Omdat?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je overschat Nederland nu hoorBeste landen van de wereld
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onzin wat je zegt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die FIFA ranking zegt me niks. Nederland is gewoon geen wereldtop, helemaal niet met zo'n verdediging.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens de FIFA ranking horen we zelfs bij de beste 2.
Hoeveel landen schaar jij dan bij de wereldtop?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die FIFA ranking zegt me niks. Nederland is gewoon geen wereldtop, helemaal niet met zo'n verdediging.
We zijn anders nog steeds onofficieel wereldkampioen hoor... niet slecht toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom in hemel's naam?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt toch wel gelegen dit toernooi, kunnen ze Lippi nog lozen straks.
Argentinie en Brazilie echttttttt niet. Spanje kon wel eens op 1 lijn zitten.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.
Spanje zeker wel, Argentinie en Brazilie weet ik echt niet hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.
2quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel landen schaar jij dan bij de wereldtop?
Volgens mij zijn beide zelfs niet geselecteerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Adriano voorgoed lijkt me, zag 'm vorige week nog in de Braziliaanse competitie, wat een papzak. Ronaldinho denk ik ook voorgoed, maar die maakt nog enigszins kans.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Dunga heeft een hekel aan spelers die het uitgaan belangrijker vinden dan hun prestatie op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |