En nog zo'n ruktoernooiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Villa dus tot nu toe in iedere match gescoord.
Echt he, dat Real daar bijna 40 miljoen voor neer wilde leggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nog zo'n ruktoernooi. Hij mist zoveel kansen.
Italië-Brazilië idd, dat is al even bekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Wat zouden ze morgen uitzenden?
Ik gok dat de NOS gaat voor Italie-Brazilie, terwijl die andere wedstrijd natuur;ijk veel interessanter is.
Nog 14.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel goals moet hij nog om Raul in te halen ?
Haalt ie makkelijk. Ik zie Torres er ook nog over heen gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog 14.
Villa heeft er 31 uit 47, Raul 44 uit 102.
Als het goed is op de NOS site.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
is Egypte - VS nog ergens te zien?
Helden zijn hetquote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Italië - Brazilë op TV en internet.
Egypte - VS op internet.
NOS heeft namelijk 2 streams vanavond.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
Ik hoop gewoon op een leuk duel, heb geen favoriet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Italië - Brazilë op TV en internet.
Egypte - VS op internet.
NOS heeft namelijk 2 streams vanavond.
Bij de NOS op ned. 3quote:
Ben je miljonair ?quote:
Vs kan van wijze spreken nog gewoon door gaan hoorquote:
Ja en dat zit er dik in natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 20:42 schreef Lehme het volgende:
[..]
Vs kan van wijze spreken nog gewoon door gaan hoor
als ze met 5-0 ofzo iets van egypt winnen en dan italie met minimaal 3-0 verliest dan zijn ze gewoon door
En nog éénquote:
Je kunt het schitterende voetbal ook negatief zien natuurtlijk.quote:
Voetbal zonder commentaar is nep??quote:Op zondag 21 juni 2009 20:46 schreef ROFLOL het volgende:
Ben ik de enigste of is er via NOS Live Stream geen commentaar bij VS - Egypte. Tof!![]()
Al is het best wel nep zo.
Wat een teringherrie... ze zouden die dingen toch verbieden?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nah, als je nu alleen maar die toeters hoort is het wel nep ja.
Vooral verdedigend, terwijl ze daar nou juist als sterk bekend om staan.quote:
Neequote:
Verre van.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Buitenspel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |