te groot inderdaad. Maar ik heb liever dat spelers als Kennedy, Luque, Leonardo en Sno verkocht worden dan dat er een paar verhuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe groot is de selectie nu met huurlingen die terug komen en spelers die verkocht zijn?
Die zijn al 100x langs gekomen en 100x andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Schoonmaaklijstjes, komt u maar!
Leo is al weg, contract loopt af he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
te groot inderdaad. Maar ik heb liever dat spelers als Kennedy, Luque, Leonardo en Sno verkocht worden dan dat er een paar verhuurd worden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Ajax_blijven__.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Leo is al weg, contract loopt af he.
Ja maar zo lang hij geen nieuw contract heeft is hij nog 2 weken van Ajax..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Ajax_blijven__.html
Ajax zal wel spoedig met een voorstel komen lijkt me. Ik zie hem nog wel blijven ook, desondanks ik hem liever zie vertrekken. Ajax heeft in ieder geval nooit de intentie uitgesproken om niet met hem verder te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar zo lang hij geen nieuw contract heeft is hij nog 2 weken van Ajax..
Er staat maar daar iets van bij, maar volgens mij hadden ze alleen de plannen maar geen voorstel en dat ze met de staff zouden kijken naar hem. Er zou ooit een gesprek komen, maar die is er volgens mij nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax zal wel spoedig met een voorstel komen lijkt me. Ik zie hem nog wel blijven ook, desondanks ik hem liever zie vertrekken. Ajax heeft in ieder geval nooit de intentie uitgesproken om niet met hem verder te gaan.
Correct me i i'm wrong maar had Ajax in de winterstop geen poging gewaagd om zijn contract te verlengen?
quote:Na PSV wil ook Ajax uitstel van topper
ROTTERDAM - PSV en Ajax zijn niet helemaal gelukkig met het voorlopige speelschema van de KNVB voor het nieuwe eredivisieseizoen.
PSV verzoekt dinsdag om de thuiswedstrijd tegen Ajax te verplaatsen.
Veel fans van PSV zijn op zondag 16 augustus nog op vakantie en tevens is die dag de finale van de Otten Cup, een internationaal toernooi op PSV-complex De Herdgang.
Ook voor Ajax valt de topper zo vroeg in het seizoen ongelukkig. Ajax begint de competitie al met een zware uitbeurt bij FC Groningen en heeft net als PSV half augustus verplichtingen in de voorronde van de Europa League.
Auw. Maar dit jaar, Aanvoerder. Dit jaar..quote:
Zou ik er met mijn supporters clubcard ook naartoe kunnen? Of is het alleen maar uitkaarthouders enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:27 schreef Jasza het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Engeland?
Wij wel denk ik.
Zou toch naar die club van ten Cate gaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, Leonardo is er ook nog inderdaad.
Dat die nog nergens anders getekend heeft zegt ook genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou wel leuk zijn als Ajax de eerste aankoop net als het shirtje bekend zou maken.
eerst het middenvoetsbeentje, dan de neus, 4 uur later de rechterknie, om uiteindelijk de kannibaal volledig te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |