En nog zo'n ruktoernooiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Villa dus tot nu toe in iedere match gescoord.
Echt he, dat Real daar bijna 40 miljoen voor neer wilde leggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nog zo'n ruktoernooi. Hij mist zoveel kansen.
Italië-Brazilië idd, dat is al even bekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Wat zouden ze morgen uitzenden?
Ik gok dat de NOS gaat voor Italie-Brazilie, terwijl die andere wedstrijd natuur;ijk veel interessanter is.
Nog 14.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel goals moet hij nog om Raul in te halen ?
Haalt ie makkelijk. Ik zie Torres er ook nog over heen gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog 14.
Villa heeft er 31 uit 47, Raul 44 uit 102.
Als het goed is op de NOS site.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
is Egypte - VS nog ergens te zien?
Helden zijn hetquote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Italië - Brazilë op TV en internet.
Egypte - VS op internet.
NOS heeft namelijk 2 streams vanavond.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
Ik hoop gewoon op een leuk duel, heb geen favoriet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Italië - Brazilë op TV en internet.
Egypte - VS op internet.
NOS heeft namelijk 2 streams vanavond.
Bij de NOS op ned. 3quote:
Ben je miljonair ?quote:
Vs kan van wijze spreken nog gewoon door gaan hoorquote:
Ja en dat zit er dik in natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 20:42 schreef Lehme het volgende:
[..]
Vs kan van wijze spreken nog gewoon door gaan hoor
als ze met 5-0 ofzo iets van egypt winnen en dan italie met minimaal 3-0 verliest dan zijn ze gewoon door
En nog éénquote:
Je kunt het schitterende voetbal ook negatief zien natuurtlijk.quote:
Voetbal zonder commentaar is nep??quote:Op zondag 21 juni 2009 20:46 schreef ROFLOL het volgende:
Ben ik de enigste of is er via NOS Live Stream geen commentaar bij VS - Egypte. Tof!![]()
Al is het best wel nep zo.
Wat een teringherrie... ze zouden die dingen toch verbieden?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nah, als je nu alleen maar die toeters hoort is het wel nep ja.
Vooral verdedigend, terwijl ze daar nou juist als sterk bekend om staan.quote:
Neequote:
Verre van.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Buitenspel?
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef Suijk het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen, vinden jullie ook niet?
quote:
Wat heb ik misdaanquote:
Schijnbaar wel ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ken best veel Brazilianen niet, heb ik in de afgelopen jaren geslapen?
Je denkt dat je alles bentquote:
En dan bedoel ik dus bij die tweede goalquote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef neilpad het volgende:
Toch heb ik niet het idee dat het een bewussie was van Robinho
Dinamo Kiev stijlquote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Brazilie normaal gesproken verschrikkelijk, maar dit is wel mooi hoor.
Egyptequote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef ROFLOL het volgende:
Wie gaat er nu door als het bij Egypte 0-1 blijft en Italië niet scoort ?
Egypte.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef ROFLOL het volgende:
Wie gaat er nu door als het bij Egypte 0-1 blijft en Italië niet scoort ?
En toch komt Brazilie niet in de finalequote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
WK finale Nederland-Brazilie zou echt schitterend zijn voor de neutrale toeschouwer
Nederland-Spanje zou mooier zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
WK finale Nederland-Brazilie zou echt schitterend zijn voor de neutrale toeschouwer
Einde van Italië als grootmacht.quote:
CSKA Moskou toen die de EUFAcup pakten. Dat was mooi countervoetbal om te zien.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dinamo Kiev stijl
Countervoetbal kan echt mooi zijn.
Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
In 2006 wonnen ze daarmee de wereldtitel, vorig jaar gingen ze in de tweede ronde naar huis.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef J.Herrer het volgende:
Italie
Ze moeten nog gewoon in het toernooi groeien, zoals altijd
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Zolang Duitsland en Portugal maar alles verliezen
Ownee met 3-0 gaat het ook door lol.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Lehme het volgende:
als egypte met 2-0 verliest dan ook gaat het alsnog door
vs moet met 4-0 winnen nu, omdat het doelstaldo van hun momenteel -4 is en die van italia op dit moment -2 en van egypt -1.
dus zou dat gebeuren dan kan vs nog door gaan.
Ik zie de 4-0 eerder vallen dan de 3-1quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef WeebI het volgende:
Italië MOET overigens scoren als het nog door wil gaan. Als VS namelijk met 2-0 winnen gaat Egypte door, en met 3-0 of meer gaan de VS door.
Ik hoop zo hard dat César zijn doel schoon houdt
Valt wel mee..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef thedeedster het volgende:
Het is toch meer dat Italie superslecht is, dan dat Brazilie zo geweldig is.
Kon het voor deze keer even niet laten.quote:
Mwa, vind dit tot nu toe de beste wedstrijd van de Brazilianen maar de vorige 2 duels vond ik ze alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef thedeedster het volgende:
Het is toch meer dat Italie superslecht is, dan dat Brazilie zo geweldig is.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kon het voor deze keer even niet laten.De mods mogen het al snel editten.
Waar is onze grote Belgische vriend Bram btw? Zeker zijn ingelijste foto met zijn helden aan het begraven.
In z'n dromen vast wel, ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef pfaf het volgende:
Rossi scoort nog wel een hattrick de tweede helft.
Net als Nederlandquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef Lehme het volgende:
beide landen hebben nog nooit iets buiten hun continent gewonnen.
En Toni wint een duel.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef pfaf het volgende:
Rossi scoort nog wel een hattrick de tweede helft.
Momenteel toch de beste landen van de wereld met Spanje. Allen vaak mooi spel, alelen denk ik wel dat Nederland zou verliezen tegen Brazilie als je ziet hoe Brazilie door de defensie van Italie komt. Denk niet Mathijsen Robinho zo vaak tegen kan houden. Defensie van Brazilie is natuurlijk ook geen wereldtop meer maar nog altijd goedquote:
Je overschat Nederland nu hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 21:30 schreef Kerol het volgende:
[..]
Momenteel toch de beste landen van de wereld met Spanje. Allen vaak mooi spel, alelen denk ik wel dat Nederland zou verliezen tegen Brazilie als je ziet hoe Brazilie door de defensie van Italie komt. Denk niet Mathijsen Robinho zo vaak tegen kan houden. Defensie van Brazilie is natuurlijk ook geen wereldtop meer maar nog altijd goed
Omdat?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je overschat Nederland nu hoorBeste landen van de wereld
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onzin wat je zegt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die FIFA ranking zegt me niks. Nederland is gewoon geen wereldtop, helemaal niet met zo'n verdediging.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.
Hoeveel landen schaar jij dan bij de wereldtop?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die FIFA ranking zegt me niks. Nederland is gewoon geen wereldtop, helemaal niet met zo'n verdediging.
We zijn anders nog steeds onofficieel wereldkampioen hoor... niet slecht toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom in hemel's naam?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt toch wel gelegen dit toernooi, kunnen ze Lippi nog lozen straks.
Argentinie en Brazilie echttttttt niet. Spanje kon wel eens op 1 lijn zitten.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.
Spanje zeker wel, Argentinie en Brazilie weet ik echt niet hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel landen schaar jij dan bij de wereldtop?
Volgens mij zijn beide zelfs niet geselecteerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Adriano voorgoed lijkt me, zag 'm vorige week nog in de Braziliaanse competitie, wat een papzak. Ronaldinho denk ik ook voorgoed, maar die maakt nog enigszins kans.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Dunga heeft een hekel aan spelers die het uitgaan belangrijker vinden dan hun prestatie op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?
Al jaren overschat... laatst met 6-1 van Bolivia verloren en Maradona is ook geen topcoach.
Onderling resultaat zijn wij ook beter, ooit enkel een belangrijke WK finale verloren mja, corrupte boel.
nog een keerquote:
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent Robinhoo heHeb het zelf over
Robinho
Dat was voor Chili en Venezuela anders geen probleem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.
Alleen zie ik Argentinie met Pluisje geen wereldkampioen worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef golfer het volgende:
Nederland kan zich zeker meten met Brazilie en Italie.
Ik schat Argentinie en Spanje net iets beter in.
quote:
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar. Btw Anderson en Lulinha mogen ook wel geselecteerd worden voor Brazillie..quote:
Als ze een goede keeper krijgen en een 2e spits naast Rooney dan geef ik ze een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
Vergeten jullie Engeland niet een beetje?
Die gaan wereldkampioen worden...
Okquote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.
Ronaldinhoquote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Lehme het volgende:
[..]
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar. Btw Anderson en Lulinha mogen ook wel geselecteerd worden voor Brazillie..
Hij wou een ander kleurtje dan de meerderheid van het stadionquote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat was dat manneke met die ijsco aan 't doen
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Engeland?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
Vergeten jullie Engeland niet een beetje?
Die gaan wereldkampioen worden...
Waarom niet, andere CONMEBOL landen zijn daar niet zo erg op hun bek gegaan dan Argentinië. Ze moeten trouwens sowieso een tandje erbij doen want ze krijgen het nog heel moeilijk in hun WK-kwalificatie reeks. Ze halen het waarschijnlijk wel maar ze hebben nog een aantal lastige wedstrijden te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.
Toch is dat 'n übersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Daar schat ik 10 landen nog voor hoger in
Mwoaah... Het is in ieder geval niet meer zo dramatisch als onder Maclaren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toch is dat 'n übersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.
Ik hoop altijd dat Engeland de finale haalt, maar altijd falen zequote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toch is dat 'n bersterk land als je er 'n team van kunt maken. En daar lijkt Capello op dit moment in te slagen.
Een verdediging met Cole,Terry en Ferdinand is wereldtop en een middenveld met Gerrard en Lampard ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Ow, ik dacht dat je goed moest voetballen voor de selectie...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Lehme het volgende:
[..]
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar.
Prachtigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Lehme het volgende:
Venger-Love---Luis-fabiano----Robinho
Ronaldihno-------Kaka-------Lulinha-------Anderson
Emerson----------Lucio----------maicon
--------------Julio---------------------------------
Goeie opstelling of niet?
je bedoelt McClarenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoaah... Het is in ieder geval niet meer zo dramatisch als onder Maclaren.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engeland?
Twijfelde al of ik het goed had gespeldquote:
Ik mis Pele, Carrincha en Zico nog.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Lehme het volgende:
Venger-Love---Luis-fabiano----Robinho
Ronaldihno-------Kaka-------Lulinha-------Anderson
Emerson----------Lucio----------maicon
--------------Julio---------------------------------
Goeie opstelling of niet?
jij was toch een jaar geleden een ajacied?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Robinhoo het volgende:
Robinho failt again
Omdat het nog geen team is.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]Waarom, zo'n sterke selectie + de beste bondscoach die er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |