te groot inderdaad. Maar ik heb liever dat spelers als Kennedy, Luque, Leonardo en Sno verkocht worden dan dat er een paar verhuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe groot is de selectie nu met huurlingen die terug komen en spelers die verkocht zijn?
Die zijn al 100x langs gekomen en 100x andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Schoonmaaklijstjes, komt u maar!
Leo is al weg, contract loopt af he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
te groot inderdaad. Maar ik heb liever dat spelers als Kennedy, Luque, Leonardo en Sno verkocht worden dan dat er een paar verhuurd worden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Ajax_blijven__.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Leo is al weg, contract loopt af he.
Ja maar zo lang hij geen nieuw contract heeft is hij nog 2 weken van Ajax..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Ajax_blijven__.html
Ajax zal wel spoedig met een voorstel komen lijkt me. Ik zie hem nog wel blijven ook, desondanks ik hem liever zie vertrekken. Ajax heeft in ieder geval nooit de intentie uitgesproken om niet met hem verder te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar zo lang hij geen nieuw contract heeft is hij nog 2 weken van Ajax..
Er staat maar daar iets van bij, maar volgens mij hadden ze alleen de plannen maar geen voorstel en dat ze met de staff zouden kijken naar hem. Er zou ooit een gesprek komen, maar die is er volgens mij nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax zal wel spoedig met een voorstel komen lijkt me. Ik zie hem nog wel blijven ook, desondanks ik hem liever zie vertrekken. Ajax heeft in ieder geval nooit de intentie uitgesproken om niet met hem verder te gaan.
Correct me i i'm wrong maar had Ajax in de winterstop geen poging gewaagd om zijn contract te verlengen?
quote:Na PSV wil ook Ajax uitstel van topper
ROTTERDAM - PSV en Ajax zijn niet helemaal gelukkig met het voorlopige speelschema van de KNVB voor het nieuwe eredivisieseizoen.
PSV verzoekt dinsdag om de thuiswedstrijd tegen Ajax te verplaatsen.
Veel fans van PSV zijn op zondag 16 augustus nog op vakantie en tevens is die dag de finale van de Otten Cup, een internationaal toernooi op PSV-complex De Herdgang.
Ook voor Ajax valt de topper zo vroeg in het seizoen ongelukkig. Ajax begint de competitie al met een zware uitbeurt bij FC Groningen en heeft net als PSV half augustus verplichtingen in de voorronde van de Europa League.
Auw. Maar dit jaar, Aanvoerder. Dit jaar..quote:
Zou ik er met mijn supporters clubcard ook naartoe kunnen? Of is het alleen maar uitkaarthouders enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:27 schreef Jasza het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Engeland?
Wij wel denk ik.
Zou toch naar die club van ten Cate gaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, Leonardo is er ook nog inderdaad.
Dat die nog nergens anders getekend heeft zegt ook genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou wel leuk zijn als Ajax de eerste aankoop net als het shirtje bekend zou maken.
eerst het middenvoetsbeentje, dan de neus, 4 uur later de rechterknie, om uiteindelijk de kannibaal volledig te zien.
Ik snap nog steeds niet echt waarom mensen Anita tot het bot afbranden. Die gast heeft het eigenlijk gewoon tiefus goed gedaan. Dat zijn lengte niet meezit is jammer, maar dat wil niet zeggen dat Anita nooit iets kan worden. En heb jij V/d Heijden ook maar 1 keer zien spelen in de afgelopen tijd? Ik gok van niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop manGebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Lijkt me ook lastig dat hij V/d Heijden heeft zien spelen de afgelopen tijd want die is pas net weer aan het trainen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet echt waarom mensen Anita tot het bot afbranden. Die gast heeft het eigenlijk gewoon tiefus goed gedaan. Dat zijn lengte niet meezit is jammer, maar dat wil niet zeggen dat Anita nooit iets kan worden. En heb jij V/d Heijden ook maar 1 keer zien spelen in de afgelopen tijd? Ik gok van niet.
Dat heeft hij altijd netjes gedaan. Ik heb die man nooit horen zeuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Leonardo mag van mij best blijven als hij accepteert dat zijn specialiteiten het beste tot zijn recht komen als invaller en met uitzondering i.v.m eventuele blessures/schorsingen als basisplaats, anders mag ie van mij weg!
Niet direct nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat heeft hij altijd netjes gedaan. Ik heb die man nooit horen zeuren.
Dat is logisch, zou ook niet best zijn als je er tevreden was met een reserveplek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef toma het volgende:
[..]
Niet direct nee.
Maar hij heeft via z'n zaakwaarnemer toch wel door laten schemeren niet tevreden te zijn met een plek op de bank.
http://www.ajax1.nl/?q=node/3084
Niet lullen als je het niet weet. V/d Heijden is alweer een tijdje aan het ballen. Met name nog die wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Liverpool op EL en hij speelde mee in de kampioenswedstrijd van Jong Ajax.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig dat hij V/d Heijden heeft zien spelen de afgelopen tijd want die is pas net weer aan het trainen.
dat weet niemand.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef ktnxbye het volgende:
Hoe is het met de transfer van Vermaelen?
Boehoe 2 hele wedstrijden. Wat een wedstrijdritme. Maar je moet niet aankomen met een kul argument dat hij V/d Heijden niet heeft zien spelen. Verder ben ik het totaal met je eens hoor Anita heeft het naar behoren gedaan. En verder slaat het natuurlijk nergens op om een speler die 2 wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld nu al beter te vinden dan Anita.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet lullen als je het niet weet. V/d Heijden is alweer een tijdje aan het ballen. Met name nog die wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Liverpool op EL en hij speelde mee in de kampioenswedstrijd van Jong Ajax.
Ja dat vind ik dus ook. Ondertussen is Arsenal volgens diverse andere media ook al druk bezig met andere backs, bv die ene van PSG.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef Nashje het volgende:
Snap nog steeds niet echt waarom hij daar zo laks over doet. Als er een topclub langskomt regel je toch meteen dat alles definitief wordt? Nee, Vermaelen weigert een eerste bod en gaat dan lekker op vakantie.
2 wedstrijden? Waar zeg ik dat? Ik zeg 'met name'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boehoe 2 hele wedstrijden. Wat een wedstrijdritme. Verder ben ik het totaal met je eens hoor Anita heeft het naar behoren gedaan. Maar je moet niet aankomen met een kul argument dat hij V/d Heijden niet heeft zien spelen. En verder slaat het natuurlijk nergens op om een speler die 2 wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld nu al beter te vinden dan Anita.
Ja ik weet de gang van zaken bij Arsenal niet. Hoeveel spelers ze in de verdediging hebben, wie er weg gaat, wat ze nodig hebben en of door die Sakho een transfer van Vermaelen kan worden geblokkeerd. Misschien dat Cyberia daar iets meer over weet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:09 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Ondertussen is Arsenal volgens diverse andere media ook al druk bezig met andere backs, bv die ene van PSG.
Ben dan zelf op vakantie. Wil eind augustus wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:27 schreef Jasza het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Engeland?
Wij wel denk ik.
quote:Het is alweer een tijdje stil rondom de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal, maar volgens zijn zaakwaarnemers betekent dat niet dat een overgang van de baan is. Sjaak Swart en Søren Lerby, die de Belg begeleiden, verwachten snel witte rook. "Het is meer een kwestie van wanneer, dan van of," zegt Swart. Dat ‘wanneer' wordt mede ingegeven door Vermaelen zelf, die momenteel op vakantie is en vrijdag terugkeert. Ajax en Arsenal zijn al akkoord over een transfersom. (AjaxLife)
Jammer.quote:'Arveladze gaat bijtekenen bij AZ'
Shota Arveladze blijft ook de komende twee jaar als assistent werkzaam bij AZ. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De Georgiër was afgelopen seizoen officieus assistent-trainer bij de Alkmaarders.
Hij mocht zich nog niet officieel de rechterhand van toenmalig trainer Louis van Gaal noemen, omdat hij niet over de juiste papieren beschikte. Inmiddels heeft Arveladze die wel op zak.
De oud-spits van de Alkmaarders tekent naar alle waarschijnlijkheid voor twee seizoenen bij. Ook de nieuwe trainer Ronald Koeman staat tot medio 2011 onder contract.
Ik gun het hem welquote:Gentenaar: "Ik kan nu weer belangrijk zijn"
Voor Dennis Gentenaar zijn contract bij VVV-Venlo ondertekende, trainde hij al een keer mee bij de club. Het geeft een beeld van de gretigheid van de goalie, die na jaren weer eens hoopt op een rol als eerste doelman.
"Lekker om weer met een groep te werken, lekker om in een nieuwe omgeving te komen en lekker om weer een uitdaging te hebben", zo zei de 33-jarige Gentenaar na afloop van de eerste training tegenover het Algemeen Dagblad.
Gentenaar kijkt vooral uit naar speelminuten, want in drie jaar tijd heeft hij die bij Ajax niet veel gehad. "Als je ooit tekent voor een rol als reserve, weet je dat je weinig aan spelen toekomt. Dan moet je daarover niet zeuren", aldus de goalie, die ook bij Borussia Dortmund niet veel aan spelen toekwam.
Afgelopen seizoen was de in Nijmegen geboren keeper derde goalie achter Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg. Die rol zag hij niet nog een seizoen zitten. "Het verschil tussen tweede of derde keus is heel groot. Als reserve zat ik dichter bij de groep, maakte ik toch alles mee. Vorig jaar wenste ik de jongens voor de wedstrijd succes en dan was mijn rol voor die dag klaar."
Bij VVV moet hij de strijd aangaan met Kevin Begois. Aan het vertrouwen van Gentenaar zal het in ieder geval niet liggen. "Vorig seizoen moest ik iedere dag op de club aanwezig zijn en eigenlijk was het dat dan voor mij. Nu kan ik weer belangrijk zijn. Daar heb ik zo veel zin in."
Zeker, een voorbeeldige prof die Gentenaar. Nu nog Honda naar Ajaxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef Scorpie het volgende:
Gentenaar gun ik het idd wel, VVV lijkt me een leuke club voor hem.
Laat hem maar blijvenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar zo lang hij geen nieuw contract heeft is hij nog 2 weken van Ajax..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |