quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Lehme het volgende:
Nou heb ik een vraag, nou spelen adriano en ronaldihno niet mee, spelen ze nou voorgoed niet meer mee of alleen deze conferdations cup?
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat Spanje, Argentinië en Brazilië hoger in dan Nederland.
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Spanje en Brazilië misschien wel ja.. maar Argentinië?
Al jaren overschat... laatst met 6-1 van Bolivia verloren en Maradona is ook geen topcoach.
Onderling resultaat zijn wij ook beter, ooit enkel een belangrijke WK finale verloren mja, corrupte boel.
nog een keerquote:
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent Robinhoo heHeb het zelf over
Robinho
Dat was voor Chili en Venezuela anders geen probleem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op 15 km hoogte ofzo, dat telt niet.
Alleen zie ik Argentinie met Pluisje geen wereldkampioen worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef golfer het volgende:
Nederland kan zich zeker meten met Brazilie en Italie.
Ik schat Argentinie en Spanje net iets beter in.
quote:
Nou.. ronaldhino kan nog prima mee in de selctie inmiddels 29 jaar. Btw Anderson en Lulinha mogen ook wel geselecteerd worden voor Brazillie..quote:
Als ze een goede keeper krijgen en een 2e spits naast Rooney dan geef ik ze een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef pfaf het volgende:
Vergeten jullie Engeland niet een beetje?
Die gaan wereldkampioen worden...
Okquote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigelijk dat hij nog een keer een bal verneukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |