quote:
Ik knap mijn eigen zaakjes toch op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ja, ik maakte een prachtige OP. Ik nam daar de tijd voor. Verzon ook nog een geniale TT. Sjimz maakte geen TT, ook geen OP en was daarom sneller. Toch een rattenstreek?quote:
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.
Een tijd geleden heb jij mij gezegd dat mijn topics per direct zouden worden gesloten als ik er niet direct een OP in zou zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.
Als jij spammen toch zo erg vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.
Het zou helpen als je een keer leert van je bans.
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij spammen toch zo erg vindt.
Het officiële NAC topic #18
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.
Ik snap werkelijk niet waar die recente aandrang tot topics openen vandaan komt. Bij het Ajax topic hebben we wekenlang Rots gehad die als een aasgier zat te wachten tot het topic was om een nieuw topic te openen, en nu dit weer. Kunnen we niet gewoon wat relaxter doen met zn allen?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
Die zullen voorlopig geen topics meer openen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
De_kromme, ook schelden op mod, maand weg.
Ik ga even kijken, momentjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Komt lighted wel eens in het Feijenoord-topic om niet te trollen?
Checkquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:21 schreef _Mike_ het volgende:
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9![]()
Volgens mij is er geen nieuwe geopend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef MaxPower het volgende:
Waar is het correcte FC Emmen -topic? In het linkjestopic staat een gesloten editie.
Ik weet het antwoord niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Breach het volgende:
Welke voetballer dronk altijd voor de wedstrijd?
Arne Slot?quote:
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Prosac het volgende:
check PK
@Mike: vind dat nu niet zo schokkend.
Zal wel aan de situatie toen hebben gelegen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bij
Als je betaalt kom je erachterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Van welke datum dateert mijn laatste note? Kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd note-waardige ongein heb gepleegd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Meneer troll?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
Kots hier mee op Arsenal.
Meneer troll is weer bezig met het uitlokken van reacties..
DatMeenJeNiet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Cristiano Ronaldo naar Real of toch niet??
Sublieme spam.
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mislukte veelbelovende spelers: gefaald, gehyped of ...?
"debieltje" mag niet maar uitlokken tot een reactie van mij wel?
Ik dacht dat jullie altijd naar situaties keken?
Haal zijn uitlokking dan ook weg want dat was ook nergens voor nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.
Zie ik geen reden toe om hem weg te halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal zijn uitlokking dan ook weg want dat was ook nergens voor nodig
Normaal werden dat soort dingen altijd verwijderd. Nieuwe policy ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie ik geen reden toe om hem weg te halen.
Hij zegt alleen dat het een domme opmerking was en jij gaat gelijk schelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Normaal werden dat soort dingen altijd verwijderd. Nieuwe policy ofzo?
Maar we weten weer waar we aan toe zijn
Spam in iets van 60 topics.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
TVP'er zeker? Zijn hele geschiedenis is weg.
Maak maar 1 topic wat loopt voor alle poulewedstrijden om het live in te volgen - wij veranderen per dag de TT dan wel. Afhankelijk van de populariteit en verloop van het toernooi kunnen er dan eventueel nog aparte topics komen voor de halve finales en finalequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Niet gewoon handig om de live wedstrijden van de confed. cup apart te doen ?
Heb je een goed algemeen topic lopen voor de discussies over het toernooi en daarnaast de bekende livetopics. Veel overzichtelijker. Het toernooi is wel een stuk groter dan Toulon en een jeugdEK <17.
Kun je tegenwoordig ook al geen posts meer lezen op je mobiel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:11 schreef bloodysunday het volgende:
Kan iemand OP plaatsen in Ajax topic? Zit mobiel
Gepost op pagina 1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef toma het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook al geen posts meer lezen op je mobiel?
Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Huh, waarom worden de Ajax topics gesloten?
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.
Jazeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Ajaxtopic is kwalitatief wel een stuk beter geworden nu BS mod is, dat moet ik toegeven.
Klopt, ik post er niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:11 schreef Grulez het volgende:
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.
Dat je niet zo moet zeuren als een post wordt weggehaald in het Ajax topic want ik zie jou eigenlijk alleen maar reageren op Barca of D-K en voor de rest voeg je ook weinig toe in het topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat wil je hier nu mee bereiken sjimz?
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Gast, je gooit een topic halverwege op slot vanwege de 'problemen' en gaat vervolgens mij met een grapje zitten uitdagen. Het is maar wat je modden noemt.
En ik zou eens met je mede mod praten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |