iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Ratjepoepe het volgende:
Inderdaad, fijne topictitel weer handig gedaan.
Dekt de lading uitstekend, dus kan de serieuze antwoorden wel vergeten.
Op donderdag 11 juni 2009 @ 15:06 door Mike:quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef pfaf het volgende:
Wat is er mis met de TT?
Enfin, ik zou het zo niet weten. Het was in ieder geval in een grijs verleden, of een amateur..
tony adams lustte em ook erg graag meen ikquote:
Gazzaquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
tony adams lustte em ook erg graag meen ik
Die dronk zelfs tijdens de wedstrijd.quote:
Moet je in de rust eens bij mijn voetbal team zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die dronk zelfs tijdens de wedstrijd.
Wim van der Horst in zijn periode als voetballer vaak tegengekomen in de Blauwe Druifquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef methodmich het volgende:
Piet Likeur lustte ze ook wel, als je de verhalen mag geloven!
Een bidon met GB d'r op, zodat de andere spelers er niet per ongeluk een slok uit namen en scotch binnen kregen ipv wasser.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die dronk zelfs tijdens de wedstrijd.
Wel een held Neuroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Een bidon met GB d'r op, zodat de andere spelers er niet per ongeluk een slok uit namen en scotch binnen kregen ipv wasser.
Meer een anti-held.quote:
Maar de conditie van een nijlpaardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:20 schreef Angstgegner het volgende:
Jan Sörensen, de geniale Deense spelbepaler van onder meer FC Twente, Ajax en Feyenoord, stond er in zijn Twente-tijd om bekend voor de wedstrijd nog weleens wat whisky te nuttigen. Overigens had dit geen invloed op zijn spel. Een speler met een prachtige trap in het linkerbeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |