Ken je het verhaal van die balk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef De_kromme het volgende:
Mierenneuker mag dus gewoon?
Ok, bedankt voor je reactiequote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
Ik heb er vandaag niet zoveel moeite mee.
Het was wat anders als hij je een mongool of lul had genoemd.
staat in het topic gewoonquote:Op maandag 8 juni 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Is er ergens een samenvatting van het Nederlands elftal van afgelopen zaterdag?
HEB GEWOON DE HELE WEDSTRIJD GEMIST
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Probeer hem gewoon te negeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef dndiek het volgende:
Kan De_kromme niet gewoon een verbod voor het openen van Ajax- en PSV-topics krijgen?
Waarom zou dat niet mijn zaak zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan Dndiek zich gewoon met z'n eigen zaken bezighouden?
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mijn zaak zijn?
leer mijn naam eens schrijven met kleine letters
done.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen (oid)
Eensquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef sjonbeton het volgende:
Het grote PSV topic #384:Nog op zoek naar versterkingen
de TT is gewoon zijn mening en niet die van alle PSV'ers.
Suggestie: Nog opzoek naar versterkingen in de voorhoede.
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriterenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen topics van Ajax en psv mogen openen?
Ik ben Ajacied in hart en nieren. Waarom zou ik dan Ajax-topics openen om mensen te irriteren?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je dat alleen maar doet om mensen te irriteren
check.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Rots het volgende:
[VBL SC #84] Rots not for mod
Kickje centraal.
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Omdat jullie vrijwel hetzelfde (post)gedrag vertonen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom worden Rots en ik altijd in één zin genoemd?
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Waarom azen jij en je alter-ego de_kromme zo op het openen van topics?
Hmm, zijn wel grote verschillen. Ik ben een rasechte Ajacied. Rots is een kakkerlakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel hetzelfde (post)gedrag vertonen.
Over welke edit heb je het?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.
En je weet het antwoord.
Dat is ook het enige verschil dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hmm, zijn wel grote verschillen. Ik ben een rasechte Ajacied. Rots is een kakkerlak
Welke edit?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Edit je sjimz zn edit nog even weg? Machtsmisbruik.
En je weet het antwoord.
Hou je niet van de domme vent, of was het Prosac? Je ziet in dit topic de originele TT zelfs staan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over welke edit heb je het?
Je wordt nu wel erg strontvervelend Rots.
Pleur jij gewoon lekker op met je valse beschuldigingen en pleur op uit FB.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme vent, of was het Prosac? Je ziet in dit topic de originele TT zelfs staan.
Op dit moment vind ik dat niks. Misschien denk ik daar morgen anders over, ik ben namelijk net zo consequent als het Nederlandse scheidsrechters korps.quote:
Ik had er ook Mariadonna van kunnen maken, dan kon het wel weer op zich.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #484: Mariodona is weer thuis.
Mag er een N af?
Done.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #484: Mariodona is weer thuis.
Mag er een N af?
Als je maar consequenter bent dan Sjimzquote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik dat niks. Misschien denk ik daar morgen anders over, ik ben namelijk net zo consequent als het Nederlandse scheidsrechters korps.
Gast, kap gewoon met je onzin oke?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Rots het volgende:
BS, waarom mag er niet gespeculeerd worden over de extra mod?
Moet er dan eerst een bericht van de FA's komen ofzo dat men op zoek is naar een nieuwe mod?
Er is geen aanleiding toe.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Rots het volgende:
BS, waarom mag er niet gespeculeerd worden over de extra mod?
Moet er dan eerst een bericht van de FA's komen ofzo dat men op zoek is naar een nieuwe mod?
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef _Mike_ het volgende:
Real Madrid CF #34: Volgend seizoen met een opgebloeide Kaka
[..]!
Ik zie wel een OP hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef De_kromme het volgende:
Het Johnny Heitinga topic #3
Geen OP, doe maar slotje
WTF zit je te kutten Sjimz. Ik was de laatste. Maak een prachtig nieuwe OP, en jij gooit er maar ééntje open zonder OP om eerder dan mij te zijn. Slaat weer helemaal nergens op.quote:
Nou ja, jij spammed de laatste vol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF zit je te kutten Sjimz. Ik was de laatste. Maak een prachtig nieuwe OP, en jij gooit er maar ééntje open zonder OP om eerder dan mij te zijn. Slaat weer helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |