Ik had er 25 hehe.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik baal er nog altijd van dat ik nooit zo'n poster heb kunnen bemachtigen.
quote:Ook Darko Bodul en Vurnon Anita al met training gestart
15-06-09
Naast de eerder genoemde Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn ook Darko Bodul en Vurnon Anita voorafgaand aan de eerste training onder leiding van Martin Jol alvast begonnen met trainingen. Maandag waren er vijf spelers actie, zo meldt AT5.
Misschien verhuren / verkopen aan FC Madurodam of zoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop manGebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Standard is direct geplaatst.quote:
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop manGebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.
Gelukkig is Jol een verstandig man en zal hij waarschijnlijk Vertonghen of sowieso iemand met meer lengte op die positie zetten.
Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idiotenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.
zag je hem rennen tegen psv?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.
Maar vooral tegen Marseille liet hij wel zijn klasse zien. Als zo'n jongen nou niet teveel druk word opgelegd dan kan hij zich goed ontwikkelen (het tover woord van Jol).
Daar draait het immers om als je een jonge spelers groep hebt.
Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.quote:
Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuwquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idioten![]()
![]()
![]()
Maak het shirt maar geel. De kampioenschappen maken Ajax, niet het shirt! mongolen
Lengte zou wel een argument kunnen zijn om je elftal te wijzigen. Maar op het middenveld vind ik dat meer bijzaak. Wat mij vooral dwars zit is dat het middenveld vaak zwaar onderbezet is. Vooral tegen de op papier makkelijke tegenstanders laten de aanvallers wel eens een mannetje lopen waardoor de middenvelders te veel werk op moeten knappen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.
Daarom is het ten eerste noodzaak dat er balans komt qua lengte op het middenveld, waarbij Anita bij mij zou sneuvelen. Vertonghen zou daar dus een goede voor kunnen zijn, en eventueel vd Heijden (nog) als backup. Anita zou je kunnen verhuren, maar ik zie het met hem niks meer worden in het huidige Ajax. Groeien doet hij ook niet meer en sprongkracht heeft hij niet echt bijzonder veel dus hij zal vrijwel alle kopduels verliezen. Dat is toch wel redelijk belangrijk i.m.o op die positie
Maar..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuw
True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.
Poe hey, ik ben er helemaal ondersteboven van. Werkelijk hartverwarmend.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Jol precies van plan is met de spelersgroep. Als hij Anita een aantal invalbeurtjes kan geven is het misschien beter dat hij blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |