abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70138872
Ze zullen ook wel moeten toch? Nou ja, er is nog een maand te gaan ongeveer, dus kan nog alle kanten op.

Iemand al een speelschema gezien? Druppelen her en der voorzichtig binnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:35:19 #252
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_70157224
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ze zullen ook wel moeten toch? Nou ja, er is nog een maand te gaan ongeveer, dus kan nog alle kanten op.

Iemand al een speelschema gezien? Druppelen her en der voorzichtig binnen.
IJsselmeervogels speelt eerst uit tegen Jodan Boys dan Bennekom thuis en Volendam thuis.
7 november en 10 april staat de derby op het programma (speelronde 9).
pi_70157887
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]7 november en 10 april staat de derby op het programma (speelronde 9).
Kijk dat is tenminste weer een normale datum ipv de laatste competitiewedstrijd.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:22:03 #254
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:26:13 #255
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70174045
Prima start tegen Odin voor DOVO. Daarna Kboys thuis. Schema's maken mij eigenlijk nooit zoveel uit, je moet toch alle wedstrijden spelen...
DOVO-GVVV op 12 december én op de laatste speeldag beleeft de derby van Veenendaal haar return: GVVV-DOVO.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_70174972
LRC opent uit bij Spakenburg, waar het in de laatste wedstrijd van seizoen 2007/2008 degradeerde. Leuke terugkomst op het hoogste amateurniveau, was een heerlijke wedstrijd toen.
pi_70188395
Was zeker een leuke wedstrijd toen, wij werden toen kampioen . We hadden toen overigens wel geluk met het arbitrale trio die toch wat dingetjes (bijvoorbeeld een overduidelijke handsbal van Thijs Houwing) over het hoofd zagen.

Leuk dat LRC weer terug is in de hoofdklasse, een sympathieke club,
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:19:44 #258
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70190148
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:07 schreef Wunderlichius het volgende:
Leuk dat LRC weer terug is in de hoofdklasse, een sympathieke club,
Vind ik ook. Het voetbal leeft in Leerdam, dat is leuk om te zien. Nu alleen nog wat aan de parkeercapaciteit doen en het is helemaal prima .
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_70195159
Rond de bekerfinale ging het parkeren prima, als je op tijd was. Wij stonden keurig bij het partycentrum, maar een vriend die later was moest bij de rotonde bij een tankstation gaan staan.

Overigens wel een mooi verhaal in de Dordtenaar, dat LRC en Kozakken Boys maar drie keer op natuurgras zullen spelen in uitduels.

http://www.ad.nl/drechtst(...)er_op_echt_gras.html
www.thuisuiteten.nl
pi_70245682
Het parkeren rond de bekerfinale was natuurlijk niet in Leerdam, maar de gemeente schijnt druk bezig te zijn met het vinden van een oplossing. Ben benieuwd of er nog iets uit komt rollen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
pi_70249736
Zeker een leuke club dat LRC. De wedstrijd LRC -Nunspeet vorig jaar heb ik alleen minder goede herinneringen aan..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_70264897
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:41 schreef Gudde het volgende:
Het parkeren rond de bekerfinale was natuurlijk niet in Leerdam, maar de gemeente schijnt druk bezig te zijn met het vinden van een oplossing. Ben benieuwd of er nog iets uit komt rollen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
Je hebt gelijk, was Schelluinen uiteraard. Bij LRC is lastiger parkeren idd, met dat lange weggetje richting sportpark.

Volgens www.hoofdklasse.org is Geert den Ouden in beeld bij Spakenburg. Verrassend.
www.thuisuiteten.nl
pi_70278503
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, was Schelluinen uiteraard. Bij LRC is lastiger parkeren idd, met dat lange weggetje richting sportpark.

Volgens www.hoofdklasse.org is Geert den Ouden in beeld bij Spakenburg. Verrassend.

Sinds ik ben gestopt bij deze site, maken ze er regelmatig een puinhoop van. Geert den Ouden is namelijk absoluut niet in beeld bij Spakenburg. Deze onzin hebben ze van het blauwe forum gehaald, maar daar is helemaal niets van waar. Er komt nog wel een spits bij, maar die zal iets kleiner zijn dan Geert den Ouden en de naam kan ik hier nog niet noemen
pi_70298821
Okee, was ook al verbaasd aangezien Geert altijd heeft geroepen naar het buitenland te willen.

Vogels wel een nieuwe aanvaller trouwens:

Verweij van Emmen naar IJsselmeervogels
www.thuisuiteten.nl
pi_70346783
Heb even wat navraag gedaan. Die Verweij heeft ook contact gehad met Spakenburg, maar kwam met absurde financiële eisen op de proppen, waardoor ze in het blauwe kamp gauw klaar met hem waren.
Als IJsselmeervogels wel aan die eisen heeft voldaan, weet ik genoeg en is er na Kevin Winter opnieuw een grootverdiener bijgekomen. In het afgelopen seizoen speelde Verweij trouwens sporadisch in de basis, omdat hij het niet goed kon vinden met Emmen-trainer Paul Krabbe. Hij heeft een bovengemiddelde snelheid, maar is zo blind als een mol en scoort hoofdzakelijk op de training en in de warming-up. Daarnaast is dit het zoveelste vriendje van Roy Wesseling dat door de rooien is binnengehaald. Ik wens ze er veel plezier mee.
pi_70348082
Dank je Angstgegner. De selectie is nu aardig compleet. Nu maar afwachten of er alsnog spelers naar het betaalde voetbal zullen gaan.
pi_70357480
Toevallig Angstgegner aangezien Kees Tol bij SVS 12.500 euro meer kreeg dan bij de vv IJsselmeervogels, en er hetzelfde geld voor Rottine en Vriend. Ik verwacht in elk geval veel van deze snelle vleugelflitser, op basis van wat ik gezien heb.
pi_70365300
Ik ga de reacties niet eens meer lezen; alles waar ook maar 1 letter aan Angstgegner persoonlijk of waarin er op iemand anders met persoonlijke benamingen in gaat, wordt gewoon verwijderd, ongeacht of er verder nog maar iets relevants instaat. Houd die persoonlijke ruzies lekker in het dorp.

Als je verder alleen maar komt registreren om iemand die je kent persoonlijk te bejegenen wordt al helemaal niet op prijs gesteld.

[ Bericht 14% gewijzigd door BliksemSchigt op 25-06-2009 17:31:03 ]
pi_70386002
verstandig

feit is dat er bij zowel rood als blauw goed betaald wordt. dat er bij ijsselmeervogels meer verdient zou worden dan bij spakenburg lijkt me niet waar. kijk maar naar de begrotingen van beide clubs!!! we kunnen dus wel allemaal modder gaan gooien naar elkaar dat verweij veel zou gaan verdienen (weet het zelf niet eens), maar die discussie kan je tot in den treurnis blijven voeren!

ben trouwens benieuwd naar die verweij. had niet verwacht dat er, naast een keeper, nog iemand bij zou komen. blijkbaar is de topklasse heilig.
pi_70401097
De keeper is inmiddels dus ook gevonden en wel Martijn van Strien van Telstar. Altijd wel een degelijke keeper geweest daar. Ben benieuwd wie er nummer één zal worden, hij of Sjoerd Rensen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:03:16 #271
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_70401445
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 01:57 schreef Angstgegner het volgende:
Heb even wat navraag gedaan. Die Verweij heeft ook contact gehad met Spakenburg, maar kwam met absurde financiële eisen op de proppen, waardoor ze in het blauwe kamp gauw klaar met hem waren.

Klopt. Alle spelers die contact hebben met IJsselmeervogels worden benaderd door Spakenburg.
Die financiele eisen ken ik niet. Er wordt gewerkt met een begroting. Ik neem aan dat met de komst van de Topklasse die een beetje opgeschroefd is, en was natuurlijk al niet mager.
Jouw "navraag" is net zo geloofwaardig als Pinoccio. Je was immers ook overtuigd van de komst Postma.
pi_70402263
Opmerkelijk dat Verweij zich trouwens ook heeft ingeschreven voor Team VVCS, ondanks zijn afspraken met de Vogels. Maar goed, hoeft nog niets te betekenen, dat gebeurt vaker.
www.thuisuiteten.nl
pi_70402766
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Brllm het volgende:
verstandig

ben trouwens benieuwd naar die verweij. had niet verwacht dat er, naast een keeper, nog iemand bij zou komen. blijkbaar is de topklasse heilig.
Ik wel al had ik eerder een verdediger erbij verwacht, daar is het nog krapjes.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:35:20 #274
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70403726
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat Verweij zich trouwens ook heeft ingeschreven voor Team VVCS, ondanks zijn afspraken met de Vogels. Maar goed, hoeft nog niets te betekenen, dat gebeurt vaker.
Die van der Kruis die naar Quick Boys gaat ook hoor...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_70430658
Zelfs "onze" Christy Bonevacia gaat het proberen via het VVCS team. Ik hoop van ganser harte dat hij ergens onderdak weet te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')