abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70045064
Als die goudmijnen in Engeland en Turkije al naar hem lonken kunnen we het helaas wel vergeten denk ik.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:16:50 #277
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_70045093
16 miljoen er tegen aan gooien
AFC AJAX
  maandag 15 juni 2009 @ 23:22:20 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70045294
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik baal er nog altijd van dat ik nooit zo'n poster heb kunnen bemachtigen.
Ik had er 25 hehe.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70045646
quote:
Ook Darko Bodul en Vurnon Anita al met training gestart
15-06-09

Naast de eerder genoemde Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn ook Darko Bodul en Vurnon Anita voorafgaand aan de eerste training onder leiding van Martin Jol alvast begonnen met trainingen. Maandag waren er vijf spelers actie, zo meldt AT5.
pi_70045685
Goeie zaak, dat de rest maar snel mag aansluiten.
pi_70045923
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop man Gebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
  maandag 15 juni 2009 @ 23:40:23 #282
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70046009
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop man Gebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Misschien verhuren / verkopen aan FC Madurodam of zo
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 15 juni 2009 @ 23:42:52 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_70046102
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Voorronde geloof ik.
Standard is direct geplaatst.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70046134
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
pi_70046224
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.

Gelukkig is Jol een verstandig man en zal hij waarschijnlijk Vertonghen of sowieso iemand met meer lengte op die positie zetten.
pi_70046356
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.

Gelukkig is Jol een verstandig man en zal hij waarschijnlijk Vertonghen of sowieso iemand met meer lengte op die positie zetten.
We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.

Maar vooral tegen Marseille liet hij wel zijn klasse zien. Als zo'n jongen nou niet teveel druk word opgelegd dan kan hij zich goed ontwikkelen (het tover woord van Jol).

Daar draait het immers om als je een jonge spelers groep hebt.
pi_70046503
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.
Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idioten

Maak het shirt maar geel. De kampioenschappen maken Ajax, niet het shirt! mongolen
pi_70046516
quote:

[..]

zag je hem rennen tegen psv?
pi_70046564
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef toma het volgende:

[..]

We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.

Maar vooral tegen Marseille liet hij wel zijn klasse zien. Als zo'n jongen nou niet teveel druk word opgelegd dan kan hij zich goed ontwikkelen (het tover woord van Jol).

Daar draait het immers om als je een jonge spelers groep hebt.
Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.

Daarom is het ten eerste noodzaak dat er balans komt qua lengte op het middenveld, waarbij Anita bij mij zou sneuvelen. Vertonghen zou daar dus een goede voor kunnen zijn, en eventueel vd Heijden (nog) als backup. Anita zou je kunnen verhuren, maar ik zie het met hem niks meer worden in het huidige Ajax. Groeien doet hij ook niet meer en sprongkracht heeft hij niet echt bijzonder veel dus hij zal vrijwel alle kopduels verliezen. Dat is toch wel redelijk belangrijk i.m.o op die positie
pi_70046586
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

zag je hem rennen tegen psv?
Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:56:08 #291
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70046622
Zucht, ik roep het al vaker, we hebben teveel dwergen. We moeten meer bikkels van over de 1.80m hebben.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70046691
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idioten

Maak het shirt maar geel. De kampioenschappen maken Ajax, niet het shirt! mongolen
Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuw
pi_70046746
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.

Daarom is het ten eerste noodzaak dat er balans komt qua lengte op het middenveld, waarbij Anita bij mij zou sneuvelen. Vertonghen zou daar dus een goede voor kunnen zijn, en eventueel vd Heijden (nog) als backup. Anita zou je kunnen verhuren, maar ik zie het met hem niks meer worden in het huidige Ajax. Groeien doet hij ook niet meer en sprongkracht heeft hij niet echt bijzonder veel dus hij zal vrijwel alle kopduels verliezen. Dat is toch wel redelijk belangrijk i.m.o op die positie
Lengte zou wel een argument kunnen zijn om je elftal te wijzigen. Maar op het middenveld vind ik dat meer bijzaak. Wat mij vooral dwars zit is dat het middenveld vaak zwaar onderbezet is. Vooral tegen de op papier makkelijke tegenstanders laten de aanvallers wel eens een mannetje lopen waardoor de middenvelders te veel werk op moeten knappen.

Bij centrale verdedigers is het wel belangrijk dat ze lengte hebben maar een defensieve middenvelder hoeft dat niet persé. Gatusso en Makalele zijn volgens mij ook niet de grootste?
pi_70046852
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuw
Maar.. Toen waren shirtjes ook nieuw Het oude logo geeft nog meer reden om ajax aan de statuten te houden. strak net shirt. Aan het eind van de mouwen een rood randje. Doorlopende rode baan die niet te breed is en verder een kraagje. Meer niet.

En, vraag aan alle ajacieden welk logo ze willen en je komt uit op het oude logo.
pi_70046870
Boh heb zin in de 1e training met Jol
AJAX AMSTERDAM!
pi_70046884
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef toma het volgende:

[..]

Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.
True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!
pi_70046887
Gatusso is natuurlijk wel een echte beul, die gaat voor niemand uit de weg en schopt er nog 1 door midden ook als het nodig is. Makelele weet ik niet echt veel van. Anita heb ik het wel is zien doen, iemand een flinke opdonder geven, maar het blijft toch niet ideaal zo'n klein ventje daar.

Oh, en Gatusso is nog altijd 11cm(!!!!!) groter dan Anita, dat scheelt een hoop in de voetballerij.
pi_70046888
quote:

[..]

Poe hey, ik ben er helemaal ondersteboven van. Werkelijk hartverwarmend.

pi_70046926
Oh jee, nou is Anita aan de beurt hoor.
pi_70046967
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!
Ik weet niet wat Jol precies van plan is met de spelersgroep. Als hij Anita een aantal invalbeurtjes kan geven is het misschien beter dat hij blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')