Je bent behoorlijk offtopic in de geruchten en bevestigde transfer topics aan het gaan en dat is al voor de 2 keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moest hier komen voor uitleg
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat je stopt met het persoonlijk aanvallen van andere users die helemaal niets verkeerds doen verder. Als het een keer ge-edit wordt, betekend het niet dat je daarna nog 5 keer hetzelfde moet posten.
Wordt niet gewaardeerd, dus kap er maar mee.
PM hem als je het zo belangrijk vindt maar ga niet door nadat je al bent gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikken
Is verder niet persoonlijk, is slechts een constatering
Daar zit wel een flinke kern van waarheid in ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zeg alleen dat MM viewgeil is anders zou hij gewoon het gerucht opschrijven en daarna de link geven zodat je zelf kan bepalen of je die link wil aanklikken
Is verder niet persoonlijk, is slechts een constatering
Ja ik had nog een vraag, maar die wordt verwijderd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
Mooi, houd dan nu maar die constateringen voor je. Drie keer gewaarschuwd gewijzigd en dat was genoeg.
Next.
Je bent geen mod dus hoeft ook niet de mod uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik had nog een vraag, maar die wordt verwijderd?
Jij bent geen papegaai dus hoeft ook niet de papegaai uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef sjimz het volgende:
Je bent geen mod dus hoeft ook niet de mod uit te hangen.
Next.
Ik kom naar die topic om transfers te lezen of geruchten, niet om mee te doen aan de Fetisj van MM.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
PM hem als je het zo belangrijk vindt maar ga niet door nadat je al bent gewaarschuwd.
En je hoeft niet op de link te klikken als je niet wil.
Je kan niet beoordelen of je het wel of niet interessant vindt want de club en of de speler worden niet genoemdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
Als het je niet interesseert, dan klik je gewoon niet en lees je erover heen.
FOK!sport hoort net zoals het forum bij FOK!, dus linkjes (die al jarenlang worden geplaatst) zijn geen probleem en sowieso geen spam.
Ieder heeft zo zijn fetisj.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan niet beoordelen of je het wel of niet interessant vindt want de club en of de speler worden niet genoemd
Dan moet je klikken en help je mee aan de fetisj van MM
Jawel. Alles is herschreven, originele bron staat er vaak boven.quote:
Niet de meest sterke vergelijkingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Sowieso moet jij niet zeuren, want gisteren plaatste je in het Agüero-topic ook twee posts met enkel een link naar een vage Spaanse site.
Tuurlijk wel. Enkel een link zonder enige omschrijving naar waar het naartoe linkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet de meest sterke vergelijking
Die was ontopicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Dan klik je en kun je het wel beoordelen. Like whatever.
Sowieso moet jij niet zeuren, want gisteren plaatste je in het Agüero-topic ook twee posts met enkel een link naar een vage Spaanse site.
Linkdump.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet te leuk worden hè ?
Legendarisch filmpje.
Alsjeblieft geen slotje. Deze verdient een eigen topic.
Je hebt je antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met zo'n feedback kan je wat
Dan delete je ze maar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord gekregen.
Dat is toch het belangrijkste van FB.
Verder zie ik er niet echt meer een discussie in dus hierbij gaan we het laten (ik althans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |