Gaat ook nooit gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef finsdefis het volgende:
[..]
En dat doe ik al langer. Maar het is nooit bevestigd of gezegd dat dit zou gebeuren.
quote:Coronel: "Oude logo zal niet terugkeren"
(28) | Club nieuws12/12/08 Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden, men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer van het oude logo. "Nee", is steevast zijn antwoord. Coronel is van mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
"Beste Uri, wij zullen de discussie nooit staken! Je kop in het zand steken zal ons geluid niet doen verstommen, " aldus de mensen achter Dapprestrijders.web-log.nl.
elf, de hoer van de voetbalbladen/sitesquote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ElfVoetbal zou er een deal zijn voor 6 miljoen.
Onzin. Juist als ajax Ajax niet meer is moet je terug kunnen grijpen op dingen waar Ajax voor staat. Daar hoort het oude logo dus ook bij. Al de normale supporters maakt het toch niks uit, die kopen het toch wel. Ajax moet aan de echte supporters denken. Oude logo!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om dat logo terug te krijgen als we eindelijk weer eens kampioen worden, dan kan je het nog ergens mee associeren. Als we het logo nu ineens terugkrijgen dan is het nog een leeg symbool van het verleden. Pas als Ajax echt weer de goede weg ingeslagen is zou ik dat logo terugwillen, als symbool voor succes en het "echte" Ajax. Dat logo mag niet geassocieerd worden met de laatste 5 jaar eigenlijk.
Liever gewoon een kampioenschap dan het oude logo.quote:
Nee klopt. En dat zegt dus al hoe ik erover denkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever gewoon een kampioenschap dan het oude logo.
De helft van de users die hier zitten hebben het oude logo niet eens bewust meegemaakt.
Jij ook niet als je profiel klopt.
quote:'Elia ziet overgang naar HSV nog steeds zitten'
Hamburger SV hoopt Eljero Elia spoedig als de eerste aankoop voor het aankomende seizoen te presenteren. Volgens Kicker heeft de speler van FC Twente intern aangeven dat hij naar de Duitse club wil vertrekken.
Elia werd in een eerder stadium intensief gescout door HSV. Na het vertrek van Jol naar Ajax is de Nederlander contact blijven houden met sportief directeur Dietmar Beiersdorfer.
Bruno Labbadia, de opvolger van Jol bij de club uit Hamburg, zou zeer gecharmeerd zijn van de vleugelspeler. Elia moet bij HSV Ivica Olic, die naar Bayern München vertrok, opvolgen.
Elia liet zich eerder nog zeer positief uit over Ajax, dat inmiddels ook al een eerste (afgewezen) bod op hem uit heeft gebracht. Naar verluidt verlangt FC Twente twaalf miljoen euro voor de 22-jarige vleugelspits.
Dat logo maakt Ajax geen kampioen hoor, maar die kampioenschappen maken wel Ajax.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Geef mij maar 1 jaar geen kampioenschap en daarna voor de rest van ajax zijn bestaan het oude logo!
Welk een wijsheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat logo maakt Ajax geen kampioen hoor, maar die kampioenschappen maken wel Ajax.
In dat geval was Zlatan echt een koopjequote:"Als het waar is dat Bayern München zeventig miljoen euro voor Franck Ribéry wil ontvangen, dan zal ik minimaal een bedrag van negentig miljoen euro voor Zlatan moeten vragen", zegt Internazionale-preses Massimo Moratti in gesprek met Gazzetta dello Sport.
Nee man, die vieze Adidas strepen....quote:Op maandag 15 juni 2009 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent de eerste, geloof ik.
Het is een prachtig shirt juist.
Die kraag en het logo vind ik jammer, maar voor de rest is het wel een net shirtjequote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee man, die vieze Adidas strepen....
En ik hou niet van kraagjesStofje van de shirts 3 jaar terug (met het geweldige rood/zwarte uit-shirt) vind ik ook veel fijner dan dit glimspul.
Wat mij betreft ook, maar ik heb dan ook geen bierbuikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Bullebak het volgende:
Van mij mogen de shirtjes wel wat meer slim-fit worden, oogt een stuk beter.
Kan wel. En er komt een dag dat dat gebeurt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
In dat geval was Zlatan echt een koopjeDie lui zijn knettergek. Jammer dat clubs als Real en Inter niet omvallen kunnen zoals banken.
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stilquote:Op maandag 15 juni 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
Jezus, dat geneuzel over dat oude logo. Ik wil gewoon een titel, kan mij de rest schelen.
Toen Jol uit de hoge hoed werd getoverd, was het ook stil.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stil
Toch zou ik hem graag zien komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
Dat hele bericht over Honda heeft nooit in Elf Voetbal gestaan. Er kwam niet eens een blad uit toen.
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bangquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Paar pagina's terug plakte iemand hier zo'n shirt met het oude logo eroverheen geplakt en het ziet er imo niet uit. Het huidige logo is gewoon Ajax anno 2009 (of 1990-heden, hoe je het wilt zien)
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bang
Weet ik niet en dat tweede is zeker waar. Maar we kennen Ajax onderhand hequote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Nee het duurde Birmingham te lang dus ze hebben een andere verdediger gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Die poster heb ik hier ook hangenquote:
Hij staat ook zijn mannetjequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Redelijk, maar het kan nog zoveel mooier. Als ze nou eens kijken naar de Photoshops van fans. Dan verkopen die dingen als zoete broodjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef Jasza het volgende:
Shirt is wel redelijk.
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Nashje het volgende:
Komt dat Amsterdamse wapen ook op het uitshirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |