Was bezig met de OPquote:
Ben benieuwd hoe Engeland er over 10 jaar ofzo uit zietquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verdediging met Cole,Terry en Ferdinand is wereldtop en een middenveld met Gerrard en Lampard ook.
Nee hoor, dan hebben de VS vier goals gemaakt, en Italië heeft er nog maar drie gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Lehme het volgende:
usa moet er nog 2 intikken om door te gaan, aangezien bij 1 italie meer goals gescoord heeft. en dan gaat italie door.
Tja, als clubs als Manchester & Arsenal hun talenten vooral uit de rest van Europa halen, breekt er niemand meer door nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Engeland er over 10 jaar ofzo uit ziet
Als ze steeds meer buitenlanders naar hun eigen competitie halen zal het me niet verbazen als de nieuwe generatie van het niveau Belgie ofzo gaat worden, er breekt daar nu al amper talent door
Gast, je faalt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ze steeds meer buitenlanders naar hun eigen competitie halen zal het me niet verbazen als de nieuwe generatie van het niveau Belgie ofzo gaat worden, er breekt daar nu al amper talent door
Owja! dan gaat vs dus doorquote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hebben de VS vier goals gemaakt, en Italië heeft er nog maar drie gemaakt.
Nee hoor, hij heeft groot gelijkquote:
Ze hebben met het jeugdteam van Spanje gewonnen op het EK.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die gast kijkt inderdaad niet naar het Jeugd EKquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:
Engeland geen goede jeugd, waar haal je die onzin vandaan?
Als ze dat EK zouden winnen was ik overtuigd maar 1 wedstrijdje zegt mij nietsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben met het jeugdteam van Spanje gewonnen op het EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |