorf.

Now at AC Milan, Seedorf was keen to join Ajax Cape Town, but the three-time Uefa Champions League winner wants to play in Europe for two more seasons before contemplating a move to South Africa.
Seedorf kan dus wel, opzich

[ Bericht 4% gewijzigd door Silaz op 18-06-2009 12:29:18 ]
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70127201
Galasek, held. Ik zou hem als Ajax zijnde absoluut voor een seizoen ofzo weer terugnemen, maar is zijn niveau nog Ajax-waardig? Dat blijft de vraag natuurlijk
pi_70127223

En hij kan nog lekker zingen ook
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:38:16 #147
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70127246
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Galasek, held. Ik zou hem als Ajax zijnde absoluut voor een seizoen ofzo weer terugnemen, maar is zijn niveau nog Ajax-waardig? Dat blijft de vraag natuurlijk
Je wilt hem zeker halen, maar je weet niet hoe goed hij nog is? Lijkt me niet logisch...
pi_70127325
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Je wilt hem zeker halen, maar je weet niet hoe goed hij nog is? Lijkt me niet logisch...
Mits hij nog goed genoeg is natuurlijk
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:42:29 #149
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70127389
Galasek is allang over zijn top heen. HIj ging eerst naar z'n oude club Banik Ostrava om af te bouwen, maar lang is hij daar niet gebleven en ondertussen nog naar een nieuwe club gegaan ook. Laat 'm lekker meeballen bij de amateurs van Willem II.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70127460
Als Galasek al tekort komt voor BMG dan is hij voor ons aller Ajax al helemaal niet geschikt.
Blijft natuurlijk wel een held met zijn mooie poeiers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')