quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?
Al jaren overschat... laatst met 6-1 van Bolivia verloren en Maradona is ook geen topcoach.
Onderling resultaat zijn wij ook beter, ooit enkel een belangrijke WK finale verloren mja, corrupte boel.
nog een keerquote:
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent Robinhoo heHeb het zelf over
Robinho
Dat was voor Chili en Venezuela anders geen probleem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.
Alleen zie ik Argentinie met Pluisje geen wereldkampioen worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef golfer het volgende:
Nederland kan zich zeker meten met Brazilie en Italie.
Ik schat Argentinie en Spanje net iets beter in.
quote:
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar. Btw Anderson en Lulinha mogen ook wel geselecteerd worden voor Brazillie..quote:
Als ze een goede keeper krijgen en een 2e spits naast Rooney dan geef ik ze een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
Vergeten jullie Engeland niet een beetje?
Die gaan wereldkampioen worden...
Okquote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.
Ronaldinhoquote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Lehme het volgende:
[..]
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar. Btw Anderson en Lulinha mogen ook wel geselecteerd worden voor Brazillie..
Hij wou een ander kleurtje dan de meerderheid van het stadionquote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat was dat manneke met die ijsco aan 't doen
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Engeland?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
Vergeten jullie Engeland niet een beetje?
Die gaan wereldkampioen worden...
Waarom niet, andere CONMEBOL landen zijn daar niet zo erg op hun bek gegaan dan Argentinië. Ze moeten trouwens sowieso een tandje erbij doen want ze krijgen het nog heel moeilijk in hun WK-kwalificatie reeks. Ze halen het waarschijnlijk wel maar ze hebben nog een aantal lastige wedstrijden te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.
Toch is dat 'n übersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Daar schat ik 10 landen nog voor hoger in
Mwoaah... Het is in ieder geval niet meer zo dramatisch als onder Maclaren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toch is dat 'n übersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.
Ik hoop altijd dat Engeland de finale haalt, maar altijd falen zequote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toch is dat 'n bersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.
Een verdediging met Cole,Terry en Ferdinand is wereldtop en een middenveld met Gerrard en Lampard ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Ow, ik dacht dat je goed moest voetballen voor de selectie...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Lehme het volgende:
[..]
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar.
Prachtigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Lehme het volgende:
Venger-Love---Luis-fabiano----Robinho
Ronaldihno-------Kaka-------Lulinha-------Anderson
Emerson----------Lucio----------maicon
--------------Julio---------------------------------
Goeie opstelling of niet?
je bedoelt McClarenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoaah... Het is in ieder geval niet meer zo dramatisch als onder Maclaren.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Twijfelde al of ik het goed had gespeldquote:
Ik mis Pele, Carrincha en Zico nog.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Lehme het volgende:
Venger-Love---Luis-fabiano----Robinho
Ronaldihno-------Kaka-------Lulinha-------Anderson
Emerson----------Lucio----------maicon
--------------Julio---------------------------------
Goeie opstelling of niet?
jij was toch een jaar geleden een ajacied?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Robinhoo het volgende:
Robinho failt again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |