Die kraag en het logo vind ik jammer, maar voor de rest is het wel een net shirtjequote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee man, die vieze Adidas strepen....
En ik hou niet van kraagjesStofje van de shirts 3 jaar terug (met het geweldige rood/zwarte uit-shirt) vind ik ook veel fijner dan dit glimspul.
Wat mij betreft ook, maar ik heb dan ook geen bierbuikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Bullebak het volgende:
Van mij mogen de shirtjes wel wat meer slim-fit worden, oogt een stuk beter.
Kan wel. En er komt een dag dat dat gebeurt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
In dat geval was Zlatan echt een koopjeDie lui zijn knettergek. Jammer dat clubs als Real en Inter niet omvallen kunnen zoals banken.
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stilquote:Op maandag 15 juni 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
Jezus, dat geneuzel over dat oude logo. Ik wil gewoon een titel, kan mij de rest schelen.
Toen Jol uit de hoge hoed werd getoverd, was het ook stil.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stil
Toch zou ik hem graag zien komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
Dat hele bericht over Honda heeft nooit in Elf Voetbal gestaan. Er kwam niet eens een blad uit toen.
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bangquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Paar pagina's terug plakte iemand hier zo'n shirt met het oude logo eroverheen geplakt en het ziet er imo niet uit. Het huidige logo is gewoon Ajax anno 2009 (of 1990-heden, hoe je het wilt zien)
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bang
Weet ik niet en dat tweede is zeker waar. Maar we kennen Ajax onderhand hequote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Nee het duurde Birmingham te lang dus ze hebben een andere verdediger gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Die poster heb ik hier ook hangenquote:
Hij staat ook zijn mannetjequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Redelijk, maar het kan nog zoveel mooier. Als ze nou eens kijken naar de Photoshops van fans. Dan verkopen die dingen als zoete broodjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef Jasza het volgende:
Shirt is wel redelijk.
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Nashje het volgende:
Komt dat Amsterdamse wapen ook op het uitshirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |