abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69641799
Wordt tijd voor een regenbuitje..... Goed voor mijn hooikoorts!!
pi_69641919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Gevonden
Strandmeet? * Lovechild Doet niet mee

Met geen enkele meet overigens.
schaam jij je zo erg voor jezelf? ???
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_69642809
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Marvelous het volgende:

[..]

schaam jij je zo erg voor jezelf? ???
Echt wel!!! Ik ben alleen leuk online
Don't you love her madly?
pi_69642833
Beterschap weer, Zeemonster!
pi_69642991
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Echt wel!!! Ik ben alleen leuk online
ik zou je bijna geloven!!

beterschap, monster!
pi_69643695
Dank jullie wel , ik hoop er hierna toch echt vanaf te zijn . Ik heb overigens het medicijn Broxil gekregen , god wat maakt je dat misselijk zeg!
pi_69647659
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Marvelous het volgende:

[..]

ik zou je bijna geloven!!

Waarom niet helemaal?
pi_69647747
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Waarom niet helemaal?
je komt er te veel voor uit!
pi_69647751
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef zeemonster het volgende:
Dank jullie wel , ik hoop er hierna toch echt vanaf te zijn . Ik heb overigens het medicijn Broxil gekregen , god wat maakt je dat misselijk zeg!
Wat een narigheid! Sterkte! Hoop voor je dat je je snel beter zult voelen.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_69649596
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef Marvelous het volgende:

[..]

je komt er te veel voor uit!
Ok, busted
pi_69649937
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:06 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ok, busted
en je geeft te snel toe
pi_69650120
Ik verveel me nu al , en het wordt rotweer ook dus ziek in mijn schommelbank in de tuin liggen kan ook niet [/huilmodus] .
pi_69650428
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel me nu al , en het wordt rotweer ook dus ziek in mijn schommelbank in de tuin liggen kan ook niet [/huilmodus] .
hop je bed in !
pi_69650906
Ik lig al in bed
pi_69655782
Zeemonster, word eens vlug beter!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_69656243
Ik wil ook beter worden , zit van ellende Traumateam te kijken het kan altijd nog erger !

Ik zat overigens van het weekend in de wachtkamer van de huisartsenpost bij het Leyenburg (je moet toch echt naar de dokter als je al vier dagen niet kan slikken blijkt ) . Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Vervolgens was ze aan de beurt en kwam ze daarna vrolijk de dokters kamer uitlopen , dus ik zei meteen: Doe mij ook wat die vrouw kreeg .
Was een leuke arts trouwens . Het was zijn eerste dag dus het gesprek ging al snel meer over eerste werkdagen dan over keel- en oorontstekingen .

Eind van het verhaal : Nog ziek
pi_69657231
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef Marvelous het volgende:

[..]

en je geeft te snel toe
Ik vind het zo flauw om eindeloos door te zeuren over hoe niet-leuk ik irl ben
pi_69657279
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook beter worden , zit van ellende Traumateam te kijken het kan altijd nog erger !

Ik zat overigens van het weekend in de wachtkamer van de huisartsenpost bij het Leyenburg (je moet toch echt naar de dokter als je al vier dagen niet kan slikken blijkt ) . Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Vervolgens was ze aan de beurt en kwam ze daarna vrolijk de dokters kamer uitlopen , dus ik zei meteen: Doe mij ook wat die vrouw kreeg .
Was een leuke arts trouwens . Het was zijn eerste dag dus het gesprek ging al snel meer over eerste werkdagen dan over keel- en oorontstekingen .

Eind van het verhaal : Nog ziek
fotot van de arts?!?!?!
Voices tell me I'm the shit.
pi_69657292
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef zeemonster het volgende:
. Daar zat ook een gezin waarvan de vrouw kermend op de grond ging liggen , de man Hiawatha geluiden uitsloeg en het kind het allemaal niks interesseerde...
Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.

Nog niet aan het opknappen?
pi_69658138
druk druk druk..ben ik de hele tijd en daarom weinig op inet..

vanaf maandag een weekje hamburg met mams en paps, mams wordt 70 jaar en we gaan helemaal leuke dingen doen

zwaait naar jullie
pi_69661579
Oeh Charisma heel veel plezier!! en MTM , geen foto
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh bleh, daar zou ik helemaal de kriebels van krijgen. Ik ben panisch voor mensen die eruit zien of doen alsof ze ter aarde storten.

Nog niet aan het opknappen?
Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgeven . Maar ik ben net weer wakker na lekker geslapen te hebben dus ik heb goede hoop
pi_69662110
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef zeemonster het volgende:
Oeh Charisma heel veel plezier!! en MTM , geen foto
[..]

Nee nog geen verbetering , wel onwijs misselijk van de medicijnen , betwijfel of ze nut hebben als je een kwartier na het innemen moet overgeven . Maar ik ben net weer wakker na lekker geslapen te hebben dus ik heb goede hoop
volgens mij gooi je dan weer heel je medicijn naar buiten!!

niet goed toch?
pi_69662934
Dat denk ik dus ook , dat medicijn is erger als de kwaal en ok ik ben een beetje een zeur als het om ziek zijn gaat voel me veel liever kiplekker .
Straks de beste huisarts toch maar even bellen
pi_69663044
je moet je huisarts zo hard stalken dat hij je echt zat word, dan krijg je nog slechtere medicijnen hahaha
pi_69663196
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef Marvelous het volgende:
je moet je huisarts zo hard stalken dat hij je echt zat word, dan krijg je nog slechtere medicijnen hahaha
Geeft hij me dadelijk de pil van Drion , nee mijn huisarts heeft me de afgelopen weken pas voor het eerst gezien geloof ik . Ik ben nooit zo van de doktersbezoekjes en snel bellen enzo , nu ook eigenlijk niet .. maar ja wat moet, dat moet.

Ik wil gewoon rondspringen en dansen zonder dat ik het gevoel heb dat mijn oren eraf vallen en mijn hersenen uit mijn schedel springen. Oeh zeuren terwijl je ziek bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')