quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Ergens onderaan de OP van het vorige topic staat een linkje met de tekst van de OP....Die tekst moet je kopieren en in je OP mikken. Moet lukken!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:41 schreef Marvelous het volgende:
ik ben nog niet zo handig met fok! wie start een nieuwe?
Man, ik moet nog een week bijkomen van afgelopen vrijdagavondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:48 schreef Marvelous het volgende:
Hey, maar broer... wanneer zie ik je weer is!?
@atreidez; i know! thnx man
Sjongjonge, en toen ging je nog wel zo vroeg naar huis!! niet dat de stad zo gezellig was...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Man, ik moet nog een week bijkomen van afgelopen vrijdagavond
Het schijnt dat Den Haag op de duinen is gebouwdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:58 schreef knnth het volgende:
Hoi mensen uit die mooie stad achter de duinen!
Hahaha, idd. DH is begonnen rond een duinmeer dat tegenwoordig vijver genoemd wordt ... Ik weet dat wel hoor, ik woon notabene op het zandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het schijnt dat Den Haag op de duinen is gebouwdAlleen echte hagenezen weten dat.. in tegenstelling tot in Utrecht wonende liedjesschrijvers
schaam jij je zo erg voor jezelf? ???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Gevonden![]()
Strandmeet? * Lovechild Doet niet mee
Met geen enkele meet overigens.
Echt wel!!! Ik ben alleen leuk onlinequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
schaam jij je zo erg voor jezelf? ???
ik zou je bijna geloven!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt wel!!! Ik ben alleen leuk online
je komt er te veel voor uit!quote:
Wat een narigheid! Sterkte! Hoop voor je dat je je snel beter zult voelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef zeemonster het volgende:
Dank jullie wel , ik hoop er hierna toch echt vanaf te zijn . Ik heb overigens het medicijn Broxil gekregen , god wat maakt je dat misselijk zeg!
en je geeft te snel toequote:
hop je bed in !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel me nu al, en het wordt rotweer ook dus ziek in mijn schommelbank in de tuin liggen kan ook niet [/huilmodus] .
Ik vind het zo flauw om eindeloos door te zeuren over hoe niet-leuk ik irl benquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook beter worden , zit van ellende Traumateam te kijken het kan altijd nog erger !
Ik zat overigens van het weekend in de wachtkamer van de huisartsenpost bij het Leyenburg (je moet toch echt naar de dokter als je al vier dagen niet kan slikken blijkt) . Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Vervolgens was ze aan de beurt en kwam ze daarna vrolijk de dokters kamer uitlopen , dus ik zei meteen: Doe mij ook wat die vrouw kreeg.
Was een leuke arts trouwens. Het was zijn eerste dag dus het gesprek ging al snel meer over eerste werkdagen dan over keel- en oorontstekingen .
Eind van het verhaal : Nog ziek
Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
. Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.
Nog niet aan het opknappen?
volgens mij gooi je dan weer heel je medicijn naar buiten!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef zeemonster het volgende:
Oeh Charisma heel veel plezier!! en MTM , geen foto![]()
[..]
Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgeven. Maar ik ben net weer wakker na lekker geslapen te hebben dus ik heb goede hoop
Geeft hij me dadelijk de pil van Drion , nee mijn huisarts heeft me de afgelopen weken pas voor het eerst gezien geloof ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef Marvelous het volgende:
je moet je huisarts zo hard stalken dat hij je echt zat word, dan krijg je nog slechtere medicijnenhahaha
Ik kom ook zo min mogelijk bij mn huisarts. Misschien omdat hij zn papieren ooit in Irak heeft gehaald ofzo, ik weet het niet...Ben 1 keer met een (achteraf) serieus iets bij hem geweest, en toen poeierde (ira)kees me af met pijnstillers en slaappillen...En hij zat bijna in de goede richting:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geeft hij me dadelijk de pil van Drion , nee mijn huisarts heeft me de afgelopen weken pas voor het eerst gezien geloof ik. Ik ben nooit zo van de doktersbezoekjes en snel bellen enzo , nu ook eigenlijk niet .. maar ja wat moet, dat moet.
Ik wil gewoon rondspringen en dansen zonder dat ik het gevoel heb dat mijn oren eraf vallen en mijn hersenen uit mijn schedel springen.Oeh zeuren terwijl je ziek bent
Dat zou het kunnen zijn maar je mag ze alleen 1 uur voor het eten of twee uur na het eten innemen en bij de apotheker zeiden ze er dat ook bij . Ik wordt echter al binnen vijf minuten goed misselijk als ik ze heb ingenomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Zeemonster, kan het niet zijn dat je de medicijnen op een (te) lege maag neemt? Misschien dat dat de misselijkheid veroorzaakt.
Staat er altijd en NOOIT op een nuchter maag. Afijn, als ik wakker wordt met migraine moet ik echt mijn medicijnen, gegeten of niet (meestal niet).quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn maar je mag ze alleen 1 uur voor het eten of twee uur na het eten innemen en bij de apotheker zeiden ze er dat ook bij . Ik wordt echter al binnen vijf minuten goed misselijk als ik ze heb ingenomen.
hey ratmen! Gaat prima met me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:12 schreef RATMEN het volgende:
Hey ook_gek! Alles goed?
Mooiquote:
Migraine; ook al zo'n fijne kwaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Afijn, als ik wakker wordt met migraine moet ik echt mijn medicijnen, gegeten of niet (meestal niet).
Veel plezier pikquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Marvelous het volgende:
uitvoering van wat??
ik ben me koffer aan het inpakken, ga naar belgie toe.. vanavond gokken in Oostende, en morgen shoppen Antwerpen!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Migraine; ook al zo'n fijne kwaal.![]()
Ik zei van het weekend nog dat ik van geluk mag spreken met de aanvallen die ik heb. Ik heb dan wel de klassieke vorm (= "aura's" zien), maar ik ben er over het algemeen met een stoot paracetamol en een paar uur slapen weer vanaf. Dat is zelfs beter dan vroeger, toen kon ik ook geen licht en geluid verdragen en was ik kotsmisselijk aan het einde, maar ik heb nooit medicijnen hoeven slikken of dat ik dagenlang uitgeschakeld was. Dat is in de wereld van migraine volgens mij gewoon mazzel hebben.
Das altijd zo fijn. Als ik hoofdpijn heb wil ik het liefste op mn zij liggen - maar dat vind mn buikje dan weer niet echt fijn. Tis echt een soort van martelmethode.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mocht ik niet in slaap komen, dan kom ik in de circel 'kotsen - koppijn' terecht waarbij de een het ander aanwekt.
Ik zou wel willen, maar ik kan bijna nooit gaan kijken...zonde van mn geld danquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Paul.Kersey het volgende:
Iemand nog seizoenskaart(en) aangeschaft voor 2009-2010 voor onze trots de Koninklijke FC DH?
Istana, Los Argentinos, De Paraplu, Babbelen... Om maar es wat te noemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Betaalbaar, gezellig restaurant in Den Haag (centrum); Popekuttenpukkel, de Catacomben en La Lanterna. Verder kom ik ff niet eigenlijk
Wat is niet te duur? En welke keuken wil je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef brilkikker het volgende:
wat druk hier , weet iemand trouwens waar ik in Den Haag moet zijn voor een gezellig , niet al tre duur restaurant?
Klinkt bekend die hel!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Welkom to my world.
lag ik echt 3 dagen dood en meestal de middelste dag wilde ik het liefst mn hoofd door een muur heen rammen of onder een auto leggen als de pijn maar gewoon ophield.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb inmiddels mijn misselijkheid ook onder controle , het blijft smerige zooi al die antibiotica , maar als drankje gaat het net ietsje beter.
Verder ga ik eind deze maand een weekend naar Frankrijk met een groep van 16 man en circa vier kinderen . Vrienden van ons hebben er een huis met eigen land eromheen , zo tof
Als je koffer groot genoeg isquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Trots op MTM![]()
![]()
en A_A pas je in mijn koffer
?
Alleen deze reeks.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef zeemonster het volgende:
Is dat alleen voor de DH reeks of voor alle subfora, misschien moet ik maar gaan minderen
Geweldigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef The_Terminator het volgende:
Posts in deze reeks voor de maand mei
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 109 zeemonster
02. 063 RATMEN
03. 059 Jill-RMC
04. 044 Ronnie_bravo
05. 043 Robin__
06. 042 admiraal_anaal
07. 041 Atreidez
08. 035 melanie_the_miss
09. 031 nectarientje
10. 027 Elegy
11. 023 AirwiN
11. 023 Qrious
13. 022 knnth
13. 022 Koploperkopper
15. 018 Lovechild
16. 016 CaLeX
16. 016 ook_gek
18. 015 Marvelous
19. 013 Flappekz
20. 010 Charisma
20. 010 XL
22. 009 soapie
22. 009 becky27
24. 007 GotC
24. 007 evaxsis
26. 005 remlof
26. 005 Unhuman
28. 004 Peter
29. 002 NEC-Nijmegen
30. 001 Lov1
30. 001 Paul.Kersey
30. 001 brilkikker
30. 001 MissMSX
Of het helemaal correct is weet ik niet, maar het komt aardig in de buurt volgensmij.
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef zeemonster het volgende:
Erg, echt erg.. mensen bij deze ga ik afkicken
Hebben jullie een nieuwe gekocht??quote:
Is niet nodig hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef zeemonster het volgende:
Erg, echt erg.. mensen bij deze ga ik afkicken
http://www.nufoto.nl/foto(...)ond-in-den-haag.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow volgens mij was er een fietser niet echt happy op de Bezuidenhoutseweg. Weet niet wat er gebeurd was maar lag een fiets midden op straat, een geparkeerde auto flink gedeukt en de achter zijruit kapot en nog twee auto met lichte schade erbij. Geloof dat er ook een trauma heli bij is geweest.
Als ik zo kijk ziet zijn rechterbeen er niet zo lekker uit, zn schoen staat er een btje raar onder....kan ook de foto zijn. Alhoewel zn broekspijpen zijn kapot geknipt...zal niet voor niets zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef zeemonster het volgende:
Dat ziet er niet best uit! Liggen zijn benen nu zo raar of lijkt dat maar zo?
Als je Indisch eten lekker vind probeer dan maar eens Ming Kee,Gedempte Gracht 405 (Markthof) Den Haag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef brilkikker het volgende:
wat druk hier , weet iemand trouwens waar ik in Den Haag moet zijn voor een gezellig , niet al tre duur restaurant?
Het spijt me, maar je kan de PvdA niet vergelijken met een inhoudsloze partij als de PVV. De PVV heeft de afgelopen maanden hard moeten werken in de kamer, ze hadden namelijk over ongeveer niets een mening, want de partij heeft maar 1 standpunt: de islam is slecht en alle moslims moeten eruit. En nu? Europa is slecht en de PVV gaat met 4 van de meer dan 700 zetels Europa opheffenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:18 schreef Atreidez het volgende:
Er zijn anders genoeg mensen die dat zouden zeggen als de pvda de grootste was. Democratie enzo he, meeste stemmen geldt
Dat heeft weinig met verloedering te maken. De PVV speelt goed in op een sentiment dat leeft bij bepaalde bevolkingsgroepen in dit land. Je kan beter de rest van de politieke partijen verwijten dat zij niet in staat zijn om in duidelijke taal duidelijk te maken waar zij voor staan. Het is een hoop gebrabbel, met veel mitsen en maren, ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen daarom kiezen voor de heldere, maar helaas ongefundeerde, oneliners van Geert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef RATMEN het volgende:
Nederland verloedert ... de PVV de tweede partij. Dit land is helemaal wauws geworden.
ik zag de heli idd boven mijn tuin vliegen en dacht nog - oooh jeee, daar zal wel iets erntigs gebeurd zijn ..:(quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)ond-in-den-haag.html
ooh daar sta je alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
nog niet maar de mijne staat wel in de verkoop!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef knnth het volgende:
Fietste langs de Leyweg gister, zie ik Stadskantoor Leyweg in aanbouw. Ik vind 'm best mooi!
Zeker mooi, maar hij past voor geen meter bij z'n omgeving...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef knnth het volgende:
Fietste langs de Leyweg gister, zie ik Stadskantoor Leyweg in aanbouw. Ik vind 'm best mooi!
nog niet op funda, moet vandaag de foto's krijgen van de makelaar. Dan akkoord geven en waarschijnlijk dinsdag of woensdag op funda.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh daar sta je al, er staat wel veel te koop in onze straat, staat de jouwe ook op funda?
Ik meestal naar die op de hoek bij de wagenstraat. Weet alleen nooit hoe die heet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ming kee is heilig!!
Ik eet er best vaak![]()
Heb periodes dat ik 1x per week ga
Ja ik ook ..en ook erg makkelijk als je in het centrum je huisje hebt staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ming kee is heilig!!
Ik eet er best vaak![]()
Heb periodes dat ik 1x per week ga
* CaLeX zet een vinkje achter de taak: iemand helpen vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[GEZ] scooter voor woon- /werkverkeer
Calex deed mij op gedachte brengen
Stond afgelopen week een passende column over in de Telegraaf...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben het met Airwin eens wat Geert Wilders betreft met zijn oneliners.
Het zou echter wel fijn zijn als ze wat harder optreden tegen (jeugd)criminaliteit en meer aandacht besteden aan gezinnen die hulp nodig hebben zodat er misschien wat minder "familiedrama's" gebeuren.
Je kan niet alles voorkomen maar volgens mij ziet men in de meeste situaties toch wel van te voren dat het een keer uit de hand loopt .
Denk ik dan hoor..maar dit heeft vast niets met het stemmen te maken![]()
Bronquote:'Missers politie dubbel bestraffen'
DEN HAAG - Niet zozeer het geweld tegen dienstverleners, als wel alle missers waarmee onze politie haar eigen imago verder onderuithaalt moeten dubbel zo zwaar worden bestraft. Die oproep doet onze Haagse columnist Jos van Noord aan minister Guusje ter Horst.
Respect krijg je niet zomaar. Respect verdien je, of niet.
Onze politie worstelt met een imagoprobleem. Weinig of geen respect. Nauwelijks ruggensteun van justitie, veel antipathie van weggebruikers, bij nogal wat jongelui wekt de politie agressie op.
Geweld tegen dienstverleners zoals politieagenten dubbel straffen, roept Guusje.
Dubbeldom.
Alle geweld, van of tegen wie dan ook, is even fout.
Misschien moet onze politie wat meer laten merken dat ze van ons is. Helemaal door ons betaald. Van ons en vóór ons, dus. Dat wil zeggen: niet tégen ons.
Daar ligt de oorzaak van het probleem.
Dat er onverhoeds een heel leger agenten kan worden vrijgemaakt om bij christelijk gymnasium Sorghvliet uitgelaten scholieren massaal te bekeuren, zodra zij van een jubileumfeestje naar huis willen fietsen zonder brandend achterlichtje, dáár ligt de kiem.
In die wat gluiperige, ergerniswekkende bonnenmachine.
In de domme denkfouten van die hooghartige korpsleiding: geen woord tegen de agenten die hun dienstauto’s van ons belastinggeld geregeld op de stoep parkeren bij de Chinees als er voor het hele bureau loempia’s gehaald moeten worden.
De oorzaak ligt in Pijnacker, in het massale politietoezicht voor elke ministersfuif, ambassadeparty of risicofeestje van ADO, terwijl er ’helaas’ geen agent beschikbaar is voor Vlaggetjesdag, of als Sinterklaas zijn intocht houdt.
Als ik in Den Haag iets van de politie merk, dan is het vooral wanneer het bekeuringssysteem weer overuren draait. Verkeersfuiken, vaak midden in de nacht. Terwijl de plantenbakken uit onze tuinen worden gepikt, de koperen regenpijpen door nachtdieven losgeschroefd en Oost-Europees geboefte onze woningen leeghaalt, ligt onze politie in de Scheveningse Bosjes te loeren of er niet toevallig iemand vijf kilometer te hard rijdt.
Onze wijkagent. Iéts te dikwijls ziek, zwanger, zwak, onderweg of misselijk, maar toch ook een deeltijdkenner van de wijk en z’n lastige klantjes. Overgeplaatst. Waarom? Heeft onze wijk de politie daar om gevraagd?
Alle missers, waarmee onze politie haar eigen imago verder onderuithaalt, zouden dubbel gestraft moeten worden, Guusje!
En geweld natuurlijk hard afstraffen. Niet alleen geweld tegen conducteurs, maar ook de agressie tegen reizigers, waarbij die conducteurs het te vaak laten afweten. Niet alleen de misdragingen tegen ambulancebroeders, maar tegen alle hulpbehoevenden en oudjes die niet meer over straat durven. Niet alleen tegen onderwijzers, maar ook tegen scholieren die worden gepest, of bij school opgewacht door pooierboys, zonder dat de schoolleiding ingrijpt. Samen tegen alle geweld. Niet alleen het geweld tegen politieagenten aanpakken, maar vooreerst alle verbale en fysieke agressie tegen burgers.
Juriaan Kokstraat/Keizerstraat zeker dan? Heet Games & LOL..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Stond laatst trouwens te wachten voor het stoplicht Geversdeynootweg/Keizerstraat richting Scheveningseweg, zag ineens dat er een videogamezaak zit links van de weg net voor de tramhalte. Kon alleen nergens een naam of wat dan ook ontdekken. Weet iemand meer?
Dank.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Juriaan Kokstraat/Keizerstraat zeker dan? Heet Games & LOL..
[ afbeelding ]
Het zit er nog wel, naam onbekend.. Maarja, ik ben een gamer, en ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Was dat niet iets van The Gaming Syndicate? Volgens mij heet het nu anders...is pas geleden heropend. Iets met Family...Gaming family ofzo?
Geloof dat er iemand graag even een verfrissende duik wilde nemen in de sloot naast de weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Marvelous het volgende:
wat was er gebeurd dan??
Bierkade (niet de halte tegenover Smokey)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef zeemonster het volgende:
Ligt eraan waar in het centrum denk ik , boven het Plein zou ik niet willen wonen. Mijn slaap is heilig.
heeeeeeel fout!quote:Op zondag 7 juni 2009 06:57 schreef ook_gek het volgende:
wat is de plaza toch fout![]()
Maar wel gezellig
maar ja wat moet je anders.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
heeeeeeel fout!
ik belande per ongeluk op gekkehouse (kijkduin), wat en jong publiek zeg! en dan ben ik niet eens zo oud...
Ik ben het deels met je eens. Echter als je de moeite neemt om je te verdiepen in de standpunten van de verschillende partijen, dan moet je niet stemmen. Er zijn diverse erg goede internet sites waar duidelijk verwoord staat waar elke partij voor staat en hoe zijn tegen over Europa staan. En daar iedereen tegenwoordig internet heeft, is het echt niet zo ingewikkeld om je mening te bepalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met verloedering te maken. De PVV speelt goed in op een sentiment dat leeft bij bepaalde bevolkingsgroepen in dit land. Je kan beter de rest van de politieke partijen verwijten dat zij niet in staat zijn om in duidelijke taal duidelijk te maken waar zij voor staan. Het is een hoop gebrabbel, met veel mitsen en maren, ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen daarom kiezen voor de heldere, maar helaas ongefundeerde, oneliners van Geert.
bedankt voor de tip maar ik was er laatst nog geweest met twee klasgenoten. We hadden zelfs een briefje met mijn adres gegevens daar in het postvak gedaan in de hoop dat de bewoner mij zou opbellen voor een ''guided tour''. Nou dat kan ik dan op bijn buik schrijven, want die laat niks meer van zich horenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Das echt zo'n huis wat ook gewoon evil uitstraalt op één of andere manier. Vond m vroeger al mega creepy en dat was nog voor ik wist wat er gebeurd was.
hier wat meer info over de windekind.quote:
ik heb niks met spoken, maar daar wonen.. wetende van alle martel partijen en vuur peleton e.d..... dat nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier wat meer info over de windekind.
Spookhuizen en spookplaatsen?
heb het daar al eerder over gehad hier op het forum.
http://www.directwonen.nl(...)aspx?houseId=1329186
Kennelijk heeft de eigenaar het niet in de orginele staat terug gebracht helaas.
Wat een eeuwig zonde zeg![]()
Ik krijg helemaal de kriebels van de foto's waarop je de delen ziet die nog in oude staat (gelaten) zijn. Brrr...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik heb niks met spoken, maar daar wonen.. wetende van alle martel partijen en vuur peleton e.d..... dat nooit
het staat dan ook in scheveningenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal de kriebels van de foto's waarop je de delen ziet die nog in oude staat (gelaten) zijn. Brrr...
Verder weet ik helemaal niks van dit huis, nep-Hagenees die ik ben
Kijk, dat bedoel ik!quote:
Tuurlijk en daar mag je ook gerust om lachen. Maar dan ga je zeggen dat je me eigenlijk uitlachte...quote:
Dacht ik al, .... tenminste, dat hoopte ik. Ik denk dat het niet lang kan duren voordat iemand hem wel snapt.quote:
Hee, hee, hee; nu moet je het niet erger maken dan het was he!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:56 schreef sp3c het volgende:
maar lovechild dacht dat dit topic het enige in het hele forum was
op scheveningen!quote:
Hoezo op?quote:
waar komt dat vandaan dan.. dialect/spraakgebrek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef ook_gek het volgende:
je woond IN den haag en OP scheveningen.
Zo kan je een echte scheveninger vinden. Alleen echte scheveningers zeggen dat.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat je het geheim hebt gekraakt.. ook_gek is eigenlijk een urker.
zonder oorbel zijn ze soms lastig te spottenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Dat is het!!! Stiekem altijd al geweten
.
Tof! Gefeliciteerd!quote:
Omdat jullie buitendorpers het anders niet snappenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jill-RMC zei overigens ook gewoon "hier in Schevingen" hoor
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Marvelous het volgende:
ach, Scheveningen heeft helemaal geen rechten en hoort gewoon bij Den Haag! ik als import hagenaar kan mij daar ook zeker niet druk om maken... stelleteje schollekoppen
flikker op men dan gaan die straks ook nog denken hagenezen te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
Precies, nu Ldam, Voorburg, Wassenaar en Rijswijk nog binnenharken![]()
Amen broertjequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef Marvelous het volgende:
westland mag zeker niet bij den haag! want daar ben ik groot gebracht... WL is en blijft mooi met een heel eigen karakter
in Voorburg denken ze dat toch alquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Yorrit het volgende:
[..]
flikker op men dan gaan die straks ook nog denken hagenezen te zijn
in L`dam en R`wijk ook..quote:
Kom er zelf vandaan en mijn mening over tuinders/westlanders is geloof ik wel bekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef Marvelous het volgende:
westland mag zeker niet bij den haag! want daar ben ik groot gebracht... WL is en blijft mooi met een heel eigen karakter
Ze hebben zeker een eigen karakter daar ja.. Of het er een is om trots op te zijn betwijfel ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kom er zelf vandaan en mijn mening over tuinders/westlanders is geloof ik wel bekend.
Het enige positieve is dat ze ook van koffie houden, net als mij
Dat is precies hoe Westlanders over alles wat Den Haag is denkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een eigen karakter daar ja.. Of het er een is om trots op te zijn betwijfel ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef Marvelous het volgende:
spaanse hof in het centrum van den haagquote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef chrisser1990 het volgende:
hey iedereen, is er iemand die weet waar je spookhuizen of verlaten panden in den haag kan vinden? ik wil graag iemand t'' stuipen op het lijf jagen
ik vind het er niet eng uit zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
spaanse hof in het centrum van den haagschijnt het ook te spoken
Ze leeft nog maar is volgens mij nog wel wat flauwtjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Doet zeemonster het nog of is die bezweken aan de griep?
Ik begrijp het prima. Zeg zelf ook "op Scheveningen". Gewoon helemaal uit mezelf. Als import-Haagse. Goed van mij he?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Omdat jullie buitendorpers het anders niet snappenMaar idd tis op scheveningen. Al gebruik ik 'op' voornamelijk bij Scheveningse onderonsjes hûr
Dat ik dat nou hier moet lezen...quote:Vanaf zaterdag kleurt Den Haag voor een week roze. In de Roze Week staat de hofstad stil bij de vrijheid en emancipatie van homoseksuele mannen, lesbische vrouwen, biseksuelen en transgenders (een verzamelnaam voor travestieten, transseksuelen en transgenderisten).
Zeven dagen lang zijn er congressen, symposia en debatten. Ook staan er diverse theatervoorstellingen, films en exposities op het programma. Zo kunnen bezoekers met korting de film Mamma Mia bekijken in de bioscoop aan het Buitenhof. Ook vertoont het Filmhuis een groot aanbod van gay en lesbische films.
In de Pulchri Studio is een expositie met gay-art onder de noemer Queerulanten. Op Roze Sportavond, 17 juni, geeft olympisch medaillewinnaar Johan Kenkhuis een open training van de Haagse homozwemvereniging Plons.
Gelukkig maar. Je was opvallend minder aanwezig. Begon mij al bijna zorgen te maken. Dat AH spotten schiet inderdaad niet op. Binnenkort maar es een date bij de koffieautomaat plannen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef zeemonster het volgende:
Edit: Oh en Airwin , ik leef nogMaar je vriendin en jij hebben mij nog steeds niet gespot bij de appie
Voor morgenochtend kun je je de moeite besparen. Dan zijn wij beiden niet in de AH te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik drink geen koffie ,alleen thee! of bij het groentevak. ik zal morgenochtend met een bordje rondlopen zeemonster:P . Jullie komen bij dezelfde videotheek en supermarkt als ik en toch hebben we nooit elkaar gezien .
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor morgenochtend kun je je de moeite besparen. Dan zijn wij beiden niet in de AH te vinden.
LMAO....geloof niet dat een bril zo hard nodig is bij mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
Was het geen egel ... en dit een toevallig passerend rupsje?
'Echte' scheelt maar twee letters van 'slechte' he. Die staan er namelijk ook veel op IMDB, slechte acteurs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:30 schreef RATMEN het volgende:
! Ik sta op IMDB
! Voel me zowat een echte acteur
.
Wat een vrouw!quote:
Coooool. Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:30 schreef RATMEN het volgende:! Ik sta op IMDB
.
http://www.imdb.com/title/tt1318009/ alleen wie Ratmen is weet ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Coooool. Mag ik je aanraken?
En niet eens een linkje...
Ah gevonden, thanks! Moet ik de betreffende Pauwen en Reigers aflevering nog maar eens bekijken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1318009/ alleen wie Ratmen is weet ik niet
totdat je er binnenkomt en ziet dat er een kamer is welke al 100-en jaren geheel dichtgemetseld is schijnbaar met een reden.... daarnaast hebben ze ook 3 ondergrondse cellen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:30 schreef RATMEN het volgende:! Ik sta op IMDB
.
T is vast z'n artiestennaam zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pff niet eens met volledige naam
Ga je schamen man
spelen ze ook om 18:00?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zie hem niet staan....
Is hij nu opeens weg?
Vanavond op 18:00 de reighas op de grote markt
tering doe ff chill.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom zouden ze anders komen?
Dan ga ik ervanuit dat het anders bedoeld is , als er 1 positivo in dit topic is dan is het mtm welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Yorrit het volgende:
duim naar beneden PI doe je niet per ongeluk..
maar zo te zien beginnen de regahs inderdaad het programma
Ey! Ik mezelf er niet opgezet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pff niet eens met volledige naam
Ga je schamen man
Dat is het nog steeds! Ik ga zo lekker BBQen dan nog even naar Jazz in de gracht (oid) en dan lekker de Markt op ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef zeemonster het volgende:
Wat was het toch een heerlijke dag vandaag..
Inderdaad , ik ben samen met uk dus misschien dat ik straks wel ergens een hapje met haar ga eten .quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds! Ik ga zo lekker BBQen dan nog even naar Jazz in de gracht (oid) en dan lekker de Markt op ...
Ow en nog een nieuwtje: IK BEN FLIEFT en zij op mij en we hebben verkering.
Goed zo, leuk!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds! Ik ga zo lekker BBQen dan nog even naar Jazz in de gracht (oid) en dan lekker de Markt op ...
Oooh ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
dan neem je er toch een toy boy bij voor de spanning.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooh ik ben jaloers!
Ik heb het absoluut leuk met mijn geliefde maar dat prille verliefde dat is er natuurlijk nooit meer en dat vind ik echt weleens jammer.
Goed ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan neem je er toch een toy boy bij voor de spanning.
Ik ga naar Portugalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Oh waar ga je heen Jill?Lekker hoor, nu al vakansie..
Ik ga niet de menigte in trouwens.. Las al op geenstijl dat er 200000 mensen in aantocht waren
Hoe krijgt dat beestje het voor elkaar!quote:16:24:11 13-06-09 Melding : Prio 2 ASSISTENTIE Dierenambu hamster vast in regenpijp.DE Pijperring 89 Hulp/Dienstverlening 0631
Vertel eens in welke winkels je bent geweest? Vertel ik of we elkaar gezien (kunnen) hebben. Ik werk nl in Leidschenhage.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef zeemonster het volgende:
nou ik pas voor vlaggetjesdag, ben nu onderweg naar leidschenhage met een slecht en verlaat ochtendhumeur dus dat wordt nog wat..
Hmm nee, werk in geen van deze winkels.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef zeemonster het volgende:
ik ben even denken , in de h&m geweest voor kinderen en in de macdonalds en de jack en jones, esprit en de bart smit . En nog wat winkeltjes maar dat herinner ik mij even niet meer
Nee natuurlijk niet lieverd, daarom was het stil van zaterdag 17:33 tot zondag 23:26 uur.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wtf, jullie hebben wel kunnen fokken dit weekend??
gewoon zagen en die mensen een koppelstuk + pvc lijm laten kopenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:26 schreef Atreidez het volgende:
Ben blij dat ik niet rij vandaag.. wat een kutklus
Goed dat je het zegt. Hier sinds gisteren ook een hamster in huis en ik zocht nog goeie behuizing. Dit moet dus niet volgens jou...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef Robin__ het volgende:
[..]
is toch ook geen plek om je hamster op te bergen
Dat vraagt om uitleg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |