schaam jij je zo erg voor jezelf? ???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Gevonden![]()
Strandmeet? * Lovechild Doet niet mee
Met geen enkele meet overigens.
Echt wel!!! Ik ben alleen leuk onlinequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
schaam jij je zo erg voor jezelf? ???
ik zou je bijna geloven!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt wel!!! Ik ben alleen leuk online
je komt er te veel voor uit!quote:
Wat een narigheid! Sterkte! Hoop voor je dat je je snel beter zult voelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef zeemonster het volgende:
Dank jullie wel , ik hoop er hierna toch echt vanaf te zijn . Ik heb overigens het medicijn Broxil gekregen , god wat maakt je dat misselijk zeg!
en je geeft te snel toequote:
hop je bed in !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel me nu al, en het wordt rotweer ook dus ziek in mijn schommelbank in de tuin liggen kan ook niet [/huilmodus] .
Ik vind het zo flauw om eindeloos door te zeuren over hoe niet-leuk ik irl benquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook beter worden , zit van ellende Traumateam te kijken het kan altijd nog erger !
Ik zat overigens van het weekend in de wachtkamer van de huisartsenpost bij het Leyenburg (je moet toch echt naar de dokter als je al vier dagen niet kan slikken blijkt) . Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Vervolgens was ze aan de beurt en kwam ze daarna vrolijk de dokters kamer uitlopen , dus ik zei meteen: Doe mij ook wat die vrouw kreeg.
Was een leuke arts trouwens. Het was zijn eerste dag dus het gesprek ging al snel meer over eerste werkdagen dan over keel- en oorontstekingen .
Eind van het verhaal : Nog ziek
Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
. Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.
Nog niet aan het opknappen?
volgens mij gooi je dan weer heel je medicijn naar buiten!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef zeemonster het volgende:
Oeh Charisma heel veel plezier!! en MTM , geen foto![]()
[..]
Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgeven. Maar ik ben net weer wakker na lekker geslapen te hebben dus ik heb goede hoop
Geeft hij me dadelijk de pil van Drion , nee mijn huisarts heeft me de afgelopen weken pas voor het eerst gezien geloof ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef Marvelous het volgende:
je moet je huisarts zo hard stalken dat hij je echt zat word, dan krijg je nog slechtere medicijnenhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |