abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69736993
Ben dus op zoek naar een scooter/brommer voor woon- / werkverkeer die ik eind van de maand nodig zal hebben.

Dus wie heeft er in omgeving Den Haag een scooter te koop?
Ik wil tot max 800 euro gaan gezien ik dat van mijn werkgever vergoedt krijg

Laat maar horen, liefst met foto's

Groetjes

A_A
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:27:50 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69737042
Ik heb er 1 te koop, alleen moet je wel ducktape hebben.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_69737228
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb er 1 te koop, alleen moet je wel ducktape hebben.
Fijn dat je zo duidelijk bent welk merk, type enzo maar jou kennende zal het wel een baggerreactie zijn enkel om te kloten.

Next
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:34:19 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69737266
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Fijn dat je zo duidelijk bent welk merk, type enzo maar jou kennende zal het wel een baggerreactie zijn enkel om te kloten.

Next
Yamaha Neos, maar ik had er een ongeluk mee gehad, wil je niet op rijden
En ja, ik heb er ducktape omheen, maar hij rijd.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_69737330
beter spendeer je zelf nog wat extra, kun je mooi een nieuwe kopen waar geen tokkie op heeft gereden. Als je 'm dan niet meer nodig hebt verkoop je m zelf voor 800 aan een tokkie en voila
pi_69740442
Bij die winkel naast de (oude) zijingang van de V&D in de stad staan ook scooters te koop.

Weet niet of het kwalitatief wat is, maar ze kosten geloof ik 650 euro
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_69740732
Volgens mij heb je voor 200 meer al een nieuw brommertje. op de Loevesteinlaan zit een grote zaak en op het Loosduinsehoofdplein vlakbij de Gameshop zit ook een grote scooter/brommerzaak.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:30:39 #8
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69751703
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef CaLeX het volgende:
Bij die winkel naast de (oude) zijingang van de V&D in de stad staan ook scooters te koop.

Weet niet of het kwalitatief wat is, maar ze kosten geloof ik 650 euro
Ik ben er zojuist nog langs gelopen. Ze hebben zelfs een website. Nou ja... Iets dat er voor door moet gaan...

http://www.sammysoutlet.nl/
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_69753031
heb een holleeder snorscoot hier voor je staan!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_69753873
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:03 schreef Marvelous het volgende:
heb een holleeder snorscoot hier voor je staan!
Heb je foto? En vraagprijs?
pi_69756675
foto komt er aan, het is de bekende scooter.. zwart met bruin zadel en windscherm, vraagprijs zit binnen jou budget, weet nog niet precies wat die dingen nu doen!

staat geloof 2500 km op, en hij rijd ongeveer 50/55 km/h (begrenzers zijn er af, maar die kan ik zo terug zetten voor je )

heb hem zelf nieuw gekocht, met bon
pi_69757359
Ik zoek zelf ook een snorscooter en ik wil je alleen aangeven om op te passen met die chinese/koreaanse goedkope scooters.
Is echt bagger, kijk voor je een scooter koopt eerst ff ( met google / op forums) of het een goede scooter is.

Ik ga zelf enkel voor Peugeot ( niet de v-click) , betrouwbaar.
Je wilt toch niet na werktijd nog gaan lopen met je scooter?
pi_69758617
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:16 schreef twenteric het volgende:
Ik zoek zelf ook een snorscooter en ik wil je alleen aangeven om op te passen met die chinese/koreaanse goedkope scooters.
Is echt bagger, kijk voor je een scooter koopt eerst ff ( met google / op forums) of het een goede scooter is.

Ik ga zelf enkel voor Peugeot ( niet de v-click) , betrouwbaar.
Je wilt toch niet na werktijd nog gaan lopen met je scooter?
je hebt zeker gelijk over kwaliteit, een peugot (mits onversleuteld) rijd veel lekkerder, ligt stabieler, is gewoon beter.. prijs/kwaliteit is het verhaal! als ik het over kon die had ik een zippie gekocht, die is ook zeker niet te duur..
maar 1 ding is wel goed aan mijn scooter.. het motortje loopt goed en altijd! op dat punt was hij betrouwbaarder dan de zgan peugot vivacity van mijn ex!
pi_69793348
ik heb een gilera runner staan die weg mag voor 800, bouwjaar 2002 12000 km staat erop wil je meer weten moet je me maar even pmén
pi_69809304
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:09 schreef Speeddragon het volgende:
ik heb een gilera runner staan die weg mag voor 800, bouwjaar 2002 12000 km staat erop wil je meer weten moet je me maar even pmén
Thanks, zou hem graag willen maar is te groot om hier de hal in te krijgen helaas , heb nu een scooter van me buurman geleend, ook een runner en die haal ik iedere ochtend uit zijn hal omdat ie hier niet past
pi_69810356
tvp!
pi_69811432
nee, die van mij is ook te groot voor jou... die is breder als de runner.. ik kwam hem tegen op marktplaats, dit zijn goede scooters en hij staat in den haag! moest dus aan jou denken!
pi_69811524
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Marvelous het volgende:
nee, die van mij is ook te groot voor jou... die is breder als de runner.. ik kwam hem tegen op marktplaats, dit zijn goede scooters en hij staat in den haag! moest dus aan jou denken!
Marvelous je hebt een PM!
pi_69815508
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

De jouwe?
Ik zou niet voor deze gaan. Geen scooter voor woon-werk verkeer, dit is een scooter die volgens mij helemaal afgetrapt is aan de schade en uitlaat te zien.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:23:15 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_69825578
bijna nieuwe vaspa snorbrommert iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')