quote:22 juni: eerste training
27 juni: RKSV Driel - PSV
30 juni: RKSV Mierlo-Hout - PSV
02 juli: VV De Valk - PSV
04 juli: UDI'19/Beter Bed - PSV
07 juli: RKC Waalwijk - PSV
11 juli: trainingskamp in Denemarken met wedstrijd tegen Bröndby
18 juli: Besiktas - PSV (in Zutphen)
21 juli KRC Genk - PSV (onder voorbehoud)
25 juli: Open Dag PSV + PSV - Team Cocu (afscheidswedstrijd Cocu)
30 juli: 3e voorronde Euro League
02 augustus: eerste (thuis)wedstrijd competitie
06 augustus: return 3e voorronde Euro League
Voor in de OP. Ga misschien tegen Genk.quote:22 juni: eerste training
27 juni: RKSV Driel - PSV
30 juni: RKSV Mierlo-Hout - PSV
02 juli: VV De Valk - PSV
04 juli: UDI'19/Beter Bed - PSV
07 juli: RKC Waalwijk - PSV
11 juli: trainingskamp in Denemarken met wedstrijd tegen Bröndby
18 juli: Besiktas - PSV (in Zutphen)
21 juli KRC Genk - PSV (onder voorbehoud)
25 juli: Open Dag PSV + PSV - Team Cocu (afscheidswedstrijd Cocu)
30 juli: 3e voorronde Euro League
02 augustus: eerste (thuis)wedstrijd competitie
06 augustus: return 3e voorronde Euro League
Of liever ass. trainer. Op rechtsback kunnen Kromkamp, Ooijer en Marcellis in meer of mindere mate uit de voeten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef TomHoofd het volgende:
Kan een modje even spits veranderen in rechtsback
Vergeet Nijland niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
, we hebben nog maar 4 spitsen op het moment (Lazovic, Toivonen, Koevermans, Reis en evt. Zeefuik). We zijn overigens nog vooral op zoek naar een assistent, zou toch fijn zijn als die ruim voor de eerste training (over 2 weken al weer?) bekend is.
Gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor in de OP. Ga misschien tegen Genk.
Hmm ja, die hebben we ook nog. Vind ik niet echt een centrumspits/targetman, meer een zwerver erom heen voor in een 2 spitsen systeem met een targetman langs hem.quote:
Nijland en Koevermans zou wel een goed duo zijn denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Hmm ja, die hebben we ook nog. Vind ik niet echt een centrumspits/targetman, meer een zwerver erom heen voor in een 2 spitsen systeem met een targetman langs hem.
Voor Jong PSV wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nijland en Koevermans zou wel een goed duo zijn denk ik
Zelfs daar niet voor want dan blokkeert Koevermans de groei van jeugdspelersquote:
Waarom zo negatief over Koevermans?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zelfs daar niet voor want dan blokkeert Koevermans de groei van jeugdspelers
Ooijer op rechtsback zou ik echt niet meer aandurven. Ik denk echt dat hij daar te langzaam voor is. Kromkamp vind ik een dramatische verdediger, en Marcellis uit het centrum weghalen zou ik heel jammer vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Of liever ass. trainer. Op rechtsback kunnen Kromkamp, Ooijer en Marcellis in meer of mindere mate uit de voeten.
Ik ga me niet nog een keer met jou storten in een discussie over de spitsen van PSVquote:
Is volgens mij ook echt al 10x besprokenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga me niet nog een keer met jou storten in een discussie over de spitsen van PSV
Omdat hij voetballend heel erg tekort komt mischien? Dat ziet iedereen tochquote:
Lees maar terug.......quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is volgens mij ook echt al 10x besproken...
Maar als je vindt dat Koevermans voetballend tekort komt, dan is mijn TT toch niet zo raar. Dan moeten ze toch op zoek naar een spits?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Omdat hij voetballend heel erg tekort komt mischien? Dat ziet iedereen toch
Gast lees eens kerel, we zullen eerst spitsen moeten dumpen voordat we een nieuwe gaan halenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar als je vindt dat Koevermans voetballend tekort komt, dan is mijn TT toch niet zo raar. Dan moeten ze toch op zoek naar een spits?
Wil je dat ik de naam van de spits geef die mijns inziens weg moet gaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gast lees eens kerel, we zullen eerst spitsen moeten dumpen voordat we een nieuwe gaan halen
Neequote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wil je dat ik de naam van de spits geef die mijns inziens weg moet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |